- andrei_221
- OP
- 33 mesaje
- din 09 Sep 2016
- Gorj
andrei_221
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Gorj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2016
- Mesaj Privat
Intrucat voiam sa am functionalitate lumini de zi, fara sa mai aprind farurile de fiecare data cand porneam masina, si fara sa activez din BCM faza scurta sa stea aprinsa tot timpul la 100%, am inceput sa caut module dedicate care alimenteaza becurile in PWM, pentru luminozitate mai scazuta si pentru prelungirea duratei de viata a becurilor.
Am gasit acest modul care intrunea toate cerintele :
http://www.constructii-elec.../blog1/drl_1.html
- aprinde becurile de faza lunga ( au bataie directa , deci vizibilitate maxima) , la nivel selectabil (20, 30, 40, 50%)
- se aprinde la 10 secunde dupa punerea contactului, stinge becurile cand aprinzi pozitiile sau cand opresti masina (se evita astfel si uitarea farurilor aprinde pentru cei care nu au avertizare sonora )
Montajul este foarte usor, pentru ca in cutia de sigurante gasim tot ce avem nevoie : plus dupa contact, plus permanent, siguranta de pozitii, releul de faza lunga )
1. Se identifica cu lampa de control, in locul sigurantelor libere, un plus permanent si un plus dupa contact
2. Se foloseste schema electrica pentru a gasi siguranta luminilor de pozitie si releul pentru luminile de faza lunga
3. Se folosesc pini speciali , plati, subtiri, sau in lipsa terminale de sigurante, pe care se cositoresc firele de plus permanent si plus dupa contact si se introduc in locasurile de sigurantele libere
4, Se scoate releul de faza lunga si se introduce firul de DRL principat pe pinul care merge la faruri ( cel care in mod normal nu are tensiune pe el). Se introduce usor fortat releul inapoi in soclu
5. Se scoate siguranta de pozitii, se introduce firul in locas si se introduce usor fortat siguranta la loc
6. Se monteaza modulul intr-un loc bine ventilat
Am gasit acest modul care intrunea toate cerintele :
http://www.constructii-elec.../blog1/drl_1.html
- aprinde becurile de faza lunga ( au bataie directa , deci vizibilitate maxima) , la nivel selectabil (20, 30, 40, 50%)
- se aprinde la 10 secunde dupa punerea contactului, stinge becurile cand aprinzi pozitiile sau cand opresti masina (se evita astfel si uitarea farurilor aprinde pentru cei care nu au avertizare sonora )
Montajul este foarte usor, pentru ca in cutia de sigurante gasim tot ce avem nevoie : plus dupa contact, plus permanent, siguranta de pozitii, releul de faza lunga )
1. Se identifica cu lampa de control, in locul sigurantelor libere, un plus permanent si un plus dupa contact
2. Se foloseste schema electrica pentru a gasi siguranta luminilor de pozitie si releul pentru luminile de faza lunga
3. Se folosesc pini speciali , plati, subtiri, sau in lipsa terminale de sigurante, pe care se cositoresc firele de plus permanent si plus dupa contact si se introduc in locasurile de sigurantele libere
4, Se scoate releul de faza lunga si se introduce firul de DRL principat pe pinul care merge la faruri ( cel care in mod normal nu are tensiune pe el). Se introduce usor fortat releul inapoi in soclu
5. Se scoate siguranta de pozitii, se introduce firul in locas si se introduce usor fortat siguranta la loc
6. Se monteaza modulul intr-un loc bine ventilat
- Lao
- ***
- 624 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 624
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Eu am instalat saptamana trecuta pe Astra G un modul DRL luat de aici: http://module-auto.ro/dayti...ga-si-auto-flash/ . fara functiile Coming Home si Leaving Home.
Ce imi place la modulul ãsta e cã are buton de dezactivare, buton din care se și regleazã intensitatea becurilor și încã o chestie interesantã: are un fir special pentru sesizarea stãrii frânei de mânã (trasã sau nu). In momentul în care tragi frâna de mânã, becurile se sting.
Schema de montaj este absolut identicã în rest cu cea de mai sus. Modulul DRL simplu a costat 150 de ron. Cat a fost cel de mai sus, pe care l-ai montat tu?
Ce imi place la modulul ãsta e cã are buton de dezactivare, buton din care se și regleazã intensitatea becurilor și încã o chestie interesantã: are un fir special pentru sesizarea stãrii frânei de mânã (trasã sau nu). In momentul în care tragi frâna de mânã, becurile se sting.
Schema de montaj este absolut identicã în rest cu cea de mai sus. Modulul DRL simplu a costat 150 de ron. Cat a fost cel de mai sus, pe care l-ai montat tu?