- Mihai Vargatu
- OP
- 4 mesaje
- din 30 Jun 2017
- Corsa 2005 Z13DT
- Timis
Mihai Vargatu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2017
- Mesaj Privat
Buna ! Sunt Mihai , am o opel corsa c cu motor z 13 dtj , si am observat ca su masina se vede pata de antigel . Am suspendat - o si am vazut ca pe undeva pe langa electromotor curge lichid . Ca sa vad exact ce se intimpla trebuie sa dau jos electromotorul . Va rog cine poate sa imi dea detalii cum se demonteaza si ce chei trebuie .
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Mihai Vargatu
- OP
- 4 mesaje
- din 30 Jun 2017
- Corsa 2005 Z13DT
- Timis
Mihai Vargatu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2017
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
Nu trebuie dat jos electromotorul, EGR-ul se scoate pe sus. Gasesti un tutorial aici:
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Verifica bine daca pe acolo curge, sa nu muncesti degeaba.
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Verifica bine daca pe acolo curge, sa nu muncesti degeaba.
- Mihai Vargatu
- OP
- 4 mesaje
- din 30 Jun 2017
- Corsa 2005 Z13DT
- Timis
Mihai Vargatu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2017
- Mesaj Privat
- Mihai Vargatu
- OP
- 4 mesaje
- din 30 Jun 2017
- Corsa 2005 Z13DT
- Timis
Mihai Vargatu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2017
- Mesaj Privat
Calin29
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut,
ar trebui sa fie un tutorial la sectiunea "tutoriale" dar din ce-mi aduc aminte treaba sta cam asa: mai intai deconectezi bornele la baterie, apoi desfaci cablurile de la electromotor, apoi desfaci cele 2 suruburi care tin electromotorul pe blocl motor. Apoi undeva in dreapta pe sub termostat, ai sa gasesti o garnitura neagra de cauciuc, care vine deasupra volantei. Sub garnitura aia se mai afla un surub T45 care trebuie desfacut cu mare atentie sa nu-l scapi pe langa volanta. Daca l-ai scapat ede nashpa ca e foarte greu de scos fara sa demontezi tot. Dupa ce ai reusit sa desfaci si surubul ala poti scoate electromotorul de pe masina. Montajul se face exact in ordinea inversa. Iti trebuie chei tubulare de 10, 13, cheie cu clichet, si o cheie torx exterior T45 lunga de cel putin 60 mm. Daca ai elevator o sa fie relativ usor de dat jos..daca nu ai sa te cam chinui ca e nasoala pozitia de lucru.
ar trebui sa fie un tutorial la sectiunea "tutoriale" dar din ce-mi aduc aminte treaba sta cam asa: mai intai deconectezi bornele la baterie, apoi desfaci cablurile de la electromotor, apoi desfaci cele 2 suruburi care tin electromotorul pe blocl motor. Apoi undeva in dreapta pe sub termostat, ai sa gasesti o garnitura neagra de cauciuc, care vine deasupra volantei. Sub garnitura aia se mai afla un surub T45 care trebuie desfacut cu mare atentie sa nu-l scapi pe langa volanta. Daca l-ai scapat ede nashpa ca e foarte greu de scos fara sa demontezi tot. Dupa ce ai reusit sa desfaci si surubul ala poti scoate electromotorul de pe masina. Montajul se face exact in ordinea inversa. Iti trebuie chei tubulare de 10, 13, cheie cu clichet, si o cheie torx exterior T45 lunga de cel putin 60 mm. Daca ai elevator o sa fie relativ usor de dat jos..daca nu ai sa te cam chinui ca e nasoala pozitia de lucru.