Buna seara. Va rog sa ajutati cu un sfat.. Am un Opel Astra g motor de 1,7 isuzu cod Y17DT, si intampin de 1 saptamana urmatoarea problema: Pornirea la rece este ok, porneste dupa ce tin pe bujii de 2 ori, a treia oara cand se sting bujiile dau la automat si o ia instantaneu, merg cu masina un drum scurt sa las copilu la gradi, masina porneste din nou super ok, inca este rece motorul, dupa care plec la serviciu si apa urca pana pe la 70 sau maxim 80 de grade, si trebuie sa opresc, pe urma daca o las in repaus mai mult de 30 deminute cat sa apuce sa se raceasca putin, si vreau sa o pornesc dau si 10 secunde la automat pana o ia, nu stiu ce ar putea fi defect. un mecanic m-a pus sa schimb calculatorul de pe pompa de injectie, am facut schimb cu un coleg care are acelasi motor, dar aceleasi figuri, am schimbat un filtru de motorina, nimic!, am pus cabluri si am primit curent de la o baterie noua, absolut nici o schimbarreeeee.... nu mai stiu ce sa mai fac,aaaa inca ceva am facut, am schimbat senzorul de la volanta am pus unul nou, ca si cum nu l-as fi pus, sunt dezamagit total. Am pus pana si o valva de sens pe intrarea in pompa , caci am zis ca poate e defecta si scapa motorina inapoi...... Vreau sa va spun ca dupa ce porneste masina merge impecabil, fuge, trage, 140 km pe ora merg racheta cu ea nu se simte nimic diferit, singura problema ar fi pornitul la cald! Ce poate sa aiba ? Ar putea fi ceva uzat la electromotor > ? Va rog daca stiti sa imi spuneti si mie.Sunt din ARAD. Multumesc
17.12.2017
buna, Am scos-o si azi la plimabare, sa ma mai lamuresc odata, este clar! La rece pun contactul, il iau , il pun din nou si dau la automat, nu apuc bine sa invart cheia si o ia instantaneu! AZi , 17 decembrie 2017 la ora 16:12 sunt 3 grade afara si este aprinsa steluta de la afisaj, semn ca masina este pe regim de iarna, cred,.... Ma plimb cu ea pe strazi cam 20 de minute pana aproape ajunge apa la 90, pe urma ajung in fata blocului si o parchez, urc sus la 16:40 si stau pana la 17:15, deci 35 de minute o las in pace..... Ma urc la volan ii dau cheie si o ia cam in 10 secunde, invarte si invarte si invarte si nu vrea sa o ia decat foarte greu..... Merg la magazin si o las in parcare in jur de 12 minute, ii dau cheie o ia binisor, nu la sfert, dar invarte 2 secunde bune, ..... Cam asta este problema mea, pe care vi-o mai spun odata si astazi in ideea ca cineva a mai patit-o. Va intrreb pe voi > SA FIE CAPUL HIDRAULIC LA POMPA DEFECT ? sa o ia doar la rece fiind motorina rece si mult mai compresata ? ... un lucru e sigur, cand motorul ajunge in pragul temperaturii optime de lucru daca motorul se opreste se pierde presiunea din pompa.... eu asa zic...... va rog frumos pe cei ce s-au mai confruntat cu aceasta problema....
Sari direct la Soluție