DBunea
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2020
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor,vreau sa va povestesc ce am patit de curand.
Am un Opel Insignia Diesel 2000 cm 131 CP an 2011 cumparat personal de mine din Austria de la unicul proprietar in momentul vanzarii oct.2018.Odata adus in tara l-am dus la reprezentanta Opel Victoria Brasov unde i-am facut servisarea incluzand ,bineinteles si schimbarea oringului buclucas.Masina are acum 217000 km (eu am luat-o la 197.000) are servisurile facute doar la opel Victoria.Pe 6 septembrie in drum spre mare inainte de intrarea pe centura Bucurestiului pe autostrada la 170km.\h pur si simplu s-a oprit motorul fara nici un simptom premergator fara sa indice nimic in bord.Am oprit si i-am ridicat capota si apa din vas fierbea si a curs lichid sub masina.Am adus-o pe platforma la cei de la opel care mi-au zis ca motorul este gripat ( WOW ce concluzie inteligenta) dar ca nu stiu de ce.Daca vreau sa aflu sa platesc desfacerea motorului contra sumei de 1300Ron.Acum sunt intr-un mare impas ca nu stiu ce sa fac?Sa repar motorul (am primit oferta 7500-8400 ron)sa cumpr alt motor sh?sau sa vand masina cu motorul gripat?
A mai patit cineva asa ceva?Ce parere aveti?
MODEL: InsigniaSport Tourer
MOTOR: Diesel 2000cm 131CP
Am un Opel Insignia Diesel 2000 cm 131 CP an 2011 cumparat personal de mine din Austria de la unicul proprietar in momentul vanzarii oct.2018.Odata adus in tara l-am dus la reprezentanta Opel Victoria Brasov unde i-am facut servisarea incluzand ,bineinteles si schimbarea oringului buclucas.Masina are acum 217000 km (eu am luat-o la 197.000) are servisurile facute doar la opel Victoria.Pe 6 septembrie in drum spre mare inainte de intrarea pe centura Bucurestiului pe autostrada la 170km.\h pur si simplu s-a oprit motorul fara nici un simptom premergator fara sa indice nimic in bord.Am oprit si i-am ridicat capota si apa din vas fierbea si a curs lichid sub masina.Am adus-o pe platforma la cei de la opel care mi-au zis ca motorul este gripat ( WOW ce concluzie inteligenta) dar ca nu stiu de ce.Daca vreau sa aflu sa platesc desfacerea motorului contra sumei de 1300Ron.Acum sunt intr-un mare impas ca nu stiu ce sa fac?Sa repar motorul (am primit oferta 7500-8400 ron)sa cumpr alt motor sh?sau sa vand masina cu motorul gripat?
A mai patit cineva asa ceva?Ce parere aveti?
MODEL: InsigniaSport Tourer
MOTOR: Diesel 2000cm 131CP
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
O fi plesnit un furtun de apa... sincer sa fiu atunci cand iti cumperi o masina SH te interesezi ce furtune cedeaza la motorul respectiv dupa atatia ani de la fabricatie si ti le schimbi preventiv, macar pe cele de pe circuitul mic de racire al motorului. Si mai stai cu un ochi pe martorul temperatura motor atunci cand iesi din oras cu ea. In fine, acuma raul e facut.
Daca motorul e gripat, trebuie multe repere schimbate in el (inclusiv vibrochen), as zice ca e mai bine sa iei alt motor.
Daca motorul e gripat, trebuie multe repere schimbate in el (inclusiv vibrochen), as zice ca e mai bine sa iei alt motor.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
oricum faci daca te hotarasti sa o repari si tot dai motorul jos schimba si kitul de ambreiaj ca te lasa pe la anul.
cam ciudata defectiunea sa crape ceva pe racire si sa distrugi motorul.
nu ai mrtor de temperatura nu s-a aprins nimic?si cat ai mers fara lichid ca sa crape motorul?
eu cred ca tot de la ulei s-a intamplat.
cam ciudata defectiunea sa crape ceva pe racire si sa distrugi motorul.
nu ai mrtor de temperatura nu s-a aprins nimic?si cat ai mers fara lichid ca sa crape motorul?
eu cred ca tot de la ulei s-a intamplat.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
A mers fara apa în motor pâna ce-a crescut temperatura uleiului (cu care se mai racea vibrochenul si pistoanele prin sprinclerele de sub pistoane) dincolo de limita la care se rupe filmul de ulei. Când s-a rupt filmul de ulei, temperatura din motor a crescut exponential si motorul ,,s-a ingradit,, (cel mai probabil vibrochenul are cuzinetii lipiti de el). Deci se lasa cu demontare de vibrochen, (implicit demontare cutie de viteze). Apoi cu schimbare de vibrochen, impreuna cu cuzineti noi pe original pentru biela si palier (asta pentru partea de jos a motorului, care este compromisa).
Chiulasa (partea de sus a motorului) trebuie demontata si verificata, poate chiar planata. Eu sa fi fost in situatie, as fi cautat un bloc motor in stare buna, si as fi incercat sa refolosesc chiulasa care era pe motor pentru reducerea costurilor (cu conditia sa fi fost ,,norocos,, si sa nu se fi fisurat chiulasa). Sau as vinde-o asa, apoi as blama in draci Insignia vre-o cativa ani (e si asta o optiune) dupa ce mi-as lua un VW in loc... ca tot se practica chestia asta cu blamatu' si trecutu' pe VW aici pe forum, dar nu numai .
L.E:
Daca stau sa ma gandesc mai bine... TOT ceea ce ni se intampla putem s-o numim direct EXPERIENTA (cea pe care o si traim) si ESTE rezultatul direct al actiunii/gandirii noastre, doar ca asta e dintr-un al registru de gândire si surclaseaza deja discutia asta.
Chiulasa (partea de sus a motorului) trebuie demontata si verificata, poate chiar planata. Eu sa fi fost in situatie, as fi cautat un bloc motor in stare buna, si as fi incercat sa refolosesc chiulasa care era pe motor pentru reducerea costurilor (cu conditia sa fi fost ,,norocos,, si sa nu se fi fisurat chiulasa). Sau as vinde-o asa, apoi as blama in draci Insignia vre-o cativa ani (e si asta o optiune) dupa ce mi-as lua un VW in loc... ca tot se practica chestia asta cu blamatu' si trecutu' pe VW aici pe forum, dar nu numai .
L.E:
Daca stau sa ma gandesc mai bine... TOT ceea ce ni se intampla putem s-o numim direct EXPERIENTA (cea pe care o si traim) si ESTE rezultatul direct al actiunii/gandirii noastre, doar ca asta e dintr-un al registru de gândire si surclaseaza deja discutia asta.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat