MrMihai
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2017
- Mesaj Privat
Opel Agila 1.0 Z10XE
Buna seara , am o problema de o saptamana . Dimineata cand pornesc masina si este rece nu sta la relanti , ca si cum s-ar ineca . Am pus testerul pe ea , sonda lamda functioneaza in parametrii dar totusi cica am amestec incorect de combustibil . Dupa asta am curatat EGR , Clapeta de acceleratie , debitmetru de aer , schimbat ulei motor , filtre si masina tot la fel face .
Ma gandeam ca ar fi senzorul de temperatura , l-am scos dar tot asa face .
Problema a aparut dupa ce am fost cu ea si a sters erorile pe tester .
Asa se manifesta https://youtube.com/watch?v=rEouGO87IAE
Buna seara , am o problema de o saptamana . Dimineata cand pornesc masina si este rece nu sta la relanti , ca si cum s-ar ineca . Am pus testerul pe ea , sonda lamda functioneaza in parametrii dar totusi cica am amestec incorect de combustibil . Dupa asta am curatat EGR , Clapeta de acceleratie , debitmetru de aer , schimbat ulei motor , filtre si masina tot la fel face .
Ma gandeam ca ar fi senzorul de temperatura , l-am scos dar tot asa face .
Problema a aparut dupa ce am fost cu ea si a sters erorile pe tester .
Asa se manifesta https://youtube.com/watch?v=rEouGO87IAE
- Dany3lLs
- **
- 115 mesaje
- din 06 Jun 2014
- Agila 2000 Z10XE
- Bucuresti
Dany3lLs
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2014
- Mesaj Privat
Verificati bujiile daca sunt curate si au distanta corecta pe lera , bobina daca da scanteie cum trebuie , daca fac contact cum trebuie arcurile din interiorul camasi de cauciuc , daca ai de unde ia o alta bobina sa vezi cum se comporta , o alta problema posibila , ar fi senzorul CRANKSHAFT :
( Este foarte important pentru managementul motorului, fara informatie de la el motorul se opreste.
Pozitia lui este in spate cum va uitati la motor, sub admisie/ecu spre cutia de viteze deasupra suportului motor. Se poate scoate numai pe sub masina (2 cricuri sau capre...) intr-o pozitie tare incomoda. , ) acesta trebuie scos , curatat si verificat sa nu prezinte mici crapaturi , este magnetic si daca strange ceva pilitura da erori
( Este foarte important pentru managementul motorului, fara informatie de la el motorul se opreste.
Pozitia lui este in spate cum va uitati la motor, sub admisie/ecu spre cutia de viteze deasupra suportului motor. Se poate scoate numai pe sub masina (2 cricuri sau capre...) intr-o pozitie tare incomoda. , ) acesta trebuie scos , curatat si verificat sa nu prezinte mici crapaturi , este magnetic si daca strange ceva pilitura da erori
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
MrMihai
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2017
- Mesaj Privat
MrMihai
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2017
- Mesaj Privat
Dany3lLs a scris:Verificati bujiile daca sunt curate si au distanta corecta pe lera , bobina daca da scanteie cum trebuie , daca fac contact cum trebuie arcurile din interiorul camasi de cauciuc , daca ai de unde ia o alta bobina sa vezi cum se comporta , o alta problema posibila , ar fi senzorul CRANKSHAFT :
( Este foarte important pentru managementul motorului, fara informatie de la el motorul se opreste.
Pozitia lui este in spate cum va uitati la motor, sub admisie/ecu spre cutia de viteze deasupra suportului motor. Se poate scoate numai pe sub masina (2 cricuri sau capre...) intr-o pozitie tare incomoda. , ) acesta trebuie scos , curatat si verificat sa nu prezinte mici crapaturi , este magnetic si daca strange ceva pilitura da erori
( Este foarte important pentru managementul motorului, fara informatie de la el motorul se opreste.
Pozitia lui este in spate cum va uitati la motor, sub admisie/ecu spre cutia de viteze deasupra suportului motor. Se poate scoate numai pe sub masina (2 cricuri sau capre...) intr-o pozitie tare incomoda. , ) acesta trebuie scos , curatat si verificat sa nu prezinte mici crapaturi , este magnetic si daca strange ceva pilitura da erori
Astazi am curatat si Camshaft , totusi ma puteti ajuta cu o poza ca si localizare a CRANKSHAFT ) ca nu inteleg unde vine daca doriti evident .
Azi tot ca nebuna a facut , dupa 3 km prin oras si o stationare , a pornit brici , evident dupa ce motorul este cald
- Dany3lLs
- **
- 115 mesaje
- din 06 Jun 2014
- Agila 2000 Z10XE
- Bucuresti
Dany3lLs
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2014
- Mesaj Privat
trebuie sa te bagi pe sub masina , pe mijloc , intre sasiu si motor , deasupra la planetara , bagi mana si dai de niste fire , te vor conduce la senzor , este prins cu un surub cu cap de 10 , bagi cheie cu crichet , dupa ce scoti surubul , va trebui sa-l scoti usor prin rasucire , curatarea senzorilor nu va garanta o functionare corecta , pot fi defecti
pentru mai multe informati citeste aici Senzori camshaft/crankshaft Agila Z10XE, Z10XEP, Z12XE
pentru mai multe informati citeste aici Senzori camshaft/crankshaft Agila Z10XE, Z10XEP, Z12XE
MrMihai
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2017
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Senzorul crankshaft poate avea rezistenta masurata foarte buna la temperatura camerei
si sa intrerupa cu ceva 20 grd. mai la deal sau mai la vale.
P0170 ar trebui sa puna ceva intrebari, poate a aparut in imprejurari de circumstanta (adica cand toate
variabilile au avut tendinta de a produce ceva rau, s-au aliniat planetele, etc.) de urmarit in viitor sa
nu mai apara fiind o eroare destul de greu de diagnosticat, cu multiple cauze, posibil raspunzatoare
de ceea ce se intampla acum.
si sa intrerupa cu ceva 20 grd. mai la deal sau mai la vale.
P0170 ar trebui sa puna ceva intrebari, poate a aparut in imprejurari de circumstanta (adica cand toate
variabilile au avut tendinta de a produce ceva rau, s-au aliniat planetele, etc.) de urmarit in viitor sa
nu mai apara fiind o eroare destul de greu de diagnosticat, cu multiple cauze, posibil raspunzatoare
de ceea ce se intampla acum.
MrMihai
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salutare din nou , cu ocazia acestui mesaj vreau sa va multumesc , sunteti cei mai tari . Cu ajutorul acestui forum am depistat si reparat problema respectiva . Problema era debitmetru , initiam am crezut ca este alt senzor , asadar am ajuns din nou la debitmetru . Prima operatiune pe care am facut-o a fost de a da cu spray de contact , evident nu a functionat . Aseara am demontat senzorul de pe debitmetru , imi pare rau dar nu am poza sa va arat . Cu mare grija am observat ca pe tablita aia mica era ceva depuneri , asadar am pus senzorul in alcool tehnic timp de 25 min , apoi am dat cu spray pentru curatare EGR , si apoi montat din nou . Evident lasati sa se usuce . Cand am ajuns in treapta a 5-a la 80km/h sa auzit ceva si sa aprins martorul cu cheia ) , debusolat aseara , am parcat masina si in dimineata asta am pornit masina , problemele au disparut ) dupa 20 sec a disparut si eroarea din bord , totusi am tinut-o putin turata sa se incalzeasca oleaca motorul . Deocamdata sper sa mearga asta , trage de rupe . Consumul este acelasi
MrMihai
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2017
- Mesaj Privat
Ca și o completare mai amãnunțitã treabã sta in felul urmãtor . Înainte sã îmi cumpãr OBD de pe AliExpress , am fãcut testul agrafa . Rezultatul fiind P0170 . Neavând rãbdare sã citesc totul de pe forum decât ce am considerat cã ar fi important și folositor mie , am inceput sa curat tot ce se putea curata dupã cum am scris și mai sus . Însã în urma evenimentelor neplãcute ) am gãsit cã și problema principalã . Pompa de benzina , evident pot fi multe cauze pentru o pornire grea dupã cum sa mai discutat . Debitmetru e ok deci m-am înșelat eu . Mulțumesc tuturor pentru informațiile împãrtãșite pe tot forumul .
CMichaila
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2020
- Mesaj Privat
MrMihai
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2017
- Mesaj Privat