adyp2003
- Mesaje scrise: 32
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2005
- Mesaj Privat
Salut!
As avea si eu nevoie de sfatul vostru. S-ar putea sa am ocazia sa iau la 8000 euro un Astra Caravan diesel din 2001 cu urmatoarele caracteristici: motor de 2 litri, cu turbo, 100 de caluti, 103.000 km parcursi, abs, computer de bord, geamuri fata electrice, oglinzi electrice si incalzite, linie audio Philips (din fabrica cu 8 boxe; 4 sunt tweetere din alea minuscule), inchidere centralizata, aer conditionat semi, jenti aluminiu (poate imi da si setul de cauciucuri de iarna). Nu are rugina pe el, nimic.
Ce parere aveti? Merita? Presupun ca e un Astra G, nu?
Multumesc pentru raspunsuri!
As avea si eu nevoie de sfatul vostru. S-ar putea sa am ocazia sa iau la 8000 euro un Astra Caravan diesel din 2001 cu urmatoarele caracteristici: motor de 2 litri, cu turbo, 100 de caluti, 103.000 km parcursi, abs, computer de bord, geamuri fata electrice, oglinzi electrice si incalzite, linie audio Philips (din fabrica cu 8 boxe; 4 sunt tweetere din alea minuscule), inchidere centralizata, aer conditionat semi, jenti aluminiu (poate imi da si setul de cauciucuri de iarna). Nu are rugina pe el, nimic.
Ce parere aveti? Merita? Presupun ca e un Astra G, nu?
Multumesc pentru raspunsuri!
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Daca e de luat gata inmatriculata in romania, pretul este corect, nici prea mare dar nici super ocazie.
Rugina evident ca nu are.
Evident ca este Astra G.
Acel kilometraj din bord poti sa fii convins ca nu este real, verifica starea masinii reala, nu ce arata in bord, adica mergi la un service bun si pune-o la verificat.
Masina merita banii dar fii atent ca sunt multe tepe cu peste 200-250 mii km reali la care incep sa pice turbine, etc.
Rugina evident ca nu are.
Evident ca este Astra G.
Acel kilometraj din bord poti sa fii convins ca nu este real, verifica starea masinii reala, nu ce arata in bord, adica mergi la un service bun si pune-o la verificat.
Masina merita banii dar fii atent ca sunt multe tepe cu peste 200-250 mii km reali la care incep sa pice turbine, etc.
adyp2003
- Mesaje scrise: 32
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2005
- Mesaj Privat
Pai la o verificare amanuntita cum spuneai, nu s-ar depista ca turbina e pe moarte? (Da, era inmatriculata, totul ok.)
Partea naspa e ca ala nu prea vrea s-o mai vanda... Daca m-as duce la Arad ar fi vreo sfaraiala?
Am auzit ca Opel a bagat celule incrementale din 2003 parca si nu mai poate fi "vrajit" odometrul. E adevarat? Cum imi dau seama ca e cu adevarat din 2003, daca as cauta una? Exista vreo serie de motor tipica acestui an, ceva?
Partea naspa e ca ala nu prea vrea s-o mai vanda... Daca m-as duce la Arad ar fi vreo sfaraiala?
Am auzit ca Opel a bagat celule incrementale din 2003 parca si nu mai poate fi "vrajit" odometrul. E adevarat? Cum imi dau seama ca e cu adevarat din 2003, daca as cauta una? Exista vreo serie de motor tipica acestui an, ceva?
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
adyp2003 a scris:Pai la o verificare amanuntita cum spuneai, nu s-ar depista ca turbina e pe moarte?
Putin probabil asa ceva, dar macar vezi ce bucse, amortizoare are defecte, sa nu fi fost botita tare si sa aiba lonjeroanele afectate, defecte pe la calculatorul de bord.
adyp2003 a scris:Partea naspa e ca ala nu prea vrea s-o mai vanda... Daca m-as duce la Arad ar fi vreo sfaraiala?
Din targ 80% iei teapa in sensul ca masinile sunt foarte foarte uzate desi arata impecabil la prima vedere.
adyp2003 a scris:Cum imi dau seama ca e cu adevarat din 2003
Te uiti in certificatul de inmatriculare.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Cea mai mare sansa ca masina sa aiba km putini in realitate e sa cauti o masina in 5 usi scurta cu motor pe benzina, asa ceva face in medie cam 20 mii km.
Un Caravan diesel de obicei este cumparat pentru a face multi km pe luna, si majoritatea fac cam 50 mii km pe an.
5 usi scurta diesel este pe undeva pe la mijloc.
Un Caravan diesel de obicei este cumparat pentru a face multi km pe luna, si majoritatea fac cam 50 mii km pe an.
5 usi scurta diesel este pe undeva pe la mijloc.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
stefan
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2005
- Mesaj Privat
Du-o la un service autorizat, fa-i un test motor si o verificare pe rampa. Nu te costa mai mult de 1 mil. lei, apoi verifica si tu seriile din cartea masinii cu cele de pe masina, alearg-o putin sa vezi cum face pe la 120-150, uita-te la km de la bord si fa comparatie cu anul de fabricatie, etc.
\succes si sa fie intr-un ceas bun!!
\succes si sa fie intr-un ceas bun!!
- BOEING747
- **
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Mai am adaugiri la cele spuse de voi doi... Du-o la un service care il stii tu pentru tester, nu pe care il recomanda vanzatorul. Chiar si la reprezentantele Opel se practica spaga la mecanic sa iti spuna ca masina e excelenta... Uita-te foarte bine sub capota, in special in fata dupa plastice sparte, urechi de prindere indoite, mufe in aer. Daca gasesti asa ceva, masina a fost lovita. Uita-te la inscriptiile de pe geamuri. Daca sunt mai noi decat masina si au inscriptii diferite, geamul a fost spart.
Verifica volanul, schimbatorul de viteze si scaunul soferului pentru uzura si compara cu nr de km ai masinii si cu anul fabricatiei.. Daca are vreun defect, intreaba vanzatorul, iar in caz ca spune ca se schimba piesa respectiva spune-i s-o schimbe si daca se remediaza defectul platesti tu schimbul...
Verifica volanul, schimbatorul de viteze si scaunul soferului pentru uzura si compara cu nr de km ai masinii si cu anul fabricatiei.. Daca are vreun defect, intreaba vanzatorul, iar in caz ca spune ca se schimba piesa respectiva spune-i s-o schimbe si daca se remediaza defectul platesti tu schimbul...
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
mai intai vezi sa nu fi fost lovita:
uita-te ff atent la orice urma pe caroserie, la imbinari, la portiere, cauta urme de indreptari sau chiar sudura. in mod evident, la varsta asta nu are voie sa fie revopsita. pe dedesubt vezi sa nu fie lovita, urme de ciocan, etc.
si, cum a zis stefan, urc-o neaparat pe rampa, fa-i un control la directie si articulatii ca sa nu bagi bani grei in ea dupa ce o cumperi.
in plus, eu as verifica si toate dotarile sa mearga ca-i enervant chiar sa nu-ti mearga dezaburirea lunetei ( cazul meu )
iar daca intrebarea era mai degraba ce parerea are lumea despre tipul respectiv de masina, mie personal mi se pare ok pt conditiile din tara la noi.
cat despre motor, cred ca e destul de reusit, problema e daca vrei benzina sau diesel dar asta e o discutie veche
uita-te ff atent la orice urma pe caroserie, la imbinari, la portiere, cauta urme de indreptari sau chiar sudura. in mod evident, la varsta asta nu are voie sa fie revopsita. pe dedesubt vezi sa nu fie lovita, urme de ciocan, etc.
si, cum a zis stefan, urc-o neaparat pe rampa, fa-i un control la directie si articulatii ca sa nu bagi bani grei in ea dupa ce o cumperi.
in plus, eu as verifica si toate dotarile sa mearga ca-i enervant chiar sa nu-ti mearga dezaburirea lunetei ( cazul meu )
iar daca intrebarea era mai degraba ce parerea are lumea despre tipul respectiv de masina, mie personal mi se pare ok pt conditiile din tara la noi.
cat despre motor, cred ca e destul de reusit, problema e daca vrei benzina sau diesel dar asta e o discutie veche
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- solver
- **
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Pai care ar fi problema motorului de 1,6l 16v ? Sincer cel de 1,6 8v ar fi mai indicat atit ca zgomot cit si ca fiabilitate(cel putin pe hirtie) .
Diesel nu vreau , ... la citi km fac pe an nu'mi scot pirleala si apoi nu's dispus sa suport vibratiile si zgomotul la ralanti ...
Am condus Astra 1,7 DTI , eleganta dar cinstit nu m'a convins .
Diesel nu vreau , ... la citi km fac pe an nu'mi scot pirleala si apoi nu's dispus sa suport vibratiile si zgomotul la ralanti ...
Am condus Astra 1,7 DTI , eleganta dar cinstit nu m'a convins .
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Problema cu Ecotec-ul de 1.6 16v e ca are multe chestii marunte care apar, nu grave, dar o data ce incep nu mai scapi. Cauta prin forum ca m-am saturat eu de cate am citit plus cate am patit eu (si la relativ putini km.). Problemele tin de electronica, valva EGR, limitator presiune in rampa, injectie electronica nereusita etc. Cauta un 1.8 daca 1.6 8V nu te satisface ca putere.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- malex
- **
- 101 mesaje
- din 22 Nov 2004
- Astra 2004 Z16XE
- Bucuresti
malex
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2004
- Mesaj Privat
- malex
- **
- 101 mesaje
- din 22 Nov 2004
- Astra 2004 Z16XE
- Bucuresti
malex
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2004
- Mesaj Privat