Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • s33kt3r

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare ! Pacientul este Vectra B 2.0 dti, 1998, 600.000km. Resoftat, egr anulat din soft. Problemele au aparut dupa un mic accident... S-au schimbat urmatoarele: cutie viteze (in sfarsit am reusit sa pun F23 si sa scap de pacatoasa f18), pompa servo, conducte motorina, tampon antibalans, furtun vacuum servofrana. Am mers 5km fara furtunul de vacuum de la servofrana. Checkul aprins, evident fara servofrana si fara putere. Dupa ce s-a schimbat furtunul, checkul se aprindea aleator si imi omora turbina.
Ieri am fost la drum intins circa 200km masina a mers perfect normal...(a mers 170/180 lipita de un passat cc Smile) )
Ajuns in oras, in maxim 10 km aceeasi problema. Check aprins, turbina nu functiona.
Am verificat toate circuitele de vacuum, pus vacuumul pe direct la turbina, am pus dop la servofrana, nimic schimbat.
In seara asta am scos mufa la debitmetru, check aprins, nimic schimbat. Pus mufa la loc turbina nu mai pleaca deloc. Nici atunci cand se stinge checkul aleator. Este posibil ca toata problema sa fie de la debitmetru ?
Admisia a fost curatata recent la schimbul pompei de injectie deci nu este cazul.
Sfaturi ?
  • mariano

  • Mesaje scrise: 941
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
In primul rand incearca sa o pornesti - eu cred ca se si dezamorseaza. Dupa ce o pornesti - verifica supapa de vacuum care comanda voletii de pe galeria de admisie. Daca se aprinde Ceck-ul si intra in limp mode - normal ca nu mai trage turbina.
Am trait experience asta, din cauza acelei supape verificata superficial, a trebuit sa schimb pompa de vacuum. Atentie! supapa de vacuum nu o gasesti de noua, eu cel putin nu am reusit - am confectionat alta dintr-o membrana asemanatoare. Dar ca si pont - pe site-ul E Piesa am gasit aceasta supapa la numai 60 lei dar la Audi A6 motor 2,0 TDI. Efortul asta m-a costat achizitia unui Audi A6......Smile asa am descoperit ca aceea supapa de vacuum este identica cu cea de Opel - cu singura deosebire ca are tija mai lunga. Dar tiinand cont ca se poate desface nefiind capsulata ci prinsa in clipsuri, putatnd scoate afara membrana si inlocui tija, gandesc ca merita efortul pentru cei care nu au rabdare si talent sa mestereasca una dintr-o membrana subrire de cauciuc.
  • s33kt3r

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Masina porneste la sfert. Supapa care comanda voletii este anulata, voletii sunt scosi de ceva timp. Supapele de langa baterie, la fel anulate. Singura supapa functionabila este cea de langa debitmetru. Masina mergea perfect asa pana la accident..
  • s33kt3r

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Alte pareri ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR