- pyanystul
- OP
- 112 mesaje
- din 05 Jan 2018
- Corsa 2010 A12XER
- Bucuresti
pyanystul
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
Incep prin a va explica urmatorul eveniment:
Am cumparat o masina (opel corsa C), afara ploua...faruri aprinse...stergatoare...casetofon, trag pe dreapta sa ma uit la niste acte, pornesc si avariile, si pentru ca nu mai aveam multa benzina, am oprit motorul(daca nu ma insel, am stins farurile, dar doar atat! restul le-am lasat pornite) dupa 3 minute maxim, dau sa pornesc masina...si adio baterie.A venit baiatul care imi vanduse masina, mi-a dat curent si am plecat.De atunci (aproximativ o luna) nu am mai avut nici o problema de acest gen, dar acum imi e frica si casetofonul sa il mai las 30 secunde pornit fara motor pornit sa nu patesc la fel.
Intrebarea mea este:
Se poate verifica starea bateriei prin metode simple, cu un multimetru(voltmetru/ampermetru) sau printr-o tehnica anume?Stiu ca cei de la service au un aparat care afiseaza (imprima un bon) starea bateriei, dar altfel nu se poate?
De la cine am cumparat masina nu stie istoricul bateriei si nu stiu daca este cazul sa cumpar una noua, sau este inca buna cea pe care o am si a fost doar gresela mea la intamplarea de mai sus.
Va multumesc!
Am cumparat o masina (opel corsa C), afara ploua...faruri aprinse...stergatoare...casetofon, trag pe dreapta sa ma uit la niste acte, pornesc si avariile, si pentru ca nu mai aveam multa benzina, am oprit motorul(daca nu ma insel, am stins farurile, dar doar atat! restul le-am lasat pornite) dupa 3 minute maxim, dau sa pornesc masina...si adio baterie.A venit baiatul care imi vanduse masina, mi-a dat curent si am plecat.De atunci (aproximativ o luna) nu am mai avut nici o problema de acest gen, dar acum imi e frica si casetofonul sa il mai las 30 secunde pornit fara motor pornit sa nu patesc la fel.
Intrebarea mea este:
Se poate verifica starea bateriei prin metode simple, cu un multimetru(voltmetru/ampermetru) sau printr-o tehnica anume?Stiu ca cei de la service au un aparat care afiseaza (imprima un bon) starea bateriei, dar altfel nu se poate?
De la cine am cumparat masina nu stie istoricul bateriei si nu stiu daca este cazul sa cumpar una noua, sau este inca buna cea pe care o am si a fost doar gresela mea la intamplarea de mai sus.
Va multumesc!
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
in primul rand poti verifica incarcarea bateriei si cat incarca cand merge motorul. Astea le faci cu un aparat de masura pus pe 20V si verifici cat este incarcarea bateriei cu cheia scoasa din masina si apoi cu motorul pornit si toti consumatorii porniti.
In repaus trebuie ca bateria si aiba minim 12.5V si apoi cand este motorul pornit cu toti consumatorii incarcarea trebuie sa fie intre 13.8 si 14.5 maxim.
In repaus trebuie ca bateria si aiba minim 12.5V si apoi cand este motorul pornit cu toti consumatorii incarcarea trebuie sa fie intre 13.8 si 14.5 maxim.
- pyanystul
- OP
- 112 mesaje
- din 05 Jan 2018
- Corsa 2010 A12XER
- Bucuresti
pyanystul
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
- andrei_221
- *
- 33 mesaje
- din 09 Sep 2016
- Gorj
andrei_221
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Gorj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2016
- Mesaj Privat
- pyanystul
- OP
- 112 mesaje
- din 05 Jan 2018
- Corsa 2010 A12XER
- Bucuresti
pyanystul
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat