RCrisan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2001 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2017
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Scoate mufa de la MAF si vezi daca se comporta mai bine. MAF e pe tubulatura dintre filtru de aer si motor.
Sau daca stii, demonteaza MAF, ia-l in casa si masoara rezistenta intre pinii 1 si 2, la temperatura camerei trebuie sa fie cam 2000-2500 ohm.
Daca e bine, trebuie masurat si la ceilalti pini cu piesa conectata si desconectata de la circuit.
Trebuie deasemenea verificata continuitatea firelor, si daca sunt alte erori verificate si alte componente.
Totodata poti verifica si probleme de vacuum, conducte crapate,aer fals.
Pe forum vei primi doar informatii, reparatia o primesti la mecanic.
Sau daca stii, demonteaza MAF, ia-l in casa si masoara rezistenta intre pinii 1 si 2, la temperatura camerei trebuie sa fie cam 2000-2500 ohm.
Daca e bine, trebuie masurat si la ceilalti pini cu piesa conectata si desconectata de la circuit.
Trebuie deasemenea verificata continuitatea firelor, si daca sunt alte erori verificate si alte componente.
Totodata poti verifica si probleme de vacuum, conducte crapate,aer fals.
Pe forum vei primi doar informatii, reparatia o primesti la mecanic.