ciprianv
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2017
- Mesaj Privat
salut ! sunt Ciprian, sunt din bucureti si am un opel corsa D din 2007, motor 1.3, diesel. Am plecat intr o vacanta pe transalpina zilele trecute si la sibiu s a oprit motorul in mers, mentionez ca nu avem viteza, ieseam dintr-o parcare.Am pornit o imediat, dupa vreo vreo 2Km s a oprit iar, am pornit-o imediat, am mai mers cu ea inca 4-5 Km si s a oprit iar. Nu am mai putut sa o pornesc decat dupa 15-20 minute, am mers vreo 10 km si s a oprit de tot , am lasat o peste noapte intr- o parcare din sibiu ( mi a facut probleme la 12 noaptea ) si a doua zi am dus o cu platforma la service, au luat prin eliminare fiecare varianta, electromotor, pompa motorina, filtru motorina, injectoare infundate si au ajuns la calculatorul de bord. L au scos, l a vazut un electromecanic si zice ca este ars din cauza ca a intrat apa in el. Mentionez ca pe transalpina ne a prins o ploaie torentiala ce a durat vreo ora.. nu stiu daca este pura coincidenta sau chiar asta este problema . Mie mi se pare absurd sa se arda atat de repede o piesa atata de importanta a unei masini, ca peste tot in lume ploua.Imi e frica sa nu fie alta problema si sa mergem pe o pista gresita plus ca am tot citit ca nu e usor de inlocuit un calculator de bord, ca sunt sanse minime ca unul SH sa fie compatibil cu masina, nou este prea scump:(.. a mai intampinat cineva problema asta? imi poate recomanda cineva un electrician specializat opel. multumesc mult!
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salut ! Daca ai observat amplasarea calculatorului e tare prost gandita, chiar sub grila de la stergatoare.
Eu am inaltat calculatorul masinii fata de pozitia lui initiala cu vreo 10mm,ca eram sa il ard si eu dar am scapat doar cu lipituri reci. Acolo sub grila se aduna frunze si alte minunatii,astfel obtureaza trecerea apei pe sub calculator si in felul asta apa ajunge la nivelul lui si de aici probleme.
Fai un test cu pseudo agrafa adica tii piciorul pe acceleratie si frana in acelasi timp si pui contactul fara sa pornesti motorul,,doar cat se aprind martorii, in momentul ala ar trebui sa iti clipoceasca intermitent martorul check engine cu motorul si vezi ce eroare ai stocata nu eliberezi pedalele pana nu se opreste din clipocit martorul.
Sa auzim de bine!
Eu am inaltat calculatorul masinii fata de pozitia lui initiala cu vreo 10mm,ca eram sa il ard si eu dar am scapat doar cu lipituri reci. Acolo sub grila se aduna frunze si alte minunatii,astfel obtureaza trecerea apei pe sub calculator si in felul asta apa ajunge la nivelul lui si de aici probleme.
Fai un test cu pseudo agrafa adica tii piciorul pe acceleratie si frana in acelasi timp si pui contactul fara sa pornesti motorul,,doar cat se aprind martorii, in momentul ala ar trebui sa iti clipoceasca intermitent martorul check engine cu motorul si vezi ce eroare ai stocata nu eliberezi pedalele pana nu se opreste din clipocit martorul.
Sa auzim de bine!
ciprianv
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2017
- Mesaj Privat