TCat
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2017
- Mesaj Privat
1. Suspensii pneumatice (aici va rog sa ma ajutati cu un pret si o locatie un site ceva, daca este cineva care a pus asa ceva sau stie cat clsta si unde se pot pune dar bine fara lucrari se ochi lumi)
2. Turbo ( aici sunt facut praf am citit am intrebat si mai rau m-am tulburat din tot ce am citit din alte topicuri si tot asa nu am mai inteles nimc. Ce trebui sa cumpar sa ajung sa am turbo?)
3. De unde pot cumpara o evacuare cap coada sport si cam cat ar costa?
Va multumesc mult dragi colegi! Sper sa nu ma criticati si cine poate sa ma ajute ii multumesc anticipat!
- bibu16v
- *******
- 7,005 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,005
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
acolo merge pentru ca totul e mecanic (delcou mecanic, carburatie, etc).
la masinile moderne unde ai ECU, problema nu mai e atat de simpla.
trebuie sa gasesti in primul rand pe cineva care stie sa calibreze instalatia de evacuare / turbo si sa-ti faca un soft custom ECU pentru motorizarea ta care sa functioneze normal pe echipamentele schimbate / suplimentare.
avand in vedere ca nu foarte multa lume stie sa faca asa ceva, mai degraba stai linistit.
plus ca, avand in vedere ca multi se plang de consum de ulei la motoarele astea pe benzina fara remapari si alte chestii, tu daca-i bagi turbina si evacuare sport o sa ingenunchiezi din start motorul asta si-l faci oale si ulcele intr-un timp foarte scurt...
plus ca, sa zicem ca-l aduci la 200-250 cp, iti pui intrebarea daca ambreiajul si cutia de viteze rezista la puterea asta?
eu zic ca trebuie luate in calcul si potentiale probleme la acestea...
plus ca, daca iti cresti puterea, o sa te dai mai tare cu ea. te-ai gandit ca trebuie si sistemul de franare schimbat si pus unul adecvat noii puteri a masinii?
Fa ce a zis colegul mai sus, vinde-o si ia-ti o alta masina care sa se incadreze cu specificatiile din fabrica in cerintele tale de putere si performante
masina respectiva este calibrata (din toate punctele de vedere) sa mearga cum trebuie si nu risti nimic.
TCat
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2017
- Mesaj Privat
TCat
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2017
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,005 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,005
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
NB
Ma refer strictamente la partea cu conversia aspirat--turbo.
Si cum spunea colegul @jgyprime, mai sus, presupunand ca te-ai apuca de lucru(de conversie, adica), ramane problema unui ECU dedicat noului motor supra-alimentat: de unde-l scoti?
- prooff
- **
- 242 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2005 Z16XE
- Bucuresti
prooff
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
TCat
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2017
- Mesaj Privat