HWei
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2023
- Mesaj Privat
Va salut!
Am tot cãutat și am tot citit forumuri, dar nu am gãsit suficiente informații.
Pacientul in cauzã, Mokka x 2018, 1.6dth, 136 cp, dpf cu adblue, 244xxx km
Cat motorul este rece, intre 1800-2200 de turații, mers constant, in interiorul mașinii se aude un sunet ca de aer care fluctueazã (aproximativ ca sunetul produs de ventilație pe treapta 3-4, cu orientarea fluxului de aer spre parbriz). Sunetul dispare brusc la accelerare sau decelerare. Cu siguranțã nu este un sunet specific turbinei. Mașina nu are nicio eroare, iar motorul trage în mințile lui
Sunetul pare sa vina dinspre compartimentul motor, de pe partea șoferului.
Eu bãnuiesc cã ar fi ceva legat de EGR.
A mai întâmpinat cineva problema aceasta?
MODEL: Mokka x
MOTOR: 1.6dth
LOCATIE: București
Am tot cãutat și am tot citit forumuri, dar nu am gãsit suficiente informații.
Pacientul in cauzã, Mokka x 2018, 1.6dth, 136 cp, dpf cu adblue, 244xxx km
Cat motorul este rece, intre 1800-2200 de turații, mers constant, in interiorul mașinii se aude un sunet ca de aer care fluctueazã (aproximativ ca sunetul produs de ventilație pe treapta 3-4, cu orientarea fluxului de aer spre parbriz). Sunetul dispare brusc la accelerare sau decelerare. Cu siguranțã nu este un sunet specific turbinei. Mașina nu are nicio eroare, iar motorul trage în mințile lui
Sunetul pare sa vina dinspre compartimentul motor, de pe partea șoferului.
Eu bãnuiesc cã ar fi ceva legat de EGR.
A mai întâmpinat cineva problema aceasta?
MODEL: Mokka x
MOTOR: 1.6dth
LOCATIE: București
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
Salut , pentru inceput verifica tot circuitul de vacuum si circuitul de la compresorul turbo ( de la turbina pina la admisie ) . Posibil sa ai pierderi de vacuum sau de presiune turbo din cauza garniturilor sau oring-urilor care la rece nu mai etanseaza si la cald din cauza dilatarii materialelor sa nu mai ai pierderi .