FMadalin
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2017
- Mesaj Privat
Dupa schimbarea pompei de injectie la reprezentanta opel am observat ca picura ulei pe jos ,dupa o spalare a motorului am observat ca curge pe la capacul de la culbutori mai exact pe la culbutori e am zis ca o schimb si aia e dar si dupa ce am schimbato de 3ori tot curge exact prin acelas loc avet idee de ce avand in vedere ca am degresat inainte de schib
FMadalin
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2017
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
acolo este o problema binecunoscuta la aceste motoare si la cel de 2.0 diesel Y20DTH sau Y20DTL si probabil si la X20DT...
indiferent ca vei pune garnitura noua la capacul culbutorilor sau nu, trebuie sa ii pui gasket.
In primul rand trebuie pusa garnitura noua la pompa de vid (cea ovala) si uns cu gasket. Apoi inainte de a aseza noua garnitura sau vechea, pui gasket bine de tot exact la colturile imbinarii capacului cu pompa de vid (pe care o montezi prima) insistand exact la muchia din colturi si pui putina si pe garnitura.
Pui apoi capacul deasupra si prinzi usor suruburile dar nu strangi doar cat sa se aseze putin. Apoi o lasi asa minim 30 de minute si dupa aceea strangi toate suruburile. Asa sunt sanse sa scapi de scuurgerea de ulei. Daca nu scapi atunci este o problema fie la pompa de vid pe fata de asezare fie la capacul de la culbutori.
Eu am facut ce ti-am scris si tie si merge masina de numa fara pic de ulei pe exteriorr. Succes
indiferent ca vei pune garnitura noua la capacul culbutorilor sau nu, trebuie sa ii pui gasket.
In primul rand trebuie pusa garnitura noua la pompa de vid (cea ovala) si uns cu gasket. Apoi inainte de a aseza noua garnitura sau vechea, pui gasket bine de tot exact la colturile imbinarii capacului cu pompa de vid (pe care o montezi prima) insistand exact la muchia din colturi si pui putina si pe garnitura.
Pui apoi capacul deasupra si prinzi usor suruburile dar nu strangi doar cat sa se aseze putin. Apoi o lasi asa minim 30 de minute si dupa aceea strangi toate suruburile. Asa sunt sanse sa scapi de scuurgerea de ulei. Daca nu scapi atunci este o problema fie la pompa de vid pe fata de asezare fie la capacul de la culbutori.
Eu am facut ce ti-am scris si tie si merge masina de numa fara pic de ulei pe exteriorr. Succes
FMadalin
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2017
- Mesaj Privat