- Valerian Cucos
- OP
- 10 mesaje
- din 26 Jun 2016
- Insignia 2009 ogafk11
- Iasi
Valerian Cucos
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2009 ogafk11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2016
- Mesaj Privat
Am fost astazi la Ande Motors deoarece la motor se auzea un tacanit neobisnuit care a aparut din senin.
Cei de acolo m-au pus deja in fata faptului implinit ca trebuie schimbat motor ( pret 180 de mil lei vechi), ca deja se apuca sa il desfaca si ca diagnosticul principal ce ar considera ei ar fi ""cuzinet intors pe vibrochen"" .
Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat daca as putea sa incerc in alta parte sau sa daca stiti o alta soluti pentru ca asta ar fi ultima cea de schimbare a motorului ce este o investitie foarte mare.
Va multumesc!
- ahappyuser
- *******
- 6,770 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,770
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Cat despre reparatie, ai optiunea de cumparat motor SH de pe Anglia, sau reparatie motor aici in RO la cine a mai facut asa ceva si-ti da garantie la lucrare.
- Valerian Cucos
- OP
- 10 mesaje
- din 26 Jun 2016
- Insignia 2009 ogafk11
- Iasi
Valerian Cucos
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2009 ogafk11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,770 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,770
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Valerian Cucos
- OP
- 10 mesaje
- din 26 Jun 2016
- Insignia 2009 ogafk11
- Iasi
Valerian Cucos
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2009 ogafk11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2016
- Mesaj Privat
- atlantistm
- **
- 75 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
atlantistm
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Valerian Cucos
- OP
- 10 mesaje
- din 26 Jun 2016
- Insignia 2009 ogafk11
- Iasi
Valerian Cucos
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2009 ogafk11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Si eu am acelasi motor, tot din 2009 ( chiar remapat la +190CP) si nu am astfel de probleme, am schimbat preventiv simeringul de la aspiratia pompei de ulei si acum presiunea uleiului este mai mare cu aproximativ 0,2 bar, motor cald...
Pentru reparatia motorului iti sugerez sa apelezi la firme "dedicate" acestui tip de reparatie, evita pe cat posibil reprezentantele, sunt "praf", ei nu stiu decat piese noi, insa si acolo se vor impotmoli..., iti spun acest lucru din experienta unor prieteni care au incercat sa repare motorul in reprezentanta, apoi tot la firma specializata au ajuns...
Gasesti pe "google" firme specializate in reparatia motorului, care ofera si garantie, ceea ce reprezinta un atuu...
edmond79
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2014
- Mesaj Privat
Si eu am patit -o cu cuzinet intors din cauza proastei ungeri si al celebrului oring. Iei motor second, dsr nu stii ce e in motorul respectiv. Aceeasi optiune am avut-o si eu, numai ca mecanicul meu, care e de incredere (lucrez de vreo 7 ani cu el) a mers pe varianta rectificat vibrochen, cuzineti noi si rectificat bloc motor. Acum am deja 2000 de km si masina merge foarte bine.
Varianta cu motor nou e imens de costisitoare, iar la reprezentante gasesti numai prastii de mecanici care vorba unor colegi nu stiu sa puna nici o piesa noua ca lumea. Succes ! Daca te mai pot ajuta cu sfaturi... Citeste si sectiunea "E plina romania de insignia cu motoare stricate". Te va ajuta.
- David_Andrei
- **
- 380 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
Am fost astazi la Ande Motors deoarece la motor se auzea un tacanit neobisnuit care a aparut din senin.
Cei de acolo m-au pus deja in fata faptului implinit ca trebuie schimbat motor ( pret 180 de mil lei vechi), ca deja se apuca sa il desfaca si ca diagnosticul principal ce ar considera ei ar fi ""cuzinet intors pe vibrochen"" .
Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat daca as putea sa incerc in alta parte sau sa daca stiti o alta soluti pentru ca asta ar fi ultima cea de schimbare a motorului ce este o investitie foarte mare.
Va multumesc!
Nu exista cuzinet montat invers . Teminati cu prostiile. Cuzinetul intors se datoreaza ungerii insuficiente, nu montarii gresite, moment in care se roteste,aici este ok afirmatia, pe virbrochen cum am mai citit pe aici pe forum.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Mai precis fenomenul este cam asa.... din cauza ungerii deficitare intre arborele cotit si cuzinet nu mai exista acea pelicula de ulei.
In lipsa peliculei de ulei, stratul de antifrictiune de pe cuzinet se topeste imediat, arborele cotit ajungand sa fie in contact cu partea de otel a cuzinetului.
In acest moment cuzinetul , datorita temperaturilor mari se ovalizeaza si iese din gaurile de siguranta de pe biela.
- Valerian Cucos
- OP
- 10 mesaje
- din 26 Jun 2016
- Insignia 2009 ogafk11
- Iasi
Valerian Cucos
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2009 ogafk11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2016
- Mesaj Privat
Problema descoperita a fost ruperea a unei clapete de la galeria de admisie care a ajuns in motor de aici si bataie mecanica pe care se auzea din cauza pistonului pe care o turtea.
Acum sper sa nu ma coste foarte mult reparatiile si piesele.
Va multumesc tuturor si o zi frumoasa fara incidente.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Valerian Cucos
- OP
- 10 mesaje
- din 26 Jun 2016
- Insignia 2009 ogafk11
- Iasi
Valerian Cucos
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2009 ogafk11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2016
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Valerian Cucos
- OP
- 10 mesaje
- din 26 Jun 2016
- Insignia 2009 ogafk11
- Iasi
Valerian Cucos
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2009 ogafk11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2016
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 550 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 550
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- Valerian Cucos
- OP
- 10 mesaje
- din 26 Jun 2016
- Insignia 2009 ogafk11
- Iasi
Valerian Cucos
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2009 ogafk11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2016
- Mesaj Privat