Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
Soluție
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003 Y1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
16.12.2017
Buna seara. Va rog sa ajutati cu un sfat.. Am un Opel Astra g motor de 1,7 isuzu cod Y17DT, si intampin de 1 saptamana urmatoarea problema: Pornirea la rece este ok, porneste dupa ce tin pe bujii de 2 ori, a treia oara cand se sting bujiile dau la automat si o ia instantaneu, merg cu masina un drum scurt sa las copilu la gradi, masina porneste din nou super ok, inca este rece motorul, dupa care plec la serviciu si apa urca pana pe la 70 sau maxim 80 de grade, si trebuie sa opresc, pe urma daca o las in repaus mai mult de 30 deminute cat sa apuce sa se raceasca putin, si vreau sa o pornesc dau si 10 secunde la automat pana o ia, nu stiu ce ar putea fi defect. un mecanic m-a pus sa schimb calculatorul de pe pompa de injectie, am facut schimb cu un coleg care are acelasi motor, dar aceleasi figuri, am schimbat un filtru de motorina, nimic!, am pus cabluri si am primit curent de la o baterie noua, absolut nici o schimbarreeeee.... nu mai stiu ce sa mai fac,aaaa inca ceva am facut, am schimbat senzorul de la volanta am pus unul nou, ca si cum nu l-as fi pus, sunt dezamagit total. Am pus pana si o valva de sens pe intrarea in pompa , caci am zis ca poate e defecta si scapa motorina inapoi...... Vreau sa va spun ca dupa ce porneste masina merge impecabil, fuge, trage, 140 km pe ora merg racheta cu ea nu se simte nimic diferit, singura problema ar fi pornitul la cald! Ce poate sa aiba ? Ar putea fi ceva uzat la electromotor > ? Va rog daca stiti sa imi spuneti si mie.Sunt din ARAD. Multumesc
17.12.2017
buna, Am scos-o si azi la plimabare, sa ma mai lamuresc odata, este clar! La rece pun contactul, il iau , il pun din nou si dau la automat, nu apuc bine sa invart cheia si o ia instantaneu! AZi , 17 decembrie 2017 la ora 16:12 sunt 3 grade afara si este aprinsa steluta de la afisaj, semn ca masina este pe regim de iarna, cred,.... Ma plimb cu ea pe strazi cam 20 de minute pana aproape ajunge apa la 90, pe urma ajung in fata blocului si o parchez, urc sus la 16:40 si stau pana la 17:15, deci 35 de minute o las in pace..... Ma urc la volan ii dau cheie si o ia cam in 10 secunde, invarte si invarte si invarte si nu vrea sa o ia decat foarte greu..... Merg la magazin si o las in parcare in jur de 12 minute, ii dau cheie o ia binisor, nu la sfert, dar invarte 2 secunde bune, ..... Cam asta este problema mea, pe care vi-o mai spun odata si astazi in ideea ca cineva a mai patit-o. Va intrreb pe voi > SA FIE CAPUL HIDRAULIC LA POMPA DEFECT ? sa o ia doar la rece fiind motorina rece si mult mai compresata ? ... un lucru e sigur, cand motorul ajunge in pragul temperaturii optime de lucru daca motorul se opreste se pierde presiunea din pompa.... eu asa zic...... va rog frumos pe cei ce s-au mai confruntat cu aceasta problema....

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • darius_86

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003 Y1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua. revin cu problema mea, am fost la Opel Arad azi de dimineata si la tester , pe partea de combustibul injectie si eu mai stiu cum s-o numi parametru acela, surpriza, la pompa puterea de pornire era de 100 si ceva de litri pe secunda,si in mometul cand reusea sa porneasca crestea brusc la 500 si ceva de litri pe / sec, se pare ca s-a defectat capul hidraulic.... Sad nu mai poate sa faca presiune la cald decat foarte foarte greu...... Asa ca trebuie sa ma gandesc la o alta pompa second hand , buna ! Daca v-am putut fi de ajutor ma bucur, macar celor care pe viitor se vor confrunta cu aceeasi problema ca mine.. Sa fiti sanatosi si Sarbatori Fericite ! Salutari de la ARAD
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
O poti rezolva cu un releu pentru bujii, sa tina bujiile si la cald. Am avut aceeasi problema.

Ca sa verifici, scoate senzorul de temperatura atunci cand crezi ca masina va porni greu la cald, si porneste fara. Daca porneste bine, atunci varianta usoara e sa iei un releu pentru bujii ca sa comande bujiile si la cald. Astfel vei avea pornire usoara si atunci fara sa mai cumperi alta pompa.
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003 Y1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am sa fac aceasta verificare colegu, te referi la senzorul de temperatura, aceala situat aproape de corpul termostatui nu ? Chiar m-ai facut curios.... O sa incerc diseara sa vad daca porneste. si releul de la bujii care ar fi ? acela de langa baterie ? Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi senzor turatie motor.
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003 Y1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Va salut cu respect domnul Dan, Am inceput sa fac verificarile schimband in primul rand filtrul de motorina, am crezut ca e de la el, dar nu e, facea la fel, am schimbat si senzorul, am pus unul delphi la un pret rezonabil........... intr-un final m-am decis sa duc masina (dupa ce am dus-o la opel) la un electrician si ieri 20.12.2017 am fost dupa ea: Surpriza mare, inlocuit perii si rotor (cred!), masina porneste exemplar si la cald si la rece ..... deci a fost o problema din electromotor, dar cum asa habar nu am, pentru ca la rece pornea bine...... Totusi mai am o nedumerire, de ce pleaca motorina inapoi in rezervor pe conducta pe care vine, cea care aare mufa albastra si intra in filtru, trag aer mult cu gura pana vine motorina, am pus un furtun transparent pe out si am tras pana a venit motorina, daca il tin cu degetul sta, in momentul cand ii dau drumul instantaneu se duce motorina inapoi... DECE ? ARE SUPAPA DE SENS IN REZERVOR ? MULTUMESC
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Supapa cu bila este in pompa.
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003 Y1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Ok. dar sunt 2 furtunele care se gasesc in Borcanul Filtrului de motorina ..... Unul e mai gros putin are ceva panzat pe el si o mufa de plastic albastra..... si unul mai subtirel cu teava metalica cotita care merge la pompa...... Cel gros scapa motorina, nu pompa, foarte interesant.... OARE DE CE ?
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003 Y1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce se afla in rezervor, daca ma puteti ajuta, exista un sorb ceva ? de ce se duce motorina pe teava cea cu mufa albastra inapoi? Am desfacut teava de la un coleg care are aceeasi masina ca si mine doar ca a lui este Combi si a mea este Hatchback si a lui este plina cu motorina... CE s-ar fi putut intampla la mine? Sa se fi strapuns cumva furtunul pe dedesuptul masinii ?
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003 Y1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara. Revin cu rezolvarea problemei mele de pornire greoaie la cald, dupa ce a, facut complet si electromotorul si am vazut ca nici de acolo nu provine problema, m-am decis sa schimb pompa de injectie, la sfaturile mai multor mecanici, si aseara am reusit cu un mecanic sa o schimbam, intr-adevar este o operatiune de 10 ore, dar a meritat,.... DUPA CE AM PUS O POMPA BUNA SECOND HAND , MOTORUL PORNESTE LA SFERT DE CHEIE SI LA CALD SI LA RECE.... NU A FUNCTIONAT MASINUTA MEA ASA DE BINE NICI IN 2008 CAND AM CUMPARAT-O ! DECI PORNIREA GREOAIE LA CALD, MAI ALES CAND SE LASA MASINA CU MOTORUL CALD IN STATIONARE MAI MULT DE 30 DE MINUTE ESTE DATORITA POMPEI, SI ANUME A UZURII CAPULUI HIDRAULIC..
PS... POMPA MEA AM DESFACUT-O SI E PLINA OKI DE PILITURA..

VA MULTUMESC TUTUROR CELOR CARE ATI PARTICIPAT CU SFATURI LA REZOLVAREA PROBLEMEI MELE.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR