Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Nici nu stiu cum sa incep, asa satul sunt deja de masina asta...
Masina e Opel Insignia fabricata in 2010, cu motor A20DTH 2.0 CDTI 81Kw 110 c.p.
In august 2017 am schimbat tot kitul de ambreiaj la 201.000 km (placa + rulmennt presiune + volanta masa dubla), producator: SACHS.
Cu putin inainte de asta, am schimbat si uleiul din cutia de viteze, cu ulei original Opel, si totul mergea bine (cel putin cutia).
Cutia de viteze banuiesc ca e M32 - 6WR (nu m-am uitat la ea, sa vad, spun doar ce imi da din decodarea VIN-ului).
Imediat dupa schimbarea kitului de ambreiaj, am observat urmatoarele:
1. Intra mai greu in vitezele 1,2 si R (marche arriere).
2. Se aud niste zgomote metalice, ca de obiect aflat in miscare de rotatie (rulment sa fie?), cand debreiez in oricare din vitezele inferioare (1,2,3), dar doar in mers! Cand sunt pe loc, cu motorul pornit, pot sa fac orice combinatie de schimbat viteleze, ca nu se aude acest zgomot.
(ex: in mers, in a 2-a treapta, apas ambreiajul. Nu se aude nimic, dar cand bag in treapta a 3-a, CU AMBREIAJUL APASAT, se aude un huruit urat, de piesa ce se roteste, similar cu zgomotul produs de un motor de aspirator mai mic). Cand iau piciorul de pe ambreiaj, acest zgomot ori dispare, ori e acoperit de cel al motorului, si nu il mai percep eu. La fel si cand schimb dintr-a 3-a in a 2-a, sau a 2-a in a 1-a., a 1-a a 2-a.
Recent, aceste zgomote s-au amplificat in intensitate, adica le aud din masina, chiar cu muzica data incet, geamuri inchise, clima pornita.
3. La semafor, sau opriri in rampa, din viteza a 1-a, am observat urmatorul comportament: apas ambreiajul si o scot din viteza a 1-a, si imediat dupa, masina arunca niste smucituri (2-3) in timp ce merge scoasa din viteza, cu motorul pornit.
4. Tot recent: Cu masina oprita (dar posibil si in mers), avand motorul pornit, daca iau piciorul de pe pedala de ambreiaj, se aude un zgomot rotund, fara batai, in plus fata de zgomotul motorului. Mentionez ca inainte, cand rulmentul de presiune era uzat, acest zgomot era diferit ca intensitate si ca sonoritate (nu era asa "rotund"). Acuma, e un zgomot rotund, care se suprapune peste zgomotul motorului pornit.
De la schimbarea kitului de ambreiaj, am facut circa 3.500 de km, si toate simptomele s-au amplificat.
Am fost la service-ul unde am schimbat ambreiajul, ei spun ca nu e de la operatiunea lor, ca e cutia de viteze.
Si ca ei nu aveau cum sa afecteze cutia, ca ei doar au scos uleiul, au dat-o jos si au pus-o la loc.
Uleiul in cutie e la nivel, dupa spusele lor.
Am fost apoi la un alt service, care se ocupa de reconditionat cutii de viteze, si mi-au spus ca trebuie data cutia jos, evident, ca altfel dupa cum suna nu pot stii ce problema e. Dar "specialistul" a mentionat ceva ca e problema la palierul inferior, vitezele 1,2,3 si R fiind toate pe acest palier.
Ma poate ajuta careva? Se poate ca cei care au schimbat ambreiajul sa fi facut ceva care sa duca la probleme cu cutia?
Ce ar putea fi?
Inainte de operatiunea asta, intra f usor in orice viteza, nicio problema de zgomote intre trepte, sau altceva...
Am gasit cutii second hand, dar nu stiu daca sa risc cu una sau nu.
Problema e ca am si nevoie de masina, neavand alta acuma.
Daca e sa repar cutia, gasesc piesele astea de cumparat? Nici nu stiu cum sacaut dupa ele.
Un service competent prin Arad sau prin Timisoara (fara OVAROM sau reprezentanta OPEL, daca se poate), stie careva?
Orice ajutor e binevenit.
Scuze pentru postul lung, si multele intrebari. Dar adevarul e ca nu mai stiu ce sa fac cu masina asta.
Multumesc anticipat!
Nici nu stiu cum sa incep, asa satul sunt deja de masina asta...
Masina e Opel Insignia fabricata in 2010, cu motor A20DTH 2.0 CDTI 81Kw 110 c.p.
In august 2017 am schimbat tot kitul de ambreiaj la 201.000 km (placa + rulmennt presiune + volanta masa dubla), producator: SACHS.
Cu putin inainte de asta, am schimbat si uleiul din cutia de viteze, cu ulei original Opel, si totul mergea bine (cel putin cutia).
Cutia de viteze banuiesc ca e M32 - 6WR (nu m-am uitat la ea, sa vad, spun doar ce imi da din decodarea VIN-ului).
Imediat dupa schimbarea kitului de ambreiaj, am observat urmatoarele:
1. Intra mai greu in vitezele 1,2 si R (marche arriere).
2. Se aud niste zgomote metalice, ca de obiect aflat in miscare de rotatie (rulment sa fie?), cand debreiez in oricare din vitezele inferioare (1,2,3), dar doar in mers! Cand sunt pe loc, cu motorul pornit, pot sa fac orice combinatie de schimbat viteleze, ca nu se aude acest zgomot.
(ex: in mers, in a 2-a treapta, apas ambreiajul. Nu se aude nimic, dar cand bag in treapta a 3-a, CU AMBREIAJUL APASAT, se aude un huruit urat, de piesa ce se roteste, similar cu zgomotul produs de un motor de aspirator mai mic). Cand iau piciorul de pe ambreiaj, acest zgomot ori dispare, ori e acoperit de cel al motorului, si nu il mai percep eu. La fel si cand schimb dintr-a 3-a in a 2-a, sau a 2-a in a 1-a., a 1-a a 2-a.
Recent, aceste zgomote s-au amplificat in intensitate, adica le aud din masina, chiar cu muzica data incet, geamuri inchise, clima pornita.
3. La semafor, sau opriri in rampa, din viteza a 1-a, am observat urmatorul comportament: apas ambreiajul si o scot din viteza a 1-a, si imediat dupa, masina arunca niste smucituri (2-3) in timp ce merge scoasa din viteza, cu motorul pornit.
4. Tot recent: Cu masina oprita (dar posibil si in mers), avand motorul pornit, daca iau piciorul de pe pedala de ambreiaj, se aude un zgomot rotund, fara batai, in plus fata de zgomotul motorului. Mentionez ca inainte, cand rulmentul de presiune era uzat, acest zgomot era diferit ca intensitate si ca sonoritate (nu era asa "rotund"). Acuma, e un zgomot rotund, care se suprapune peste zgomotul motorului pornit.
De la schimbarea kitului de ambreiaj, am facut circa 3.500 de km, si toate simptomele s-au amplificat.
Am fost la service-ul unde am schimbat ambreiajul, ei spun ca nu e de la operatiunea lor, ca e cutia de viteze.
Si ca ei nu aveau cum sa afecteze cutia, ca ei doar au scos uleiul, au dat-o jos si au pus-o la loc.
Uleiul in cutie e la nivel, dupa spusele lor.
Am fost apoi la un alt service, care se ocupa de reconditionat cutii de viteze, si mi-au spus ca trebuie data cutia jos, evident, ca altfel dupa cum suna nu pot stii ce problema e. Dar "specialistul" a mentionat ceva ca e problema la palierul inferior, vitezele 1,2,3 si R fiind toate pe acest palier.
Ma poate ajuta careva? Se poate ca cei care au schimbat ambreiajul sa fi facut ceva care sa duca la probleme cu cutia?
Ce ar putea fi?
Inainte de operatiunea asta, intra f usor in orice viteza, nicio problema de zgomote intre trepte, sau altceva...
Am gasit cutii second hand, dar nu stiu daca sa risc cu una sau nu.
Problema e ca am si nevoie de masina, neavand alta acuma.
Daca e sa repar cutia, gasesc piesele astea de cumparat? Nici nu stiu cum sacaut dupa ele.
Un service competent prin Arad sau prin Timisoara (fara OVAROM sau reprezentanta OPEL, daca se poate), stie careva?
Orice ajutor e binevenit.
Scuze pentru postul lung, si multele intrebari. Dar adevarul e ca nu mai stiu ce sa fac cu masina asta.
Multumesc anticipat!
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
@alre: Mersi frumos de raspuns!
Nu, nu se misca schimbatorul de viteze in nicio viteza, la accelerari bruste. Dar voi retesta in weekend, oricum. Nici nu vibreaza, am verificat de multe ori.
Rulmentul de presiune e schimbat in august, cu restul ambreiajului.
Dar, recent am observat, cum am scris si in topic, ca, la relanti, stand pe loc cu motorul pornit, scoasa din viteza, in momentul cand apas ambreiajul, parca dispare un zgomot rotund, fara batai, care e prezent cand pedala de ambreiaj e neapasata. Zgomotul asta se aude din partea stanga a masinii. Nu e deranjant, nu e bataie sau huruit, e un zgomot ca cel al motorului de la radiatorul de racire.
Inainte sa fie schimbat rulmentul de presiune, acest zgomot la cuplare-decuplare ambreiaj era insotit si de un clanc, si era mult mai pregnant.
Dilema mea ramane: totusi, de ce face in mers zgomot doar in treptele 1,2,3? Mentionez ca acest zgomot se aude in mers, la relanti, cand masina e bagat intr-una din treptele 1,2,3 sau R (in R nu asa tare), si pedala de ambreiaj e apasata la maxim.
Daca e rulmentul de presiune, nu ar trebui sa se auda in toate vitezele ?
Multumesc!
Nu, nu se misca schimbatorul de viteze in nicio viteza, la accelerari bruste. Dar voi retesta in weekend, oricum. Nici nu vibreaza, am verificat de multe ori.
Rulmentul de presiune e schimbat in august, cu restul ambreiajului.
Dar, recent am observat, cum am scris si in topic, ca, la relanti, stand pe loc cu motorul pornit, scoasa din viteza, in momentul cand apas ambreiajul, parca dispare un zgomot rotund, fara batai, care e prezent cand pedala de ambreiaj e neapasata. Zgomotul asta se aude din partea stanga a masinii. Nu e deranjant, nu e bataie sau huruit, e un zgomot ca cel al motorului de la radiatorul de racire.
Inainte sa fie schimbat rulmentul de presiune, acest zgomot la cuplare-decuplare ambreiaj era insotit si de un clanc, si era mult mai pregnant.
Dilema mea ramane: totusi, de ce face in mers zgomot doar in treptele 1,2,3? Mentionez ca acest zgomot se aude in mers, la relanti, cand masina e bagat intr-una din treptele 1,2,3 sau R (in R nu asa tare), si pedala de ambreiaj e apasata la maxim.
Daca e rulmentul de presiune, nu ar trebui sa se auda in toate vitezele ?
Multumesc!
- vvede
- **
- 185 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Astra 2006
vvede
- Mesaje scrise: 185
- Locatie:
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
E o problema si in cutie.
Du-te la cineva care chiar stie ce se afla intr-o cutie de viteze. Parca in TM sunt unii care se pricep la automate (Samer?). Poate te pot ajuta.
Mai uita-te si pe aici
https://www.google.ro/search...KHd3AB50Q1QIIdygA
http://www.wgmotorworks.co....sion/m32-gearbox/
http://www.autolusso.co.uk/gearbox-m32.html
https://www.eco-torque.co.uk...e-To-Faults-Fixes
Du-te la cineva care chiar stie ce se afla intr-o cutie de viteze. Parca in TM sunt unii care se pricep la automate (Samer?). Poate te pot ajuta.
Mai uita-te si pe aici
https://www.google.ro/search...KHd3AB50Q1QIIdygA
http://www.wgmotorworks.co....sion/m32-gearbox/
http://www.autolusso.co.uk/gearbox-m32.html
https://www.eco-torque.co.uk...e-To-Faults-Fixes
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
@vvede, cutia mea e manuala, dar o sa ii sun sa vad.
Mersi de link-uri, imediat ma uit pe ele.
In Arad nu stiu pe nimeni sa faca asa ceva, si 2 mecanici deja mi-au spus ca mai bine iau una second, decat sa o repar, ca nu se pricepe nimeni sa le faca bine.
De data asta, s-a pus capac: o repar si o vand. Cu cat o tin mai mult, pierd si mai mult.
Mersi de link-uri, imediat ma uit pe ele.
In Arad nu stiu pe nimeni sa faca asa ceva, si 2 mecanici deja mi-au spus ca mai bine iau una second, decat sa o repar, ca nu se pricepe nimeni sa le faca bine.
De data asta, s-a pus capac: o repar si o vand. Cu cat o tin mai mult, pierd si mai mult.
- vvede
- **
- 185 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Astra 2006
vvede
- Mesaje scrise: 185
- Locatie:
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
Bine zici, vvede, o sa iti imprumut si eu termenul asta, "schimbatori de piese" ! Din pacate, eu cam numai peste din astia am dat.
Si preturi mari, si lipsa de profesionalism.
Din ce am citit in linkurile de la tine si inainte, problemele ce le am eu nu le gasesc in problemele cele mai uzuale descrise in articole.
Probabil ca. norocos cum sunt, la mine e o combinatie nasoala intre ele.
In Timisoara am avut 2 experiente destul de neplacute cu service-uri mari, autorizate RAR si toate alea. Din pacate multi "parelologi" la noi peste tot in service-uri.
Nici nu stiu cum sa procedez, ca oricum o calculez, masina trebuie sa stea o vreme in service, mai ales daca ma decid sa repar cutia.
Si preturi mari, si lipsa de profesionalism.
Din ce am citit in linkurile de la tine si inainte, problemele ce le am eu nu le gasesc in problemele cele mai uzuale descrise in articole.
Probabil ca. norocos cum sunt, la mine e o combinatie nasoala intre ele.
In Timisoara am avut 2 experiente destul de neplacute cu service-uri mari, autorizate RAR si toate alea. Din pacate multi "parelologi" la noi peste tot in service-uri.
Nici nu stiu cum sa procedez, ca oricum o calculez, masina trebuie sa stea o vreme in service, mai ales daca ma decid sa repar cutia.
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 07 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2017
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,574 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,574
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 07 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2017
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 07 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2017
- Mesaj Privat
Da toate se depun pe buson.acum de curînd la un opel insignia cu 187.600km I am schimgat acel oring de la pompa de ulei .demontind planetarã de pe dreapta am dat jos uleiul din cutie un am gasit nimic pilitura pe bjonulde la cutie si uleiul nu era asa murdar.am demontat si baia de ulei am rãmas uimit cînd am controlat cuzineti de biele si palier erau ca si noi vibrochenul era perfect.Dar masina asta face 80% din km numai in autostradã si pina acum a prins bine toate regenerarile.acum la scos .o foloseste mai mult in oraș.de la 131 de cai aduso la 170 si are cutie m32
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 07 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2017
- Mesaj Privat
Da toate se depun pe buson.acum de curînd la un opel insignia cu 187.600km I am schimgat acel oring de la pompa de ulei .demontind planetarã de pe dreapta am dat jos uleiul din cutie un am gasit nimic pilitura pe bjonulde la cutie si uleiul nu era asa murdar.am demontat si baia de ulei am rãmas uimit cînd am controlat cuzineti de biele si palier erau ca si noi vibrochenul era perfect.Dar masina asta face 80% din km numai in autostradã si pina acum a prins bine toate regenerarile.acum la scos .o foloseste mai mult in oras.de la 131 de cai aduso la 170 si are cutie m32
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 07 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2017
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 07 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2017
- Mesaj Privat
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
Va multumesc pentru sfaturi!
Sambata sper sa apuc sa merg la mecanic cu ea, si o sa il rog sa faca exact asta: verificarea uleiului din cutie.
Ca alternativa, mi-a recomandat tot mecanicul asta sa iau o cutie second hand, o montam si apoi o repar si pe asta, dar macar nu stau fara masina atata timp.
Oricum dupa operatiunea asta m-am decis 200% sa vand masina. M-am saturat. O sa iau una noua, inca nu m-am decis ce, sa vad in ce buget ma incadrez.
@niculae matei: operatiunea de schimbare a oringului am facut-o in ianuarie 2017. Din pacate, desi am solicitat de multe ore, nu am primit poze cu starea cuzinetilor!
Mi s-a spus doar ca s-au verificat si sunt ok. Eu nu am putut fi acolo cand s-a lucrat la masina, nu eram in tara, din pacate.
De atunci am mai facut cam 25.000 de km, pe acolo. Motorul pare sa mearga ok, dar uite, pica altele.
Sambata sper sa apuc sa merg la mecanic cu ea, si o sa il rog sa faca exact asta: verificarea uleiului din cutie.
Ca alternativa, mi-a recomandat tot mecanicul asta sa iau o cutie second hand, o montam si apoi o repar si pe asta, dar macar nu stau fara masina atata timp.
Oricum dupa operatiunea asta m-am decis 200% sa vand masina. M-am saturat. O sa iau una noua, inca nu m-am decis ce, sa vad in ce buget ma incadrez.
@niculae matei: operatiunea de schimbare a oringului am facut-o in ianuarie 2017. Din pacate, desi am solicitat de multe ore, nu am primit poze cu starea cuzinetilor!
Mi s-a spus doar ca s-au verificat si sunt ok. Eu nu am putut fi acolo cand s-a lucrat la masina, nu eram in tara, din pacate.
De atunci am mai facut cam 25.000 de km, pe acolo. Motorul pare sa mearga ok, dar uite, pica altele.
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Deznodamantul in cazul meu a fost inlocuirea cutiei de viteze, cu una second-hand.
Uleiul scos din cutia de viteze defecta avea putina pilitura metalica in el, iar cutia se invartea greu (cutia fiind in prealabil scoasa din viteza), fata de cea second-hand cu care am inlocuit-o.
De data asta am pus fix 2L de ulei in cutie, de tipul: GM 19 40 182, culoare rosie. Sper sa fie ok.
Cel din cutia defecta sigur nu era rosu, ci spre galben, si mecanicii mi-au spus ca nu prea arata a ulei de cutie de viteze.
Concluzie: acuma masina merge bine, cu ocazia asta am verificat si planetare si caseta directie si rulment presiune.
Problema e la peste 120 km/h, am ceva vibratii enervante in volan, dar le pun pe seama cauciurilor de iarna recent puse pe roti.
Deznodamantul in cazul meu a fost inlocuirea cutiei de viteze, cu una second-hand.
Uleiul scos din cutia de viteze defecta avea putina pilitura metalica in el, iar cutia se invartea greu (cutia fiind in prealabil scoasa din viteza), fata de cea second-hand cu care am inlocuit-o.
De data asta am pus fix 2L de ulei in cutie, de tipul: GM 19 40 182, culoare rosie. Sper sa fie ok.
Cel din cutia defecta sigur nu era rosu, ci spre galben, si mecanicii mi-au spus ca nu prea arata a ulei de cutie de viteze.
Concluzie: acuma masina merge bine, cu ocazia asta am verificat si planetare si caseta directie si rulment presiune.
Problema e la peste 120 km/h, am ceva vibratii enervante in volan, dar le pun pe seama cauciurilor de iarna recent puse pe roti.
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 07 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2017
- Mesaj Privat
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
niculae matei, nu ma speria. Am pus uleiul asta cum am scris: GM 19 40 182, dupa cautari pe acest forum si ce ulei trebuie pus in cutia manuala M32.
Scrie si pe flacon ca e pentru "manual transmission".
Am verificat si aici: http://www.opel-infos.de/getriebe/m32.html, uleiul pentru cutia asta trebuie sa fie de tipul SAE 75W-85 API GL4.
Si acest GM 19 40 182 este fix asa.
Inainte, in cutia defecta, am avut ulei ELF 75W-80, si nu cred ca a fost bun. A iesit din cutie si cu putina pilitura metalica cand l-am scos.
Scrie si pe flacon ca e pentru "manual transmission".
Am verificat si aici: http://www.opel-infos.de/getriebe/m32.html, uleiul pentru cutia asta trebuie sa fie de tipul SAE 75W-85 API GL4.
Si acest GM 19 40 182 este fix asa.
Inainte, in cutia defecta, am avut ulei ELF 75W-80, si nu cred ca a fost bun. A iesit din cutie si cu putina pilitura metalica cand l-am scos.
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 07 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2017
- Mesaj Privat
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
Inainte sa scoata uleiul din cutie, mecanicul a verificat nivelul si dupa spusele lui, era ok. Uleiul insa nu parea ok, era galben-verzui si avea ceva pilitura in el.
Oricum, mie imi facea probleme cutia doar in vitezele 1,2 si R, si un zgomot de rulare in viteza a 3-a, dar nu tot timpul.
Am pus-o pe olx de vanzare, ca defecta.
Oricum, mie imi facea probleme cutia doar in vitezele 1,2 si R, si un zgomot de rulare in viteza a 3-a, dar nu tot timpul.
Am pus-o pe olx de vanzare, ca defecta.