MrMihai
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2017
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Exista si 1.2 fara turometru.
Poti monta DAR trebuie de vazut de unde vine semnal pentru turometru, este senzor pe cutie sau il livreaza ABS. Chestia e ca la sfarsit trebuiesc programate cu tech2 ca altfel indica aiurea. Am facut asta si iti pot spune ca respectivii soferi/soferite tot nu schimbau vitezele cum trebuie. Ba mergeau subturat de vibra motorul sa cada sau turau aiurea.
De ceva ani au scos diversi producatori inclusiv Dacia instrumente cu doua sageti sus-jos sa ajute soferul, sa-l invete cum se schimbe vitezele. Ce nu a reusit instructorul, sotul, prietenii au rezolvat niste ingineri. Ba mai mult le da punctaje la anticipare, schimb viteze, etc. De consum clar ca scade daca stii sa sofezi.
Ca bani 150-230lei instrumente si cam tot atat programare, fa-ti tu calculele daca merita sau nu.
Poti monta DAR trebuie de vazut de unde vine semnal pentru turometru, este senzor pe cutie sau il livreaza ABS. Chestia e ca la sfarsit trebuiesc programate cu tech2 ca altfel indica aiurea. Am facut asta si iti pot spune ca respectivii soferi/soferite tot nu schimbau vitezele cum trebuie. Ba mergeau subturat de vibra motorul sa cada sau turau aiurea.
De ceva ani au scos diversi producatori inclusiv Dacia instrumente cu doua sageti sus-jos sa ajute soferul, sa-l invete cum se schimbe vitezele. Ce nu a reusit instructorul, sotul, prietenii au rezolvat niste ingineri. Ba mai mult le da punctaje la anticipare, schimb viteze, etc. De consum clar ca scade daca stii sa sofezi.
Ca bani 150-230lei instrumente si cam tot atat programare, fa-ti tu calculele daca merita sau nu.
MrMihai
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2017
- Mesaj Privat
- Dany3lLs
- **
- 115 mesaje
- din 06 Jun 2014
- Agila 2000 Z10XE
- Bucuresti
Dany3lLs
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2014
- Mesaj Privat
schimbatul vitezelor cand trebuie , nu cred ca este un atu neaparat al consumului , e bun si asta daca se reduce , dar cred ca tine mai mult de sanatatea cutiei de viteze si al ambreajului... in legatura cu ceasul turometru , si eu as vrea sa-mi pun , dar numai asa de moft si poate ca indicator in unele cazuri cand apar probleme , sau sa sti cand sa incalzit motorul si este bun de drum , uneori iarna stand cu ea la relanti , cu aeroterma data drumu si ceva muzica , sincer parca nu mai aud motorul
MrMihai
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2017
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Exista si 1.2 fara turometru.
Poti monta DAR trebuie de vazut de unde vine semnal pentru turometru, este senzor pe cutie sau il livreaza ABS. Chestia e ca la sfarsit trebuiesc programate cu tech2 ca altfel indica aiurea. Am facut asta si iti pot spune ca respectivii soferi/soferite tot nu schimbau vitezele cum trebuie. Ba mergeau subturat de vibra motorul sa cada sau turau aiurea.
De ceva ani au scos diversi producatori inclusiv Dacia instrumente cu doua sageti sus-jos sa ajute soferul, sa-l invete cum se schimbe vitezele. Ce nu a reusit instructorul, sotul, prietenii au rezolvat niste ingineri. Ba mai mult le da punctaje la anticipare, schimb viteze, etc. De consum clar ca scade daca stii sa sofezi.
Ca bani 150-230lei instrumente si cam tot atat programare, fa-ti tu calculele daca merita sau nu.
Poti monta DAR trebuie de vazut de unde vine semnal pentru turometru, este senzor pe cutie sau il livreaza ABS. Chestia e ca la sfarsit trebuiesc programate cu tech2 ca altfel indica aiurea. Am facut asta si iti pot spune ca respectivii soferi/soferite tot nu schimbau vitezele cum trebuie. Ba mergeau subturat de vibra motorul sa cada sau turau aiurea.
De ceva ani au scos diversi producatori inclusiv Dacia instrumente cu doua sageti sus-jos sa ajute soferul, sa-l invete cum se schimbe vitezele. Ce nu a reusit instructorul, sotul, prietenii au rezolvat niste ingineri. Ba mai mult le da punctaje la anticipare, schimb viteze, etc. De consum clar ca scade daca stii sa sofezi.
Ca bani 150-230lei instrumente si cam tot atat programare, fa-ti tu calculele daca merita sau nu.
Domnul Dan o intrebare , la mine dupa ce se incalzeste motorul , incepe sa imi indice temperatura corect , tine vre-o 10 min si apoi acul cade si nu mai indica . Ce poate fi ? senzorul sau bordul de vina ?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat