Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Teo FFN

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2013 A20dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Simptome:

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 1997
Cod motor: X1.7DT
Salut tuturor, sunt nou în club și as vrea sã mã bucur de pasiunea pe care o împãrtãșim cu toții pt aceste mașini care ne-au schimbat viața , și sã am parte de experiența voastrã și totodatã sã pot sã rezolv problemele mașinii mele. Așadar dupã schimbat garn chiulasa și curãțat injectoare plus segmentat are un mare fum negru chiar și dupã fumul de demaraj obișnuit. Cum și unde aº putea centricuba pompa.? Mulțumesc aștept rãspunsul vostru. Cu respect!
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu la Sinaia.
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
De curiozitate întreb, ce înseamnã " centricuba pompa"?
Întreb pentru cã același simptome are și mașina mea, dupã repararea motorului, scoate fum.
Mulțumesc anticipat pentru rãspuns.
  • Teo FFN

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2013 A20dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Existã un stand de forma unui strung cu indicatori în cm3 pe care se pune pompa și în momentul rostirii axului acesteia în se poate mãsurã presiunea pe care o face în cm3 . Pt pompa mea se pare ca ar trebuii sa ridice cam 2,5 mm în acele eprubete pt motirina (indicatori) . Am fost intr-în asemenea service dar pt injectoare și nu are timp și pt pompã. Dar cred ca îmi aștept rândul dupã ce am banii de cost. Mulțumesc.
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Sã înțeleg cã se demonteazã pompa sau se poate face pe mașinã?
Injectoarele mele au fost verificate pe un stand special și au spus cã sunt bune, dar nu am știut și de aceastã operație "centricubare a pompei".
Cam cat costã o asemenea operație?
Sã caut în București pe cineva care se pricepe, sincer sã fiu cum întreb?
Mulțumesc pentru rãspuns.
Ținem legãtura.
Numai bine.
  • Teo FFN

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2013 A20dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Eu l-am gãsit pe acest nea Miticã, pt cã nu știu cum se numește service-ul, în Paulesti , Prahova, și pt mine ar fi cam 400 -500 cu tot cu demontat și montat la loc pe mașinã. Pompa se da jos și totodatã este și schimbat acel kit de reparație. Acum nu știu dacã are alt preț acel kit. Mai vorbim .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La chiulasa ce ai facut?
  • Teo FFN

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2013 A20dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Totul a plecat de la o scurgere a garniturii de chiulasa, și când au desfãcut au schimbat și semerig supape, segmenți și rectificat chiulasa asa încât au comandat garnitura treapta a doua de reparație. Am fãcut plângere la ei dupã aceea și dupã îndelungi certuri și amenințãri m-am ales cu fumul și ei cu bani. Aștept un rãspuns . Cu respect! Deja îmi era fricã ca nu cumva sa îmi fi marit camera de ardere 😤
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai motorul X17DT mai bine spus TC4EE1 asta are pastile la tacheti deci nu sunt hidraulici (autoreglare). Daca se reface supape si scaun supape ele nu mai inchid corect, tacane si fumega. Daca mai mergi asa arzi supape si scaun.
Chiar ai fost la specialisti sau ...
  • Teo FFN

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2013 A20dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Am fost într-un service tocmai ca sã evit acele falșii meseriași. Dacã nu au refãcut scaune tot aceleași simtome are, sau era imposibil sa rectifici fãrâmã umbla la scaune? Mulțumesc
  • Teo FFN

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2013 A20dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Și da acela e motorul TC4EE1. Mulțumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Masoara tu cu lera daca ai cu motor rece 0.15 admisie 0.25 evacuare joc tacheti si daca nu ai te duci si le ...
Daca nu te pricepi si nu ai scule apeleaza la un prieten.
  • Teo FFN

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2013 A20dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Am fãcut la cineva testul ãsta și a zis ca e ok. Asta înseamnã cã se închid bine supapele sau e posibil sã aibã în continuare scãpãri? Din cate îmi amintesc" mecanicul" care a lucrat la ea a spus ca a curãțat supapele dar nu știu ce altceva le-a fãcut lor sau chiulasei . Mulțumesc
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Pentru "Teo FFN", pe 01.12. plec la Pãuleºti ºi stau pânã pe 03.12., am niºte rude acolo, pot sã-mi spui cam pe unde se gãseºte "nea Miticã"?
Poate aflu ceva în plus, cu toate cã sunt convins cã nu lucreazã, dar cine ºtie.
Aceastã operaþie se face dupã fiecare reparaþie la motor, adicã segmentare, chiuloasã etc.?
Mulþumesc anticipat.
  • Teo FFN

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2013 A20dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salut , știu ca respectã aceste zile libere și nu îi vei gãsi dar e bine totuși sa vezi locația. Dupã ce treci de restaurantul de pe dreapta de la intrare ( am un lapsus ) pânã în acea pantã , dupã un podeț, tot pe dreapta e o clãdire cu un etaj micã înghesuitã și au un gard negricios , înainte de ea se face un drum tot la dreapta cam la 120 de grade. Mai mult ca sigur are o înghesuialã de mașini în curte și chiar un buldozer reparã și astfel de pompe de buldo. Mai vorbim dacã esti pe acolo și te lãmuresc. Cu respect.
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos.
O sã încerc sã trec.
Te țin la curent.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Teo FFN a scris:Simptome:

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 1997
Cod motor: X1.7DT
Salut tuturor, sunt nou în club și as vrea sã mã bucur de pasiunea pe care o împãrtãșim cu toții pt aceste mașini care ne-au schimbat viața , și sã am parte de experiența voastrã și totodatã sã pot sã rezolv problemele mașinii mele. Așadar dupã schimbat garn chiulasa și curãțat injectoare plus segmentat are un mare fum negru chiar și dupã fumul de demaraj obișnuit. Cum și unde aº putea centricuba pompa.? Mulțumesc aștept rãspunsul vostru. Cu respect!

Verifica daca furtunul (in forma de S) de la intercooler spre teava neagra care intra in admisia presurizata este in stare buna. Furtunul asta oboseste in timp si are prostul obicei sa se coaca pe la curburi, iar daca iti sufla pe acolo iti va da cu fum negru inclusiv dupa 2.500rpm atunci cand ajunge turbina la boost. Verifica si intercooler-ul, sa nu fie spart caci atunci pierzi din presiunea de aer necesara dupa turatia de 2.500rpm. Cand ai intercooler-ul fisurat, in general se aude un suierat in partea din fata la motoarele astea. Si verifica si toata tubulatura plus colierele aferente dintre iesirea turbinei (cea cu gura in jos) si pana la intrarea aerului presurizat (capatul dinspre motor al tevii negre) in admisie.

In ceea ce priveste centricubarea pompei de injectie, stai si mai gandeste-te... macar o noapte. Poate iti vin idei mai bune. Ca sa centricubezi pompa de injectie, trebuie demontata, si pompa asta e in spatele motorului, deci trebuie demontata si admisia... e o poveste intreaga sa scoti de acolo pompa de injectie doar de dragul de a o testa pe banc. Mai degraba montezi un compresmetru direct pe iesirile ei si o testezi ce presiune face la turatie de electromotor (demaror). Daca e minim 550bar, lasa-o in pace ca e ok pompa. Dar in general, cand pompa de injectie are compresie slaba, nu mai poti porni motorul pe iarna la frig mai mare de -10grade c si in niciun caz nu-ti da cu fum negru tot timpul.

Totusi, ia mai uita-te odata cu atentie la culoarea fumului. Nu cumva fumul e alb cu nuante de gri cand motorul e rece, sau gri spre negru in functionare la anumite turatii? La motorul meu, fum alb a scos cand motorina nu era corect arsa si maroniu inchis spre negru atunci cand era debitul prea mare din pompa de injectie, niciodata fumul nu a fost NEGRU asa cum spui tu ca ar fi.
  • Teo FFN

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2013 A20dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Mulțumesc de sfat , o sa verific, din pãcate pt mine am mereu probleme nemaiîntâlnite și greu le gãsesc rezolvarea. Fumul e negru și nu albãstrui . Îmi mai scotea fum când am avut bujiile terminate și când pornea parca exploda și aceeași culoare avea pe atunci. Sper sã gãsesc prin împrejurimi un mecanic meseriaș dedicat care sa îmi spune mãcar ce are dacã și vede cum funcționeazã. Mulțumesc și aștept în continuare sfaturi. Merg de ceva creme așa și nu aș vrea sã am probleme mai mari.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR