Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • FrankI54

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!

Nu demult am cumparat si eu o masina descrisa in titlu, din 2006 cu 117kkm, am adus-o din Ungaria. Am urmatoarele simptome, si as dori sa vad daca sunt normale la aceasta masina/acest motor odata cu AC-ul pornit:

1. In vitezele 1 si 2 demarajul e foarte greu, daca incerc sa accelerez ca si cum nu as avea AC-ul pornit, motorul mai ca nu moare si incepe sa-si fluctueze RPM-ul. Trebuie sa apas pe acceleratie foarte tare si sa turez masina foarte mult (gen pana pe la 3000 in vitezele 1 si 2) ca sa nu am probleme la plecare de pe loc/sa mentin viteza a 2-a. Intrebare: E motorul atat de slab pentru AC sau sunt probleme cu AC-ul?
2. Am observat ca in unele faze -- doar cu AC-ul pornit -- parca ar fluctua relantiul intre ~750 si 1000, cand sare la 1000 cand sare inapoi la relantiu normal. Care este motivul pentru care ar face asta computerul?

Va multumesc anticipat daca puteti sa-mi dati orice informatii, sa stiu ce e normal, sau ce nu e normal... Voi cei care poate aveti acest tip de motor, puteti sa-mi spuneti cel mai bine ce experiente ati avut. Smile
Skip ads

  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut.
Din experienta nu ma pot pronunta, deoarece am si eu masina doar din 4 iulie, dar nu am fluctuatii de turatie cu AC-ul pornit. Intradevar se simte o diferenta de putere cu AC-ul pornit, un demaraj mai greoi, dar departe de cum ai descris mai sus.
In concluzie vreau sa spun ca nu pare a fi normal sa reactioneze atat de puternic la aerul conditionat.
Hai sa vedem parerea celor care au de mai demult aceasta motorizare.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Da cureaua de accesorii jos si verifica sa nu fie gripat compresorul si sa se invarta greu.
Posibil sa nu fie obligatoriu sa dai cureaua jos daca ai acces la piulita ce e prinsa pe axul compresorului.
  • FrankI54

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Am decis sa nu ma prea joc cu ea, odata ce voi avea timp am sa duc masina la servis sa vada baietii ce are AC-ul. Ma bucur macar ca cu AC-ul oprit nu am probleme, asadar multumesc ca mi-ati confirmat totusi ca nu e normal, ma gandeam si eu, dar am zis ca cel putin trebuie sa intreb si alti oameni. Cand primesc un verdict am sa scriu ce a fost. Multumesc mult pentru mesaje!
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am facut niste teste si am schimbat a II-a la 1500 turatii cu AC pornit si a mers fara probleme.
Asteptam vesti...
  • FrankI54

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salut @Lotg!

Nu știu dacã te referi cã din 1 la 1500 ai schimbat în a 2-a, sau cã ai schimbat în așa fel ca a 2-a sã înceapã la 1500, dar mâine voi testa ambele teorii și revin cu un rãspuns. Cum tot umblu cu mașina, nu am timp sã dau mașina la servis, dar acest lucru pot verifica. Mersi, și revin cu update.
  • FrankI54

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salut @Lotg!

Am reusit sa fac testele respective, si intr-adevar si masina mea se comporta la fel in aceste circumstante... asadar observ ca fenomenul de 'masina lenesa' e natural la acest motor. Nu comentez, ci asa macar stiu sa o iau mai moale in oras si odata ce sunt la viteza de cruising in a 4-a si a 5-a acolo sa folosesc AC-ul. Smile
Multumesc frumos de ajutor, m-ai scapat de un drum la servis! Very Happy
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Deci nu trebuie sa urci la 3000 de ture. Smile
Cum e cu fluctuatiile la relantiu cu AC pornit?
Am dat a II-a cand aveam 1500 in a I-a.
  • FrankI54

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Am sporit atentia, si am observat ca la relantiu porneste si incarcarea bateriei cateodata si probabil se suprapune, deci si daca este ceva, mai mult ca sigur e bateria iar computerului poate nu-i place AC + Incarcare.
  • iulian b

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Presiune prea mare in instalație, asta este motivul pt care motorul trage greu.
  • FrankI54

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salut @Iulian!

Imi poti te rog explica la ce te referi? Sa imi descrii te rog? Multumesc anticipat!
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
FrankI54 a scris:Am sporit atentia, si am observat ca la relantiu porneste si incarcarea bateriei cateodata si probabil se suprapune, deci si daca este ceva, mai mult ca sigur e bateria iar computerului poate nu-i place AC + Incarcare.

Daca tu ai observat ca uneori iti porneste incarcarea bateriei la ralanti, ar fi mai bine sa cauti un meserias care se pricepe la masini sau sa mergi la un service bun.
  • iulian b

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Suna-ma la nr asta 0761077013
  • iulian b

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Îți trebuie un aparat de incarcare cu freon clasic cu butelie de freon, motor și ceasuri mecanice. Montezi aparatul și dai drumul la presiune din instalație pânã la limita minima presiunii de 3bari pe ceas. În același timp montezi termometrul cu fir in grilã de aer cã sa vezi temperatura minima la care se stabilizeazã termometrul. În cazul în care temperatura creste in timp ce scoți din presiune oprești robinetul care scoate din presiune și deschizi robinetului de la butelia cu freon controlat cate puțin și urmãrești presiunea de pe ceas sa nu treacã de 3.1. eu așa am aflat cã am presiune mare când am fãcut operațiunea asta am bãgat mai mult de 3 bari și compresorul de bloca. Daca vrei poți sã mã suni...
  • FrankI54

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!

S-a rezolvat problema. Surpriza a fost facuta de baterie, care intr-un sfarsit nu demult a murit si a trebuit sa cumpar una noua. Acum masina mentine turatiile cu AC-ul pornit si totul merge perfect.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR