Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Simptome:

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2000
Cod motor: y20dth
va salut, astazi urmand sa plec la drum, peste 300 km , am controlat lichidul de racire si am observat ca este gol. Imediat am pus apa si curgea pe la radiator putin. Am desfacut bara si am scos radiatorul de la AC si radiatorul de apa. Am identificat problema si am descoperit o gaura cat un varf de ac in radiator pe unde curgea antigelul. Neavand nici o posibilitate de reparatie am strans cu un patent tare acolo unde picura, am pus din nou radiatorul pe masina si am vazut ca nu mai curge antigel. Problema apare ca a inceput sa mi se aprinda martorul de racire ( dreptunghiul cu steluta) si nu-mi dau seama de ce. Ce pot sa va spun este ca dat fiind jos am curatat cu WD 40 toate mufele pe care le-am gasit si apoi le-am montat. Imediat dupa pornire a inceput sa porneasca si ventilatorul desi apa in nici un caz nu incepuse sa se incalzeasca, mai mult ventilatorul porneste imediat ce porneste motorul.
Aveti vreo ideea ce ar determina sa se aprinda martorul de racire, in conditiile in care nu am senzor de nivel pe vasul de expansiune. Multumesc.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ai uitat sa pui o mufa la aerul conditionat .
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
multumesc , o sa ma uit maine, am inteles ca pot sa scot mufa de la ventilator si sa plec asa cu masina. Cand ajung acasa voi desface si voi verifica ce naiba e pe acolo
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
va salut, din cauza, cred a solutiei wd 40 pe care am dat-o pe toate contactele, de la ventilator si senzor radiator ac, data din plin si fara sa fie curatat surplusul, a aparut aceasta defectiune a senzorului de racire care imi pornea ventilatoarele. a doua zi am pornit-o am miscat mufa senzorului si masina a rezistat 800 km si sper sa mai reziste . multumesc
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
a ramas mult lichid acolo si facea prin lichid contact imperfect. Intotdeauna dupa ce se da cu spray WD40 (nu se da la mufele auto) se lasa sa actioneze si apoi se curata. La mufele auto se da cu un spray special pentru contacte care nu este uscat dupa folosire.... Ai invatat macar ceva din patania ta Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR