- Kodatu Sep
- OP
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut opelisti,
Incep prin a va spune ca am folosit functia cautare, dar nimic concret pentru situatia mea. Unele discutii au inceput pe tema asta dar nu s-au dus in directia la care ma asteptam. Asa ca am sa deschid acest subiect, sa va intreb, pe cei care aveti motorul A20DTH de 160 CP cu sau fara cutie automata ( a mea e automata ) daca aveti acelasi zgomot ca si al meu la relantiu, unul metalic. Pe fundal se aude bataia motorului care si aia e destul de seaca. Zgomotul metalic vine din fata, dar nu imi dau seama de unde. Ulei are, il verific constant, si a fost schimbat acum 500 KM LiquiMoli Tetratech 4600 Dexos 2 ACEA C3.
Intrebarea mea este daca e normal, masina are 170,000 KM. Cu ulei GM inainte nu se auzea asa, si de aceea si grija pe care o am. De asemenea pe furtunul acela de jos se observa destul de mult ulei curs, probabile de la o garnitura, nu stiu ce e acel furtun metalic. Posibil sa il piarda pe acolo, dar problema e ste ca ulei are!
Orice parere este bine venita!
Va multumesc!
https://youtube.com/watch?v=...Mjs9Fqw[/youtube]
Incep prin a va spune ca am folosit functia cautare, dar nimic concret pentru situatia mea. Unele discutii au inceput pe tema asta dar nu s-au dus in directia la care ma asteptam. Asa ca am sa deschid acest subiect, sa va intreb, pe cei care aveti motorul A20DTH de 160 CP cu sau fara cutie automata ( a mea e automata ) daca aveti acelasi zgomot ca si al meu la relantiu, unul metalic. Pe fundal se aude bataia motorului care si aia e destul de seaca. Zgomotul metalic vine din fata, dar nu imi dau seama de unde. Ulei are, il verific constant, si a fost schimbat acum 500 KM LiquiMoli Tetratech 4600 Dexos 2 ACEA C3.
Intrebarea mea este daca e normal, masina are 170,000 KM. Cu ulei GM inainte nu se auzea asa, si de aceea si grija pe care o am. De asemenea pe furtunul acela de jos se observa destul de mult ulei curs, probabile de la o garnitura, nu stiu ce e acel furtun metalic. Posibil sa il piarda pe acolo, dar problema e ste ca ulei are!
Orice parere este bine venita!
Va multumesc!
https://youtube.com/watch?v=...Mjs9Fqw[/youtube]
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Din ce vad uleiul vine dinspre admisia in turbina, sigur provine de la "epurator", pentri edificare poti desface furtunul mai subtire care intra in furtunul de admisie de la turbina, vei observa urme de ulei..., partea "urata" este ca acest ulei semnifica o uzura a segmentilor, scapa ceva presiune in baia de ulei, care antreneaza vapori+picaturi de ulei catre epurator/recirculare vapori ulei...
Uleiul utilizat de tine( eu tot LiquiMoly TopTec 4600), este un ulei subtire si din cauza "batranetii" bate...aze cu came, tacheti/culbutori...cam asa se aude...
Cand ai schimbat distributia?
Uleiul utilizat de tine( eu tot LiquiMoly TopTec 4600), este un ulei subtire si din cauza "batranetii" bate...aze cu came, tacheti/culbutori...cam asa se aude...
Cand ai schimbat distributia?
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Orice masina are vapori de ulei pe zona aia. Sa nu fie in exces, altfel nu iti fa griji.
Daca toate colierele ar fi bine strânse, nu ar mai aparea nimic la vedere. Daca stergi , cat de repede se murdareste?
Ai putea scoate furtunul de la turbina si sa vezi daca ai joc in ax(si pe acolo poate scapa).
Daca toate colierele ar fi bine strânse, nu ar mai aparea nimic la vedere. Daca stergi , cat de repede se murdareste?
Ai putea scoate furtunul de la turbina si sa vezi daca ai joc in ax(si pe acolo poate scapa).
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- OP
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri, o sa fac zilele aceste ce mi-ati sugerat si revin cu un feedback. Din pacate am alta problema mult mai mare (blocul de valve) si urmeaza sa fac un deviz mai detaliat. Distributia a fost schimbata acum 40.000 KM de fostul proprietar, as zice ca mai am minim 40,000 de facut cu aceasta. Eu unul nu ma asteptam sa bata in halul asta, inainte cu uleiul GM care era evident negru, nu se auzea asa, si ma asteptam sa fie o imbunatatire a zgomotului si a vibratiilor dar e invers.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Adrian 68 OPC
- *
- 2 mesaje
- din 13 Aug 2016
- Insignia 2011 A20DTH
- Germania
Adrian 68 OPC
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2016
- Mesaj Privat
- Adrian 68 OPC
- *
- 2 mesaje
- din 13 Aug 2016
- Insignia 2011 A20DTH
- Germania
Adrian 68 OPC
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2016
- Mesaj Privat
pamoro
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
160decai- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
razvy66
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- OP
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat