- CMarian896
- OP
- 3 mesaje
- din 04 Dec 2017
CMarian896
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2017
- Mesaj Privat
salutare la grup. am si eu o problema cu un opel astra h 2005 motor 1,7 acum 2 saptamani am oprito in poarta seara iar dimineata nu a vrut sa mai porneasca pana ieri nu m-am uitat la ea ieri am adus pe cineva cu testerul a verificato si pare ca totul este ok presiune alimentare 180 bari parte electronica ok presiune inectoare ok senzori ok ma ajutat un pic meseriasul si nu vrea sa porneasca da un mic semn de pornire si atat.problema mare este caci nu da nici un semn nici cand ia dat cu sprei de pornire daca ati patit asa ceva va rog sa imi spuneti cum ati rezolvato multumesc anticipat pentru ajutor.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut ,bine ai venit printre noi ,nu stiu de unde esti ,nu ai trecut la profil ,vezi sa nu ai evacuarea infundata de vreun prieten......sau dop de gheata ,poate ai spalat-o de curand si o fi intrat apa pe esapament si a inghetat.....sau egr blocat pe deschis.....pot fi mai multe cauze,acum nu stim exact ce ai verificat si ce nu.Sigur vine motorina la injectoare ,ai desfacut vreunul si sa dai la automat sa vezi daca ajunge motorina?
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- CMarian896
- OP
- 3 mesaje
- din 04 Dec 2017
CMarian896
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2017
- Mesaj Privat
va multumesc tuturor pentru ajutor ieri am adus alt tester presiunea in rampa era de 280 bari elctronic era ok.am data capacul la distributie jos si dupa ce m-am documentat pe internet pentru cele trei puncte ale distributiei am descoperit ca este sarita de la punct ma prins intunericul si nu am reusit sa o pun la punct astazi ma apuc de treaba si va voi tine la curent.mirarea mea este cum a sarit de la punct si cum de a prins o pozitie in care sa nu bata pistoanele in supape oare sa fiu eu asa norocos.
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
I.ai dat vreun soc,ai bruscat motorul cumva,ai oprit motorul in viteza superioara.pot fi mai multe variante de a sari de la punct distributia.asa la mers normal cum zici tu,ca ai mers cu ea,ai oprit.o seara si dim nu mai vrut sa porneasca,mi.e grwu sa cred ca poate sari de la pinct distrib la o utilizare normala a masinii.
Bine ar fi sa nu ai nicio probl de ordin mecanic dupa aceasta patanie.eu zic sa te duci la un service sa ti.o verif cap-coada.nu sa te apuci tu sa reasezi cureaua de distrib la semne.in interior nu poti sa stii ce s.a intamplat.sa nu ai surprize neplacute ...
Bine ar fi sa nu ai nicio probl de ordin mecanic dupa aceasta patanie.eu zic sa te duci la un service sa ti.o verif cap-coada.nu sa te apuci tu sa reasezi cureaua de distrib la semne.in interior nu poti sa stii ce s.a intamplat.sa nu ai surprize neplacute ...
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:Crezi ca nu stiu treaba asta ....am intrebat doar daca este sigur ca are presiune si ca ajunge la injectoare , nu stiu ce mecanic a adus si ce a masurat sau testat acel mecanic .Lamurit?
Sincer sa fiu,m-am lamurit ca daca stiai "treaba asta",nu-l mai intrebai pe coleg "daca este sigur ca are presiune si ca ajunge la injectoare",in conditiile in care el a furnizat valoarea presiunii in rampa(180 bari)... Asta e...! M-am lamurit!
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Cei minim 200bari presiune de pornire pur si simplu îi spun la ECU ca poate alimenta electric injectoarele, sau 200bari sunt necesari ca d.p.d.v mecanic motorina prezenta in injector sa invinga presiunea arcului din portinjector si astfel sa înceapa injectarea motorinei prin orificiile prezente în vârful injectorului ? Nu sunt in situatie, dar as vrea sa stiu (pentru cazul in care probabil voi ajunge in aceiasi situatie la un moment dat).
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:Nu stiu cu ce te-ai lamurit si nu ma intereseaza , colegul spunea in primul post ca are 180 presiune si acum 280 bari,deci .......putea fi 180 sau 280 sau nimic , mecanicul se pare ca nu s-a priceput.....acum vezi de ce am intrebat daca este sigur !
Si in prima informatie si in a doua,colegul are dreptate,deoarece informatiile sunt date de tester,nu le viseaza el...! Se stie ca in cazul motoarelor ce nu pornesc,electromotorul imprima motorului o turatie,functie de care presiunea generata de pompa de inalta presiune este mai mare sau mai mica.Daca in prima situatie s-a vizualizat presiunea dupa multe incercari de pornire,ocazie cu care bateria pierde din capacitate,e normal ca presiunea sa fie redusa,iar daca in a doua situatie s-a vizualizat,din prima incercare(de regula bateriiile au proprietatea de a se autoregenera intr-un anumit domeniu),e normal ca turatia motorului sa fie mai mare,deci si presiune mai mare... @ahappyuser,presiunea de 200 bari este o conditie(prag) prevazuta in program sub care injectia nu este declansata...,probabil la presiuni mai reduse,s-a constatat ca pulverizarea este neconforma...
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- CMarian896
- OP
- 3 mesaje
- din 04 Dec 2017
CMarian896
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2017
- Mesaj Privat
dupa cum vedeti in poza de profil eu sunt mecanic dar in tot deauna sunt bine venite parerile voaste, va multumesc frumos si va spun ce am gasit la masina un caz fericit pentru proprietarul masini care o avea la mine pentru reparatie.partea proasta ca nu mi-a recunoscut de la inceput ca a scapato fara apa caci stiam unde sa ma duc fara sa ma chinui,caz fericit cu o garnitura de chiuloasa ciupita apa in capul pistoanelor 2 si 3 si sarita de la punct noroc asa mai rar sa sara de la punct intr-o pozitie in care sa invarti motorul la automat si sa nu bata in supape. deci masina iam schimbat distributia si garnitura de chiuloasa am pornito merge perfect iar clientul meu este multumit,cu stima si respect va salut de pemalul mari negre al vostru prieten Catalin. ma gasiti si pe fb sub numele (catalin marian)