- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
Salut!
Din cate stiu eu, la Y17DT nu este necesara amorsarea instalatiei de alimentare dupa schimbarea filtrului de motorina..
La ultima revizie am gasit filtrul de motorina foarte putin murdar in partea de jos (cam 1/2 din el), iar in partea de sus curat. Lucrul asta nu mi-a ridicat nici un semn de intrebare pt ca e normal ca mizeria sa stea in partea de jos.. Dupa ce l-am schimbat, am umplut paharul filtrului pana sus..
Problema e ca de atunci am mai verificat de vreo 2 ori si tot timpul gasesc paharul jumatate. E posibil sa traga aer pe undeva?
A mai patit cineva asa?
Multumesc!
Din cate stiu eu, la Y17DT nu este necesara amorsarea instalatiei de alimentare dupa schimbarea filtrului de motorina..
La ultima revizie am gasit filtrul de motorina foarte putin murdar in partea de jos (cam 1/2 din el), iar in partea de sus curat. Lucrul asta nu mi-a ridicat nici un semn de intrebare pt ca e normal ca mizeria sa stea in partea de jos.. Dupa ce l-am schimbat, am umplut paharul filtrului pana sus..
Problema e ca de atunci am mai verificat de vreo 2 ori si tot timpul gasesc paharul jumatate. E posibil sa traga aer pe undeva?
A mai patit cineva asa?
Multumesc!
- dragos_costy87
- **
- 73 mesaje
- din 15 Nov 2006
- Astra 2001 Y 17 DT
- Constanta
dragos_costy87
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
Mai mult de 10km nu merg dupa ce se aprinde becul in bord..
Odata am scos toata motorina din pahar (l-am drenat) dupa care am pus filtrul la loc si nu l-am mai umplut - a pornit imediat, nu s-a oprit la relanti, dupa un timp cand am verificat tot jumatate l-am gasit..
Deci pot sa-l umplu sau sa-l las gol, ca el tot jumatate sta dupa un timp.
Masina porneste fara probleme, tot timpul la prima cheie, fara sa dau mult la automat (max 2 sec) . Trage binisor, zic eu. Ajunge usor la 100km/h.
Nu se simte diferenta in mersul masinii atunci cand umplu paharul cu motorina fata de atunci cand sta la 1/2, insa nu mi se pare normal...
Odata am scos toata motorina din pahar (l-am drenat) dupa care am pus filtrul la loc si nu l-am mai umplut - a pornit imediat, nu s-a oprit la relanti, dupa un timp cand am verificat tot jumatate l-am gasit..
Deci pot sa-l umplu sau sa-l las gol, ca el tot jumatate sta dupa un timp.
Masina porneste fara probleme, tot timpul la prima cheie, fara sa dau mult la automat (max 2 sec) . Trage binisor, zic eu. Ajunge usor la 100km/h.
Nu se simte diferenta in mersul masinii atunci cand umplu paharul cu motorina fata de atunci cand sta la 1/2, insa nu mi se pare normal...
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
omu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
roadrunner79 a scris:Salut!
Din cate stiu eu, la Y17DT nu este necesara amorsarea instalatiei de alimentare dupa schimbarea filtrului de motorina..
La ultima revizie am gasit filtrul de motorina foarte putin murdar in partea de jos (cam 1/2 din el), iar in partea de sus curat. Lucrul asta nu mi-a ridicat nici un semn de intrebare pt ca e normal ca mizeria sa stea in partea de jos.. Dupa ce l-am schimbat, am umplut paharul filtrului pana sus..
Problema e ca de atunci am mai verificat de vreo 2 ori si tot timpul gasesc paharul jumatate. E posibil sa traga aer pe undeva?
A mai patit cineva asa?
Multumesc!
Din cate stiu eu, la Y17DT nu este necesara amorsarea instalatiei de alimentare dupa schimbarea filtrului de motorina..
La ultima revizie am gasit filtrul de motorina foarte putin murdar in partea de jos (cam 1/2 din el), iar in partea de sus curat. Lucrul asta nu mi-a ridicat nici un semn de intrebare pt ca e normal ca mizeria sa stea in partea de jos.. Dupa ce l-am schimbat, am umplut paharul filtrului pana sus..
Problema e ca de atunci am mai verificat de vreo 2 ori si tot timpul gasesc paharul jumatate. E posibil sa traga aer pe undeva?
A mai patit cineva asa?
Multumesc!
1. dupa inlocuirea filtrului de motorina(Y17DT+L) nu este necesara aerisirea instalatiei, amorsarea facandu-se automat.
2. daca instalatia ar fi tras aer nu ai mai fi putut porni la prima cheie sau pornirea s-ar fi facut f. greu, in functie de durata opririi motorului.
3. in mod normal paharul filtrului de motorina se umple, dar daca nu ai probleme cu pornirea la rece sfatul meu e sa-l lasi asa.
Sa auzim de bine!
- roadrunner79
- OP
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
verifica ca nu cumva sa iti traga aer pe instalatie inaintea filtrului
-problema aparuta la un benzinar
la mine acelasi motor ca al tau - eu schimb filtru in felul urmator :
1.se scoate capacul dupa ce am deconectat toate tevile si toti conectorii de pe filtru
2.se scoate filtru si se arunca
3.se curata carcasa filtrului si se schimba garniturile
4.se monteaza filtrul nou
5.se toarna peste filtrul nou motorina pina sus -pun cit se poate de multa dar sa nu dea pe dinafara
6.se monteaza capacul filtrului si se conecteaza tevaraia si conectorul de incalzire
7.stergi cu o cirpa urmele de motorina si lasi locul curat
8.dai la automat si trebuie sa tio ia din prima
eu am schimbat asa 3 filtre singur si este ok
ps : nu stiu sigur dar sar putea sa fie normal sa gasesti jumatate de filtru plin cu motorina ,si filtrul dizloca ceva volum in carcasa aia deci dupa cel scoti e firesc sa fie mai putina,pote chiar asa si trebuie ,eu niciodata nu lam gasit plin
da de stire
-problema aparuta la un benzinar
la mine acelasi motor ca al tau - eu schimb filtru in felul urmator :
1.se scoate capacul dupa ce am deconectat toate tevile si toti conectorii de pe filtru
2.se scoate filtru si se arunca
3.se curata carcasa filtrului si se schimba garniturile
4.se monteaza filtrul nou
5.se toarna peste filtrul nou motorina pina sus -pun cit se poate de multa dar sa nu dea pe dinafara
6.se monteaza capacul filtrului si se conecteaza tevaraia si conectorul de incalzire
7.stergi cu o cirpa urmele de motorina si lasi locul curat
8.dai la automat si trebuie sa tio ia din prima
eu am schimbat asa 3 filtre singur si este ok
ps : nu stiu sigur dar sar putea sa fie normal sa gasesti jumatate de filtru plin cu motorina ,si filtrul dizloca ceva volum in carcasa aia deci dupa cel scoti e firesc sa fie mai putina,pote chiar asa si trebuie ,eu niciodata nu lam gasit plin
da de stire