SJerebie
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2020
- Mesaj Privat
Buna ziua! Masina pornea un pic greu dimineața la rece dar dupa nu mai aveam probleme cu ea si intelesesem ca ar trebuie sa schimb pompa de înalte.
In dimineata asta cand am dat sa o pornesc nu dadea nici macar sa invarta un pic, baterie are dar efectiv invart cheia si nimic, se aude un click si aia e...stie cineva? Pompa de inalte ori electromotorul? Multumesc anticipat
MODEL: Astra H 2006
MOTOR: 1.3 115 cai softat
In dimineata asta cand am dat sa o pornesc nu dadea nici macar sa invarta un pic, baterie are dar efectiv invart cheia si nimic, se aude un click si aia e...stie cineva? Pompa de inalte ori electromotorul? Multumesc anticipat
MODEL: Astra H 2006
MOTOR: 1.3 115 cai softat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Sau problema de immo. (cunoscuta si discutata problema cu CIM).
Cand pui contactul in ce stare este martorul din bord "masinuta cu cheie"? (stins, aprins, intermitent)
Daca nu este problema de immo, deschizi capota, deschizi capacul la UEC, pui mana pe releul cel mai apropiat ce far (spre exteriorul masinii) si cineva sa "dea la automat". Ar trebui sa simti releul ca lucreaza.
Daca lucreaza releul, siguranta de langa acest releu sa fie buna, incerci sa schimbi cele doua relee care seamana, intre ele.
Cam astea ar fi incercarile rapide, daca aici totul este ok, trebuie vazut daca nu ai probleme cu firele de + (plus) de pe electromotor (cel de forțã si cel de start) si trebuie vazut si in ce stare este masa dintre motor si caroserie/baterie.
Apoi, te poti uita urât catre electromotor.
P.S. Ce treaba sa aiba pompa de înaltã presiune, cu invartitul motorului?
Cand pui contactul in ce stare este martorul din bord "masinuta cu cheie"? (stins, aprins, intermitent)
Daca nu este problema de immo, deschizi capota, deschizi capacul la UEC, pui mana pe releul cel mai apropiat ce far (spre exteriorul masinii) si cineva sa "dea la automat". Ar trebui sa simti releul ca lucreaza.
Daca lucreaza releul, siguranta de langa acest releu sa fie buna, incerci sa schimbi cele doua relee care seamana, intre ele.
Cam astea ar fi incercarile rapide, daca aici totul este ok, trebuie vazut daca nu ai probleme cu firele de + (plus) de pe electromotor (cel de forțã si cel de start) si trebuie vazut si in ce stare este masa dintre motor si caroserie/baterie.
Apoi, te poti uita urât catre electromotor.
P.S. Ce treaba sa aiba pompa de înaltã presiune, cu invartitul motorului?
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat