AOtomega
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2017
- Mesaj Privat
Buna ! Sunt nou pe forum si tocmai am cumparat un Astra G Caravan din 2000 , motor 2.0DTH ! problema e ca nu reusesc sa ii dau de cap , multi ma descurajeaza ca mai bine ii dau foc decat sa investesc in ea , ideea e ca am luat masina asta de la un domn carpaci , care nu stia cu ce se mananca masina asta si a dat-o peste cap grav ... i-am facut diagnoza , sincer nu stiu de ce sa ma apuc , motorul galopeaza la relanti , iar in mers la mai mult de 3000rpm imi da in nas si se opreste motorul ce sa fac si cu ce sa incep nu stiu ! Ajutooor
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
bine ai venit pe forum.
pentru inceput iti recomand sa citesti regulamentul clubopel si apoi sa incepi sa citesti tot ce s-a postat despre problemele de la motorul Y20DTH ca sunt multe discutate si soltii prezentate. daca nu gasesti raspuns la problemele sesizate de tine atunci faci un topic nou...
HINT: alternator (masoara incarcarea), EGR si pompa de injectie (posibil si debitmetru sau chiar sistemul de vacum)
P.S. completeaza-ti corect toate datele din semnatura ca lumea sa stie de unde esti si ce masina ai (ai scris in acest topic dar vei mai posta si in alte topicuri)
pentru inceput iti recomand sa citesti regulamentul clubopel si apoi sa incepi sa citesti tot ce s-a postat despre problemele de la motorul Y20DTH ca sunt multe discutate si soltii prezentate. daca nu gasesti raspuns la problemele sesizate de tine atunci faci un topic nou...
HINT: alternator (masoara incarcarea), EGR si pompa de injectie (posibil si debitmetru sau chiar sistemul de vacum)
P.S. completeaza-ti corect toate datele din semnatura ca lumea sa stie de unde esti si ce masina ai (ai scris in acest topic dar vei mai posta si in alte topicuri)
AOtomega
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2017
- Mesaj Privat
Buna tuturor ! Am nevoie maxima de ajutor ! Am un Astra g din 2000 , motor 2.0DTI , am cumparat-o acum o luna , am investit in ea ca era praf , acum cateva zile am depustat ca apa din vasul de expansiune dispare brusc , (lucru nou) , sub masina nu era nici urma de apa , toata apa era in baia de ulei ! Bineinteles ca nu am mai circulat cu masina , am bagat-o in garaj , ieri i-am golit baia de ulei , am cumparat filtre , ulei nou , vasul de expansiune l-am schimbat acum cateva zile ca era spart ! Azi , am zis sa vad ce se intampla , culmea , se aude efectiv cum curge in baia de ulei ! Nu stiu ce se intampla ! La inceput credeam ca e din garnitura de chiuloasa dar acum sunt bulversat total ! Apa efectiv cade in baia de ulei ( ajutooor va rog
- Morarescu C
- *
- 5 mesaje
- din 01 Mai 2012
- Astra 2000 2.0DTH
- Iasi
Morarescu C
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 2.0DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2012
- Mesaj Privat
Sigur este racitorul de ulei ( termoflotul).In spatele radiatorului, pe blocul motor, în dreapta pompei de injecție, o sã vezi o piesã din aluminiu, cu niște striații.Acela este rãcitorul.Dacã ai fi avut pierderi exterioare, de ulei sau antigel, ar fi fost vorba de o garniturã , care costã ceva mai mult.Pentru cã se duce antigelul în baie este spart în interior ( iremediabil), iar costul este destul de mare. Nu recomand second hand.Aceastã problemã apare, de obicei, dar nu obligatoriu, de la folosirea unei categorii greșite de antigel. Nu se merge niciodatã cu apã, iar antigelul recomandat este G12( cel roz), care are în componențã substanțe antioxidante pentru aluminiu. Nu este garnitura de chiuloasã, pentru cã ar fi trebuit sã observi, chiar pentru scurt timp, ,,bolborosealã" în vasul de expansiune. Succes.
- Morarescu C
- *
- 5 mesaje
- din 01 Mai 2012
- Astra 2000 2.0DTH
- Iasi
Morarescu C
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 2.0DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2012
- Mesaj Privat
Sigur este racitorul de ulei ( termoflotul).In spatele radiatorului, pe blocul motor, în dreapta pompei de injectie, o sã vezi o piesã din aluminiu, cu niste striatii.Acela este rãcitorul.Dacã ai fi avut pierderi exterioare, de ulei sau antigel, ar fi fost vorba de o garniturã , care costã ceva mai mult.Pentru cã se duce antigelul în baie este spart în interior ( iremediabil), iar costul este destul de mare. Nu recomand second hand.Aceastã problemã apare, de obicei, dar nu obligatoriu, de la folosirea unei categorii gresite de antigel. Nu se merge niciodatã cu apã, iar antigelul recomandat este G12( cel roz), care are în componentã substante antioxidante pentru aluminiu. Nu este garnitura de chiuloasã, pentru cã ar fi trebuit sã observi, chiar pentru scurt timp, ,,bolborosealã" în vasul de expansiune. Succes.
AOtomega
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2017
- Mesaj Privat
AOtomega
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2017
- Mesaj Privat
FVleju
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2018
- Mesaj Privat
Buna ziu, am si eu o intrebare daca se poate pentru cunoscatori , am un opel astra G caravan din 2001 motor 2.0 diesel si am o problema nu stiu de unde vine daca las masina nepornita cateva zile si o pornesc dupa se opreste motorul si dupa trebuie sa dau la automat porneste dar greut si scoate un fum negricios cand porneste si cand da sa porneasca se zguduie toata
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
FVleju
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2018
- Mesaj Privat