Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • Mihai Vargatu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Buna ! Sunt Mihai , am o opel corsa c cu motor z 13 dtj , si am observat ca su masina se vede pata de antigel . Am suspendat - o si am vazut ca pe undeva pe langa electromotor curge lichid . Ca sa vad exact ce se intimpla trebuie sa dau jos electromotorul . Va rog cine poate sa imi dea detalii cum se demonteaza si ce chei trebuie .
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Curge pe la furtunul de la racitorul EGR-ului.Baga mana pe langa filtrul de motorina si gasesti EGR-ul, pipaie si vezi daca este antigel pe el sau pe furtun. La mine s-a spart la colier.
  • Mihai Vargatu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc mult ! Daca ati putea sa - mi spuneti si cum se da electromotorul jos ? Si ce chei trebuie sau se poate inlocui respectivul furtun si fara scoaterea electromotorului ?. Multumesc !
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Nu trebuie dat jos electromotorul, EGR-ul se scoate pe sus. Gasesti un tutorial aici:
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Verifica bine daca pe acolo curge, sa nu muncesti degeaba.
  • Mihai Vargatu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc mult ! Voi incerca !
  • Mihai Vargatu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Totusi , tot trebuie sa dau electromotorul jos , daca poate cineva sa ' mi dea relatii cum si ce chei trebuie ! Multumesc !
  • Calin29

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut,
ar trebui sa fie un tutorial la sectiunea "tutoriale" dar din ce-mi aduc aminte treaba sta cam asa: mai intai deconectezi bornele la baterie, apoi desfaci cablurile de la electromotor, apoi desfaci cele 2 suruburi care tin electromotorul pe blocl motor. Apoi undeva in dreapta pe sub termostat, ai sa gasesti o garnitura neagra de cauciuc, care vine deasupra volantei. Sub garnitura aia se mai afla un surub T45 care trebuie desfacut cu mare atentie sa nu-l scapi pe langa volanta. Daca l-ai scapat ede nashpa ca e foarte greu de scos fara sa demontezi tot. Dupa ce ai reusit sa desfaci si surubul ala poti scoate electromotorul de pe masina. Montajul se face exact in ordinea inversa. Iti trebuie chei tubulare de 10, 13, cheie cu clichet, si o cheie torx exterior T45 lunga de cel putin 60 mm. Daca ai elevator o sa fie relativ usor de dat jos..daca nu ai sa te cam chinui ca e nasoala pozitia de lucru.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR