BDan508
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2017
- Mesaj Privat
Simptome: Salut tuturor, saptamana trecuta am fost in concediu la munte un drum de 700 km ,in drum sa aprins masinuta cu cheia ,am ajuns la pensiune m-am cazat si m-am dus la masina sa vad ce sa intamplat, filtru de particule supraincarcat ( mers numai cu 2000-3500 rotatii pe minut),a doua zi si-a facut regenerare,la intoarcere spre casa aceeasi problema ,legata de filtru de partucule am mers asa in jur de 350 de km masina nu avea viata deloc ,consuma foarte mult ,cand am ajun acasa si-a revenit dar a ramas aprins Check engine ,masina mergea normal tragea bine.Exista senzor ceva la filtru de particule ,el poate sa fie problema?
Cod(uri) eroar
----
Model: Astra h 1.7
An fabricatie: 2008
Cod motor: z17dtr
Cod(uri) eroar
----
Model: Astra h 1.7
An fabricatie: 2008
Cod motor: z17dtr
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 07 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2017
- Mesaj Privat
- cristi69tm
- *
- 5 mesaje
- din 07 Jul 2016
- Insignia 2010
- Timis
cristi69tm
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2016
- Mesaj Privat
Salut!
Am si eu o problema...''interesanta'' si nu stiu cum sa o rezolv. Acum 2 luni am decis sa fac un SW upgrade la o Insignia ( de la 130CP la 160CP). Am parcurs 3000 km ( 90 % in regim de autostrada) si m-am trezit deodata cu filtrul de particule infundat (94%) si cu o eroare la senzorul de presiune diferentiala (valori 0.8-1.0).
Am discutat la telefon cu cativa specialisti iar concluzia a fost ca cei care au modificat softul, au gresit. Totusi, masina a functionat 3000km fara probleme cu noul soft.
Intrebarea ar fi daca stie cineva cand se face regenerarea, la ce nivel (%) de incarcare a filtrului? E posibil sa nu fi facut nicio regenerare in cei 3000Km ?
Am si eu o problema...''interesanta'' si nu stiu cum sa o rezolv. Acum 2 luni am decis sa fac un SW upgrade la o Insignia ( de la 130CP la 160CP). Am parcurs 3000 km ( 90 % in regim de autostrada) si m-am trezit deodata cu filtrul de particule infundat (94%) si cu o eroare la senzorul de presiune diferentiala (valori 0.8-1.0).
Am discutat la telefon cu cativa specialisti iar concluzia a fost ca cei care au modificat softul, au gresit. Totusi, masina a functionat 3000km fara probleme cu noul soft.
Intrebarea ar fi daca stie cineva cand se face regenerarea, la ce nivel (%) de incarcare a filtrului? E posibil sa nu fi facut nicio regenerare in cei 3000Km ?