Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Florin91

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2005 z19td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut am nevoie de niste idei/ sfaturi va zic de la inceput poate deduceti voi ceva.problemele sunt la etriere stanga grav dreapta zgomot din etrier.
Am fost la unghi de fuga fata spate in drum spre casa am auzit ca freaca placuta pe disc partea stanga nu m-am dus inapoi ca am stiut ca sunt uzate si am crezeut ca de aia freaca...dupa cateva zile sa aprins in bord abs in mers am tras pe dreapta am oprit/pornit motor a disparut abs din bord ziua urmatoare m-am dus sa schimb placutele pe spate +zgomotul din etrier partea dreapta au scghimbat ceva culisante... a doua zi mam dus inapoi cu problema ca e cald janta pe partea stanga etrierul era blocat au schibat garnituri a fost mai rau dupa o tura de proba deja era calda janta au schimbat ulei si aerisit cu ceva aparat dar a fost la fel au zis ca etrierul e dus si trebuie inlocuit am luat alt etrier care la fel dupa 2 saptamani se incalzeste janta dar dupa 40 de km facuti ieri am facut un drum pana la bunica dupa 20 de km aud ca imi fluiera roata stanga dar tare incat sa aud inauntru cu geamuriele sus am ajuns la ea janta era calda + ca pe partea dreapta iar si auzea zgomot din etrier .ce e de facut ? Mecanicului nu i-am zis ca am facut unghi de fuga si de martorul aprins cu abs probabil a fost greseala .acum ma duc iar sa imi faca o programare si apoi mai vedem ce va fi dar ar fi bine sa imi ziceti si mie ce sa ii zic sa mai verifice...nu ca e el prost dar nah gresim si ne mai scapa una alta...
Un coleg de la servici care repara acasa masini a zis ca sa fac diin nou unghiul de fuga ca nu e bine facuta la roata din stanga si apoi sa aerisesc abs....zice bine?
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cand ai schimbat placutele, s-a verificat si starea cablurilor de la frana de mana?

Mecanicul a folosit scula aia speciala pentru a impinge pistonasul inapoi in etrier la schimbarea placutelor?
Daca l-a impins cu levierele, atunci zi-i sa revina la reparat dacia 1300 ca la vectra nu are ce cauta...
  • Florin91

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2005 z19td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca a folosit levier sau aparat dar aia stiu ca am vazut cand a tras de cablu de la frana de mana si nu era blocat
  • prooff

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
unghiul de fuga nu are treaba cu franele....nu ar trebui sa suiere asa tare incat sa il auzi cu geamurile inchise.
s-a aprins senzorul de ABS ca banuiesc ca ai placute cu senzor pe ele si s-a ajuns la limita cu uzura.

schimba mecanicul ca a dat-o in bara cu schimbatul placutelor....ori a stricat etrierul ori a uitat/montat gresit acea clema care retrage placuta cand iei piciorul de pe frana.
la tine cred ca placuta atinge continuu discul si de aia se incalzeste si suiera.
  • Florin91

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2005 z19td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Eu stiu ca nu are senzor la placute nici din etrir nu am vazut vreun cablu sa iasa din el.si am vezut pe net cum arata martorul cand sunt uzate placutele e un cerc si are pe margin 3 liniute foartte lipite de cerc iar mie sa aprins atunci inainte sa schimb placutele ABS era incercuit sau intr-un triunghi si nu a aparut pe acel mic afisaj unde apare masina cu cheie sau alte erori .am gasit placuta veche si m-am uitat la uzura si am vazut ca una dintre placute mai avea 5-6mm iar cealalta placuta mai mult de jumate mai avea 3-4mm si cealata jumate cat a ramas deja era adancit pana in fier pe margine.
  • Florin91

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2005 z19td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Stiti la ce mam gandit poate e prostie...scartaitul ala puternic apare dupa ce fac mai multi km si m-am gandit ca poate vine din butuc roata de la rulment sa uscat vaselina cum tot am circulat asa
Am uitat sa zic cand janta e calda discul e foarte cald ca nu pot sa tin mana pe el si nu doar unde vine placuta si mai jos adica tot discul de frana.deci e posibil ca de acolo sa vina fluieratul ala ?
  • prooff

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
este foarte posibil....senzorul de ABS este in rulment inclus(uite pozele de la anuntul asta https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=81859). asta ar explica de ce s-a aprins ABS-ul.
ca sa fii sigur ridica masina pe partea respectiva, da jos roata....si misca rulmentul....ar trebui sa se miste usor si liniar. pune urechea aproape de el si vezi daca auzi ceva....
la modul cum e uzata placuta de frana indica rulmentul.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR