Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Alin_Simion

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Buna seara! am o problema la pornirea unui Opel Astra G 1.7 dti (Y17DT), in sensul ca dupa ce pun contactul si astept stingerea martorului cu cheita galbena, acesta se aprinde din nou in momentul in care dau la cheie si se stinge odata cu pornirea motorului. In situatia prezentata, electromotorul invarte pret de 4-5 secunde pana la pornirea motorului, iar atunci cand acesta nu se aprinde masina porneste la sfert de cheie. Mentionez ca acest lucru se intampla de obicei la temperaturi de sub 3 grade si cu motorul rece. De asemenea precizez ca am schimbat bujiile si carbunii electromotorului, iar masina nu are stocat nici un cod de eroare. Rog o sugestie din partea celor care s-au confruntat cu o astfel de problema. Va multumesc!
Skip ads

  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salutare!

Sigur nu aveti niciun cod de eroare stocat? Odata ce se aprinde martorul ceva eroare exista si ramane stocata in memoria masinii chiar daca martorul nu sta aprins.
Ar fi recomandat un tester si vazute codurile stocate.
  • Alin_Simion

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Adevarul e ca nu am pus pe tester masina, insa am facut testul cu pedalele de mai multe ori si inainte si dupa ce s-a manifestat problema si de fiecare data martorul cu cheita dupa ce statea aprins putin incepea sa palpaie fara pauze mai lungi incontinuu vreme de minute, iar eu am inteles ca in acest caz nu ar fi nici un cod de eroare.
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Pe masinile cu cutie manuala:
1. Bagati cheia in contact
2. Cu motorul oprit (cheia in pozitia I), apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie
3. Rotiti cheia in pozitia II
4. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare

Pe masinile cu cutie automata:
1. Bagati cheia in contact
2. Rotiti cheia in pozitia II (nu porniti motorul)
3. Apasati si tineti apasata pedala de frina
4. Mutati selectorul in pozitia "D" (Drive)
5. Rotiti cheia in pozitia I si dati drumul la pedala de frina
6. Apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie
7. Rotiti cheia in pozitia II (nu porniti motorul)
8. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare

Codurile de eroare sint din 4 cifre. Fiecare cod e afisat o singura data. Intre fiecare cifra a codului e o mica pauza. Intre coduri e o pauza mai lunga. Dupa ce se ajunge la capatul listei de coduri, beculetul ramine aprins si nu mai clipeste. Cifra zero e reprezentata de 10 flash-uri.

Un exemplu:
"*" - martor aprins - flash
"_" - martor stins - pauza

**********_***_****_********** (10 flash-uri pauza 3 flash-uri pauza 4 flash-uri pauza 10 flash-uri -> cod 0340)

Daca nu sint stocate coduri de eroare, beculetul arde continuu/clipeste incontinuu/se stinge.
  • Alin_Simion

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns! exact cum ati descris am procedat, doar ca beculetul clipeste incontinuu fara pauze, am asteptat odata si cateva minute si inca clipea, doar dupa ce iau piciorul de pe acceleratie se stinge. Legat de problema pe care am expus-o se pare ca s-a manifestat si la un alt coleg : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=130012 , este si un filmulet acolo, iar la fel ca si in cazul lui problema a aparut dupa refacerea electromotorului (platoul de carbuni).
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Cel mai bine ar fi daca ati putea merge la un mecanic care are tester si sa vada ce erori ii da ECU in acele momente cand sta martorul in cauza aprins. Abia apoi puteti sti care-i problema.

Mult succes si o zi buna mai departe! Asteptam vesti bune de la dvs. Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR