Desmeon
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2016
- Mesaj Privat
Bunã ziua. Sunt posesorul unui autovehicul opel astra h 1.7 cdti 101 cai cod motor z17dth și vara asta am avut nenumãrate probleme cu pornirea la cald.
Simptome: când motorul este cald pornește în lung (5-10 sec) sau deloc . Am fost la "specialiști" care m-au fentat în ultimul hal și pânã la urmã am ajuns la un pompagiu care mi-a verificat injectoarele(care sunt ok), mi-a pus-o pe tester(fãrã erori sau anomalii) și a ajuns la concluzia cã "buba" este regulatorul de presiune de pe pompa de înaltã . Ideea este cã, dupã cum știți, prețul acestei piese este undeva la 520 de lei și banii nu cresc în copaci deci vã rog sã mã sfãtuiți ce sã fac . Sã cumpãr și sã merg la sigur sau mai poate fi și altceva? Mulțumesc frumos !
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2006
Cod motor: z17dth
Simptome: când motorul este cald pornește în lung (5-10 sec) sau deloc . Am fost la "specialiști" care m-au fentat în ultimul hal și pânã la urmã am ajuns la un pompagiu care mi-a verificat injectoarele(care sunt ok), mi-a pus-o pe tester(fãrã erori sau anomalii) și a ajuns la concluzia cã "buba" este regulatorul de presiune de pe pompa de înaltã . Ideea este cã, dupã cum știți, prețul acestei piese este undeva la 520 de lei și banii nu cresc în copaci deci vã rog sã mã sfãtuiți ce sã fac . Sã cumpãr și sã merg la sigur sau mai poate fi și altceva? Mulțumesc frumos !
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2006
Cod motor: z17dth
- geodan0
- **
- 132 mesaje
- din 09 Sep 2011
- Meriva 2004 z17dth
- Iasi
geodan0
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
La mine a fost electromotorul care nu invartea destul de repede fiind reconditionat necorespunzator. O diagnoza buna iti poate spune ce rotatie si ce presiune ai cand dai la automat. Poti sa nu ai suficiente rotatii sau sa pierzi presiune pe la retur injectoare sau valva scv (regulator presiune).Daca ai injectia denso ai doar cele doua variante, daca ai injectie bosch mai este o supapa regulatoare in capatul rampei comune a injectoarelor si se aseamana cu o piulita mare si are in interior un arc si o bila care se decalibreaza.Bafta!
RBusaru
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2018
- Mesaj Privat