- Ingineru
- OP
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
djkhan77
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti - Fundeni
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2005
- Mesaj Privat
Salut!
Ideea e ca merge!!! si e legal 100% atata timp cat pe modelul tau de mashina s-a pus de catre fabrica la un moment dat repectivul tip de motor pe care il doresti!!! Taxa era in toamna trecuta cca 3.500.000 (schimbarea talonului) dar trebuie sa mergi cu mashina sa o testeze din toate punctele de vedere posibile (dupa transplant ) adica : frane, directzie, articulatzie, electrica etc.
Acum ce sa itzi zic... merge chiar shi daca nu a fost pus respectivul motor de pe mashina (candva in istoria uzinelor Opel) dar te costa un pic mai mult (daca intzelegi ce vreau sa spun )
In rest, cea mai mare problema pe care o vei avea vor fi mecanicii care itzi vor manca zilele, nervii, banii etc.
Bafta in continuare!
Ideea e ca merge!!! si e legal 100% atata timp cat pe modelul tau de mashina s-a pus de catre fabrica la un moment dat repectivul tip de motor pe care il doresti!!! Taxa era in toamna trecuta cca 3.500.000 (schimbarea talonului) dar trebuie sa mergi cu mashina sa o testeze din toate punctele de vedere posibile (dupa transplant ) adica : frane, directzie, articulatzie, electrica etc.
Acum ce sa itzi zic... merge chiar shi daca nu a fost pus respectivul motor de pe mashina (candva in istoria uzinelor Opel) dar te costa un pic mai mult (daca intzelegi ce vreau sa spun )
In rest, cea mai mare problema pe care o vei avea vor fi mecanicii care itzi vor manca zilele, nervii, banii etc.
Bafta in continuare!
- mafiozzo
- **
- 307 mesaje
- din 13 Jul 2010
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj
mafiozzo
- Mesaje scrise: 307
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2010
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Phantom
- **
- 198 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
Phantom
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
- cristi vag
- *
- 11 mesaje
- din 25 Nov 2011
- Astra 2002 y17dt
- Covasna
cristi vag
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2011
- Mesaj Privat
Am inteles ca daca masina sa nascut "benzinar" asa moare.La fel si cea pe motorina.Sunt curios ,daca am motor Y17DTI si vreau un motor seria X 17 DTL care este euro 2(Y este euro 3) se poate omologa ? Amandoua motoarele sunt montate din fabrica pe astra G.Probleme?Ce implica din punctul de vedere al celor de la RAR. MULTUMESC.
- mafiozzo
- **
- 307 mesaje
- din 13 Jul 2010
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj
mafiozzo
- Mesaje scrise: 307
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
ca sa poti face o schimbare de motor trebuie intai scoase hartii de la Opel cum ca pe acel tip de masina au fost montate si motoarele respective apoi se face remotorizare la RAR ceea ce implica bani. timp. multa munca si rezultatul poate sa fie nesatisfacator. Mai bine vinzi masina si iei alta cu acelasi motor...
- kallyo
- ****
- 1,366 mesaje
- din 16 Jun 2010
- Vectra 2001 z18xe
- Timis
kallyo
- Mesaje scrise: 1,366
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2010
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- gaby_opc
- **
- 420 mesaje
- din 21 Sep 2010
- Astra 2004 y22dtr
- Constanta
gaby_opc
- Mesaje scrise: 420
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2010
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Nu poti decat daca "ai" pe cineva la RAR.
Doar ca atunci cand schimbi tipul motorului masina esre reomologata si se testeaza tot ce tine de siguranta.
Poti doar sa pui un motor de 2L, sa-l omologhrzi si apoi sa revii la motorul tau, dar odata la 2 ani tot trebuie sa ai motorul din carte cand mergi la ITP
Doar ca atunci cand schimbi tipul motorului masina esre reomologata si se testeaza tot ce tine de siguranta.
Poti doar sa pui un motor de 2L, sa-l omologhrzi si apoi sa revii la motorul tau, dar odata la 2 ani tot trebuie sa ai motorul din carte cand mergi la ITP
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Defapt nu ITP-ul este problema ci altceva.
R.A.R-ul mobil si in acazul unui accident doamne fereste. Doar aici poti avea probleme in caz de alt motor. In rest nu prea..A si bineinteles daca esti "turnat" poti fi controlat si la o banala oprire de rutina. De aceea este bine sa faci acest lucru si sa nu spui nimic sa iti vezi de treaba ta!
PArerea mea!
A si un caz intalnit de mine in cazul unui prieten care de la 1.6 a zburat la 2.5. A plecat tare dintr-o benzinarie( sunet, sprint etk clar nu de 1.6) si un nene l-a oprit( politist bineinteles) i-a cerut actele si sa ridice capota. Dupa si-a chemat colegul sa ii arate un 1.6 V6 ).
R.A.R-ul mobil si in acazul unui accident doamne fereste. Doar aici poti avea probleme in caz de alt motor. In rest nu prea..A si bineinteles daca esti "turnat" poti fi controlat si la o banala oprire de rutina. De aceea este bine sa faci acest lucru si sa nu spui nimic sa iti vezi de treaba ta!
PArerea mea!
A si un caz intalnit de mine in cazul unui prieten care de la 1.6 a zburat la 2.5. A plecat tare dintr-o benzinarie( sunet, sprint etk clar nu de 1.6) si un nene l-a oprit( politist bineinteles) i-a cerut actele si sa ridice capota. Dupa si-a chemat colegul sa ii arate un 1.6 V6 ).
- gaby_opc
- **
- 420 mesaje
- din 21 Sep 2010
- Astra 2004 y22dtr
- Constanta
gaby_opc
- Mesaje scrise: 420
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2010
- Mesaj Privat
- gaby_opc
- **
- 420 mesaje
- din 21 Sep 2010
- Astra 2004 y22dtr
- Constanta
gaby_opc
- Mesaje scrise: 420
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2010
- Mesaj Privat
pustiu_pst a scris:Defapt nu ITP-ul este problema ci altceva.
R.A.R-ul mobil si in acazul unui accident doamne fereste. Doar aici poti avea probleme in caz de alt motor. In rest nu prea..A si bineinteles daca esti "turnat" poti fi controlat si la o banala oprire de rutina. De aceea este bine sa faci acest lucru si sa nu spui nimic sa iti vezi de treaba ta!
PArerea mea!
A si un caz intalnit de mine in cazul unui prieten care de la 1.6 a zburat la 2.5. A plecat tare dintr-o benzinarie( sunet, sprint etk clar nu de 1.6) si un nene l-a oprit( politist bineinteles) i-a cerut actele si sa ridice capota. Dupa si-a chemat colegul sa ii arate un 1.6 V6 ).
R.A.R-ul mobil si in acazul unui accident doamne fereste. Doar aici poti avea probleme in caz de alt motor. In rest nu prea..A si bineinteles daca esti "turnat" poti fi controlat si la o banala oprire de rutina. De aceea este bine sa faci acest lucru si sa nu spui nimic sa iti vezi de treaba ta!
PArerea mea!
A si un caz intalnit de mine in cazul unui prieten care de la 1.6 a zburat la 2.5. A plecat tare dintr-o benzinarie( sunet, sprint etk clar nu de 1.6) si un nene l-a oprit( politist bineinteles) i-a cerut actele si sa ridice capota. Dupa si-a chemat colegul sa ii arate un 1.6 V6 ).
ce a facut politistul nu prea e bine ,adik el nu e de la rar sa verifice motorul ,in cel mai rau caz trebuia sa ii dea amenda la articolul care spune de tobe ,zgomote ...nu stiu exact ce art este
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
gaby_opc: Este Irelevant. Omul cunostea bmw-ul foarte bine. In acel caz a fost Perfect ca nu a chemat R.A.R-ul. Nici macar nu s-a uitat la serie motor ( oricum nu avea) dar si-a dat seama dupa motor. Ca si la opel, sa fi total paralel si nu poti confunda un 1.6 cu un 2.5. De aceea a si ras pe faza( vino sa vezi un 1.6 V6, omul le stia) Daca era hotarat sa te arda nu ii era greu sa cheme r.a.r-ul si se rezolva usor. Treaba cu luat-u in gura cu ei ca nu au ei dreptul bla bla bla nu prea mai merge. Pot chema unitatile autorizate pentru asa ceva si tot te ard grav, poate mai grav.
Nici de toba nu are el voie, nici de folie, ( daca ai autorizatie) Vin cei ce se ocupa cu asa ceva, constata si ...te ard:)) la filie vin cu aparatul de masurat transparenta, la toba la fel, aparatul de masurat decibeli, ai depasit ca in carte...te ard:))
Nici de toba nu are el voie, nici de folie, ( daca ai autorizatie) Vin cei ce se ocupa cu asa ceva, constata si ...te ard:)) la filie vin cu aparatul de masurat transparenta, la toba la fel, aparatul de masurat decibeli, ai depasit ca in carte...te ard:))
- gaby_opc
- **
- 420 mesaje
- din 21 Sep 2010
- Astra 2004 y22dtr
- Constanta
gaby_opc
- Mesaje scrise: 420
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2010
- Mesaj Privat
- kallyo
- ****
- 1,366 mesaje
- din 16 Jun 2010
- Vectra 2001 z18xe
- Timis
kallyo
- Mesaje scrise: 1,366
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2010
- Mesaj Privat
pustiu_pst a scris:gaby_opc: Este Irelevant. Omul cunostea bmw-ul foarte bine. In acel caz a fost Perfect ca nu a chemat R.A.R-ul. Nici macar nu s-a uitat la serie motor ( oricum nu avea) dar si-a dat seama dupa motor. Ca si la opel, sa fi total paralel si nu poti confunda un 1.6 cu un 2.5. De aceea a si ras pe faza( vino sa vezi un 1.6 V6, omul le stia) Daca era hotarat sa te arda nu ii era greu sa cheme r.a.r-ul si se rezolva usor. Treaba cu luat-u in gura cu ei ca nu au ei dreptul bla bla bla nu prea mai merge. Pot chema unitatile autorizate pentru asa ceva si tot te ard grav, poate mai grav.
Nici de toba nu are el voie, nici de folie, ( daca ai autorizatie) Vin cei ce se ocupa cu asa ceva, constata si ...te ard:)) la filie vin cu aparatul de masurat transparenta, la toba la fel, aparatul de masurat decibeli, ai depasit ca in carte...te ard:))
Nici de toba nu are el voie, nici de folie, ( daca ai autorizatie) Vin cei ce se ocupa cu asa ceva, constata si ...te ard:)) la filie vin cu aparatul de masurat transparenta, la toba la fel, aparatul de masurat decibeli, ai depasit ca in carte...te ard:))
Cum zice un prieten...domne de unde sa stiu eu ca ii 2.5? i-am zis sa imi schimbe alternatorul si m-am trezit cu 2 pistoane in plus....
Treaba cu foliile ii relativ usoara....geamurile date jos si asta basta.
Dar cum zici toata treaba trebuie sa fie la mica intelegere sa nu cheme pe altcineva care iti zice dc ai 2 pistoane in plus
- gaby_opc
- **
- 420 mesaje
- din 21 Sep 2010
- Astra 2004 y22dtr
- Constanta
gaby_opc
- Mesaje scrise: 420
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2010
- Mesaj Privat