Sco4Deea
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea!
Sunt nou pe forum am si eu un Opel Astra G Coupe din 2003 motor 2.0 motorina si am o mare problema pe care incerc sa o reglez de o luna de zile si nimeni nu ii da de cap!
Sa incep cu inceputul am schimbat volanta acum 4 luni de zile toate bune si frumoase, acum o luna cand sa plec cu masina constat ca ambreajul era fleasca si tot lichidul pe jos!
Bun zic asta e rulmentul odata ce lichidul se scurge prin fata, ma duc la mecanic cumpar rulment il punem merge 10 pedale dupa care iar tot lichidul jos, hmm zic hai poate are ceva rulmentul asta chiar daca e nou.
Ma duc mai i-au doi rulmenti acelasi lucru dupa cateva pedale tot lichidul jos mergem la dezmembrari luam cu totul placa cu rulment acelasi lucru se duce rulmentul mai mult decat trebuie adica il impinge prea mult!
A venit alt mecanic mi-a masurat presiunea la ulei a zis ca poate baga prea multi bari nimic totul in regula pompa buna!
Are cineva vreo solutie? Ca nu mai stiu ce sa ii mai fac am incercat toate variantele mi-a zis cineva ca din cauza cutiei acum eu nu stiu asa multa mecanica dar nu cred ca ar avea vreo legatura cutia( zic eu ).
Ceva pareri va rog ca nu stiu ce sa zic..
Va multumesc
Sunt nou pe forum am si eu un Opel Astra G Coupe din 2003 motor 2.0 motorina si am o mare problema pe care incerc sa o reglez de o luna de zile si nimeni nu ii da de cap!
Sa incep cu inceputul am schimbat volanta acum 4 luni de zile toate bune si frumoase, acum o luna cand sa plec cu masina constat ca ambreajul era fleasca si tot lichidul pe jos!
Bun zic asta e rulmentul odata ce lichidul se scurge prin fata, ma duc la mecanic cumpar rulment il punem merge 10 pedale dupa care iar tot lichidul jos, hmm zic hai poate are ceva rulmentul asta chiar daca e nou.
Ma duc mai i-au doi rulmenti acelasi lucru dupa cateva pedale tot lichidul jos mergem la dezmembrari luam cu totul placa cu rulment acelasi lucru se duce rulmentul mai mult decat trebuie adica il impinge prea mult!
A venit alt mecanic mi-a masurat presiunea la ulei a zis ca poate baga prea multi bari nimic totul in regula pompa buna!
Are cineva vreo solutie? Ca nu mai stiu ce sa ii mai fac am incercat toate variantele mi-a zis cineva ca din cauza cutiei acum eu nu stiu asa multa mecanica dar nu cred ca ar avea vreo legatura cutia( zic eu ).
Ceva pareri va rog ca nu stiu ce sa zic..
Va multumesc
Sco4Deea
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Daca rulment presiune este OK. - si este pentru tipul de cutie/motor.
Rulment presiune - Conducta (intre Rulment si Teu) - Teu (cu niplu aerisire) - furtun flexibil - conducta - pompa ambreaj - pedala.
Deci cred ca zona subliniata trebuie schimbata si facuta bine aerisirea.
Pentru cei care schimba Rulmentul presiune recomand sa le schimbe si pe ele. |- scapati de o distractie pe bani.
Am comandat pe original: Conducta, Teul si Furtunul flexibil 250-300 RON + manopera.
Verifica zona la teu (de scurgeri) - la uni colegi cu o simpla miscare din el au rezolvat-o dar tot mai trebuie o aerisire.
Si lichidul de frana sa fie la nivel maxim.
Teul poate fi de doua feluri vezi ce ai pe masina.
Cu ocazia aceasta ati invatat si traseul la ambreiaj.
Rulment presiune - Conducta (intre Rulment si Teu) - Teu (cu niplu aerisire) - furtun flexibil - conducta - pompa ambreaj - pedala.
Deci cred ca zona subliniata trebuie schimbata si facuta bine aerisirea.
Pentru cei care schimba Rulmentul presiune recomand sa le schimbe si pe ele. |- scapati de o distractie pe bani.
Am comandat pe original: Conducta, Teul si Furtunul flexibil 250-300 RON + manopera.
Verifica zona la teu (de scurgeri) - la uni colegi cu o simpla miscare din el au rezolvat-o dar tot mai trebuie o aerisire.
Si lichidul de frana sa fie la nivel maxim.
Teul poate fi de doua feluri vezi ce ai pe masina.
Cu ocazia aceasta ati invatat si traseul la ambreiaj.
Sco4Deea
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
AMarin472
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2018
- Mesaj Privat
AMarin472
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2018
- Mesaj Privat
T.ion a scris:Daca rulment presiune este OK. - si este pentru tipul de cutie/motor.
Rulment presiune - Conducta (intre Rulment si Teu) - Teu (cu niplu aerisire) - furtun flexibil - conducta - pompa ambreaj - pedala.
Deci cred ca zona subliniata trebuie schimbata si facuta bine aerisirea.
Pentru cei care schimba Rulmentul presiune recomand sa le schimbe si pe ele. |- scapati de o distractie pe bani.
Am comandat pe original: Conducta, Teul si Furtunul flexibil 250-300 RON + manopera.
Verifica zona la teu (de scurgeri) - la uni colegi cu o simpla miscare din el au rezolvat-o dar tot mai trebuie o aerisire.
Si lichidul de frana sa fie la nivel maxim.
Teul poate fi de doua feluri vezi ce ai pe masina.
Cu ocazia aceasta ati invatat si traseul la ambreiaj.
Rulment presiune - Conducta (intre Rulment si Teu) - Teu (cu niplu aerisire) - furtun flexibil - conducta - pompa ambreaj - pedala.
Deci cred ca zona subliniata trebuie schimbata si facuta bine aerisirea.
Pentru cei care schimba Rulmentul presiune recomand sa le schimbe si pe ele. |- scapati de o distractie pe bani.
Am comandat pe original: Conducta, Teul si Furtunul flexibil 250-300 RON + manopera.
Verifica zona la teu (de scurgeri) - la uni colegi cu o simpla miscare din el au rezolvat-o dar tot mai trebuie o aerisire.
Si lichidul de frana sa fie la nivel maxim.
Teul poate fi de doua feluri vezi ce ai pe masina.
Cu ocazia aceasta ati invatat si traseul la ambreiaj.
salutare
t.ion poti sa imi spui cum ii zice la teu acela si de unde l ai comandat pentru ca am si eu acuma aceeasi problema si trebuie sa schimbat teul dar nu stiu cum sa il caut . am sunat la e piesa si nici macar aia nu stiu
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- GDaniel964
- *
- 3 mesaje
- din 08 Feb 2018
GDaniel964
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2018
- Mesaj Privat