Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Kodatu Sep

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2004 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut opelisti,

Incep prin a va spune ca am folosit functia cautare, dar nimic concret pentru situatia mea. Unele discutii au inceput pe tema asta dar nu s-au dus in directia la care ma asteptam. Asa ca am sa deschid acest subiect, sa va intreb, pe cei care aveti motorul A20DTH de 160 CP cu sau fara cutie automata ( a mea e automata ) daca aveti acelasi zgomot ca si al meu la relantiu, unul metalic. Pe fundal se aude bataia motorului care si aia e destul de seaca. Zgomotul metalic vine din fata, dar nu imi dau seama de unde. Ulei are, il verific constant, si a fost schimbat acum 500 KM LiquiMoli Tetratech 4600 Dexos 2 ACEA C3.
Intrebarea mea este daca e normal, masina are 170,000 KM. Cu ulei GM inainte nu se auzea asa, si de aceea si grija pe care o am. De asemenea pe furtunul acela de jos se observa destul de mult ulei curs, probabile de la o garnitura, nu stiu ce e acel furtun metalic. Posibil sa il piarda pe acolo, dar problema e ste ca ulei are!

Orice parere este bine venita!
Va multumesc!

https://youtube.com/watch?v=...Mjs9Fqw[/youtube]
Skip ads

  • FRANKIE82

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
verifica la cureaua de accesorii...mie imi pare a fi ceva fulie....nu bataie din motor.....cu scurgerea de ulei....poate fi de ls turbo...trebuie verificat
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Din ce vad uleiul vine dinspre admisia in turbina, sigur provine de la "epurator", pentri edificare poti desface furtunul mai subtire care intra in furtunul de admisie de la turbina, vei observa urme de ulei..., partea "urata" este ca acest ulei semnifica o uzura a segmentilor, scapa ceva presiune in baia de ulei, care antreneaza vapori+picaturi de ulei catre epurator/recirculare vapori ulei...
Uleiul utilizat de tine( eu tot LiquiMoly TopTec 4600), este un ulei subtire si din cauza "batranetii" bate...aze cu came, tacheti/culbutori...cam asa se aude...
Cand ai schimbat distributia?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Orice masina are vapori de ulei pe zona aia. Sa nu fie in exces, altfel nu iti fa griji.
Daca toate colierele ar fi bine strânse, nu ar mai aparea nimic la vedere. Daca stergi , cat de repede se murdareste?
Ai putea scoate furtunul de la turbina si sa vezi daca ai joc in ax(si pe acolo poate scapa).
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
De regula pe furtunul de intrare in intercooler nu prea apar urme de ulei..., cel de pe iesire este cu probleme de etansare(uzura)...
Trebuie verificat colierul de strangere de pe turbina... Idea
  • Kodatu Sep

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2004 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri, o sa fac zilele aceste ce mi-ati sugerat si revin cu un feedback. Din pacate am alta problema mult mai mare (blocul de valve) si urmeaza sa fac un deviz mai detaliat. Distributia a fost schimbata acum 40.000 KM de fostul proprietar, as zice ca mai am minim 40,000 de facut cu aceasta. Eu unul nu ma asteptam sa bata in halul asta, inainte cu uleiul GM care era evident negru, nu se auzea asa, si ma asteptam sa fie o imbunatatire a zgomotului si a vibratiilor dar e invers.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Consumabilele privind distributia se recomanda sa le inlocuiesti la 4-5 ani sau 60.000km, acum tine de tine...,daca vrei sa "risti", este alegerea ta...
  • Adrian 68 OPC

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Bunã, am acelasi motor 2.0 160 CP 2011 180.000 km am cam acelasi sunet plus ca la o temperatura mai mare de 18 grade am o bãtaie ca de tacheti cind temperatura scade sub 18 grade bãtaia de tacheti dispare .Uleiul are 2600 km Castron 5 W 40 500.1
  • Adrian 68 OPC

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Sa fie senzorul de pe intercooler bolnav și sa bage aer prea cald
  • pamoro

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Adrian 68 OPC
Exista o postare a mea in 19.oct. 2015 in care spuneam ca am aceeasi problema si anume zgomot metalic la motor dar numai la temp. atmosferice mai mari de 18 grade.Sub 18 grade dispare.Daca ai gasit problema te rog sa mi-o comunici si mie.Mersi
  • 160decai

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
AVETI PTOBLEME CU VIBROCHENUL BAIETI...ASTA SE AUDE..CUZINETII MANCATI...TREBUIE SA MERGETI LA SERVICE SI DUPA LA RECTIFICARE MOTOR
  • razvy66

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut, si eu am un sunet metalic la motor, se aude doar cand motorul este in sarcina, cand ruleaza masina, daca nu este in viteza si o accelerez nu se aude, am crezut ca ers un injector dus ca exact asa este zgomotul, toate sunt bune si zgomotul se aude doar la o anumita turatie
  • Kodatu Sep

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2004 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Se aude intre 1600-2100? Daca da ai problema mea si anume motor distrus. Eu inca nu am gasit unul si caut de ceva vreme.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sa nu fie injectoarele. Alea se mai aud in plaja asta.
  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Pt Daniel,si la mine parca se aude ceva,dar nu sunt sigur,spuneai ceva de injectoare poți sa detaliezi te rog? Vreau sa înțeleg dacã sa controlez injectoarele sau nu,mersi.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
In plaja aia de turatii, injectoarele mai fac zgomot gen "rapaiala" din cauza uzurii.
Dar se poate identifica sursa zgomotului: la injectoare se vaa auzi in partea de sus.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR