RMarton
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2019
- Mesaj Privat
Bunã seara, am. Și eu o întrebare in legãturã cu radiatorul de la motorul 1.4t 140cp an 2010.
E normal ca radiatorul sa fie doar parțial cald pe partea cu furtunul ce vine din motor cãtre radiator, iar furtunul ce iese din radiator și duce la termostat-pompa de apa sa fie rece?
Și plus de asta îmi pornește destul de des rãcirea/ventilatorul chiar si pe temperaturile de iarna dupa ce imi urca apa la 90 de grade.
Temperatura la lichid îmi sta la 90 de grade tot timpu indiferent cum utilizez mașina.
MODEL: Opel astra J 2010 1.4 turbo
MOTOR: a14net
CODURI EROARE: Porneste des ventilatorul
E normal ca radiatorul sa fie doar parțial cald pe partea cu furtunul ce vine din motor cãtre radiator, iar furtunul ce iese din radiator și duce la termostat-pompa de apa sa fie rece?
Și plus de asta îmi pornește destul de des rãcirea/ventilatorul chiar si pe temperaturile de iarna dupa ce imi urca apa la 90 de grade.
Temperatura la lichid îmi sta la 90 de grade tot timpu indiferent cum utilizez mașina.
MODEL: Opel astra J 2010 1.4 turbo
MOTOR: a14net
CODURI EROARE: Porneste des ventilatorul
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat