- MDorobantu
- OP
- 11 mesaje
- din 17 Dec 2017
MDorobantu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2017
- Mesaj Privat
Ajutor maxim. Am un astra h 1.7 cdti z17dth 2005. De o saptamana am check-ul aprins si nu mai urca mai mult de 3000 tot. Pe tester avea 2 erori legate le recirculare gaze.
Am curãtat egr, l-am schimbat nimic. Am curãtat admisia,am deblocat vacumul ca se blocare, l-am curatat ,a mers, dar pt 10 min. A trecut de 3000 dar dupa 10 min la fel check-ul aprins si tot asa. Turbo merge, electrovalva turbo merge debitmetrul merge, injectoarele sunt bune ( totul verificat si lucrat la service).
Ceva sfaturi? Vi s-a INTAMPLAT? ati rezolvat cumva? Va rog!
Am curãtat egr, l-am schimbat nimic. Am curãtat admisia,am deblocat vacumul ca se blocare, l-am curatat ,a mers, dar pt 10 min. A trecut de 3000 dar dupa 10 min la fel check-ul aprins si tot asa. Turbo merge, electrovalva turbo merge debitmetrul merge, injectoarele sunt bune ( totul verificat si lucrat la service).
Ceva sfaturi? Vi s-a INTAMPLAT? ati rezolvat cumva? Va rog!
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 437 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 437
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
- MDorobantu
- OP
- 11 mesaje
- din 17 Dec 2017
MDorobantu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2017
- Mesaj Privat
- MDorobantu
- OP
- 11 mesaje
- din 17 Dec 2017
MDorobantu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2017
- Mesaj Privat
- MDorobantu
- OP
- 11 mesaje
- din 17 Dec 2017
MDorobantu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2017
- Mesaj Privat
Ce nu am mentionat este ca eu am fost înainte sã se întâmple asta sa schimb uleiul, filtrele,amortizoarele spate,bucsele de la punte si bieletele la acelasi service unde merg de cînd am cumparat masina.
FÃRÃ nici un bec aprins în bord. Am stat lîngã bãieți tot timpul. Nu au fãcut nimic nasol. Ca la carte totul.
Repet masina era mai mult decât ok, doar ca trebuiau schimbate cele menționate. La plecare s-a întâmplat chestia cu check-ul. Restul știți de mai sus. Astept în continuare rasp sugestii
FÃRÃ nici un bec aprins în bord. Am stat lîngã bãieți tot timpul. Nu au fãcut nimic nasol. Ca la carte totul.
Repet masina era mai mult decât ok, doar ca trebuiau schimbate cele menționate. La plecare s-a întâmplat chestia cu check-ul. Restul știți de mai sus. Astept în continuare rasp sugestii
- MDorobantu
- OP
- 11 mesaje
- din 17 Dec 2017
MDorobantu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2017
- Mesaj Privat
Azi am rezolvat problema! Dupa zile de muncã și nervi întinși la maxim am fost la Sorin ( de la RUCOM pt cine este din Craiova) si mi-a pus-o pe tester. Al 3-lea tester dar cu mult superior anterioarelor si ce sa Vezi imi lipsea o siguranțã. Repet nu era arsã ci lipsea. Am pus siguranta, a șters erorile si totul merge ca uns. Va salut si multumesc pt sugestii si rãspunsuri.
- deleted-46863
- **
- 437 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 437
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
- MDorobantu
- OP
- 11 mesaje
- din 17 Dec 2017
MDorobantu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2017
- Mesaj Privat