LVasile
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2017
- Mesaj Privat
Salutare.
Sunt nou inscris in acest club,dar vechi posesor de opel pe langa alte masini!
Am nevoie de ajutor si daca cineva a mai intampinat o astfel de problema il rog sa ma ajute!
De mult timp vroiam sa demontez egr-ul la corsa c 1L benzina din 2004 si acum cateva zile l-am demontat si curatat.
Era infundat de tot si l-am facut ca nou.Problema a inceput dupa ce l-am montat si am pornit,a pornit si ventilatorul de racire s nu se mai opreste decat la cateva minute dupa ce opresc motorul!
In zona unde este egr-ul sunt cateva mufe care le-am dat la o parte ca sa pot lucra,la altceva nu am umblat!
Pe diagnoza imi da ca motorul functioneaza la minus 40 grade,dar ventilatorul merge ca si cum motorul este incins!
Sunt nou inscris in acest club,dar vechi posesor de opel pe langa alte masini!
Am nevoie de ajutor si daca cineva a mai intampinat o astfel de problema il rog sa ma ajute!
De mult timp vroiam sa demontez egr-ul la corsa c 1L benzina din 2004 si acum cateva zile l-am demontat si curatat.
Era infundat de tot si l-am facut ca nou.Problema a inceput dupa ce l-am montat si am pornit,a pornit si ventilatorul de racire s nu se mai opreste decat la cateva minute dupa ce opresc motorul!
In zona unde este egr-ul sunt cateva mufe care le-am dat la o parte ca sa pot lucra,la altceva nu am umblat!
Pe diagnoza imi da ca motorul functioneaza la minus 40 grade,dar ventilatorul merge ca si cum motorul este incins!
- GCatalin280
- *
- 18 mesaje
- din 11 Sep 2017
- Vectra 2008
- Braila
GCatalin280
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2017
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
LVasile
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2017
- Mesaj Privat
Am fost pe la câțiva electricieni auto mai pricepuți si cunoșteau problema! Este des întâlnitã la Opel si de vina este calculatorul(ecu) ar trebui reparate traseele , circuitele fiind extrem de subțiri se întrerup de la șocuri ! Se poate repara dar e mai scump decât unul sh ! O sa îl schimb in cateva zile !
- GCatalin280
- *
- 18 mesaje
- din 11 Sep 2017
- Vectra 2008
- Braila
GCatalin280
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2017
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Asta problema am avut si eu si este din sonda de temperatura
Am strambat f putin pinii din sonda si acum fac contact f bine in mufa(am incercat cu alta sonda prima data)
Simptome:
La pornire pleca si ventilatorul motorului cu toate ca motorul era rece si aerul oprit
In bord arata -40
Din cauza senzorului am schimbat termostatul degeaba
Arata in bord 70 grade si cand am miscat de mufa sondei conectat si cu telefonul pe o interfata bluetooth sa schimbat instantaneu la 92
Sunt 2 ani de cand functioneaza bine
Corsa d 2007 1.2
Am strambat f putin pinii din sonda si acum fac contact f bine in mufa(am incercat cu alta sonda prima data)
Simptome:
La pornire pleca si ventilatorul motorului cu toate ca motorul era rece si aerul oprit
In bord arata -40
Din cauza senzorului am schimbat termostatul degeaba
Arata in bord 70 grade si cand am miscat de mufa sondei conectat si cu telefonul pe o interfata bluetooth sa schimbat instantaneu la 92
Sunt 2 ani de cand functioneaza bine
Corsa d 2007 1.2