TCat
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2017
- Mesaj Privat
Salutare dragi colegi opelisti! Asa cum spune si titlul as vrea sa ii mai adaug cativa cai putere. Va rog de la bun inceput sa ma iertati daca gresesc si cei care cred ca le stiu pe toate va rog sa nu ma criticati. Deci am tot cititi pe net zilele astea pe net si sunt cateva lucruri pe care vreau sa le fac:
1. Suspensii pneumatice (aici va rog sa ma ajutati cu un pret si o locatie un site ceva, daca este cineva care a pus asa ceva sau stie cat clsta si unde se pot pune dar bine fara lucrari se ochi lumi)
2. Turbo ( aici sunt facut praf am citit am intrebat si mai rau m-am tulburat din tot ce am citit din alte topicuri si tot asa nu am mai inteles nimc. Ce trebui sa cumpar sa ajung sa am turbo?)
3. De unde pot cumpara o evacuare cap coada sport si cam cat ar costa?
Va multumesc mult dragi colegi! Sper sa nu ma criticati si cine poate sa ma ajute ii multumesc anticipat!
1. Suspensii pneumatice (aici va rog sa ma ajutati cu un pret si o locatie un site ceva, daca este cineva care a pus asa ceva sau stie cat clsta si unde se pot pune dar bine fara lucrari se ochi lumi)
2. Turbo ( aici sunt facut praf am citit am intrebat si mai rau m-am tulburat din tot ce am citit din alte topicuri si tot asa nu am mai inteles nimc. Ce trebui sa cumpar sa ajung sa am turbo?)
3. De unde pot cumpara o evacuare cap coada sport si cam cat ar costa?
Va multumesc mult dragi colegi! Sper sa nu ma criticati si cine poate sa ma ajute ii multumesc anticipat!
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
2. Recomandare: uita! Vinde-o si ia-ti alta, in cel mai rau caz, schimba motorul ... La cat vad ca (nu) te pricepi, nu cred ca are rost sa intram in detalii vis-a-vis de convertirea unui motor aspirat in unul turbo: e un roman foileton, in care multi cunoscatori ar evita sa devina personaje principale!
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
eu cred ca te uiti prea mult la emisiunile de prin america unde astia pun 10 turbine si evacuari sport pe motoare fara ECU...
acolo merge pentru ca totul e mecanic (delcou mecanic, carburatie, etc).
la masinile moderne unde ai ECU, problema nu mai e atat de simpla.
trebuie sa gasesti in primul rand pe cineva care stie sa calibreze instalatia de evacuare / turbo si sa-ti faca un soft custom ECU pentru motorizarea ta care sa functioneze normal pe echipamentele schimbate / suplimentare.
avand in vedere ca nu foarte multa lume stie sa faca asa ceva, mai degraba stai linistit.
plus ca, avand in vedere ca multi se plang de consum de ulei la motoarele astea pe benzina fara remapari si alte chestii, tu daca-i bagi turbina si evacuare sport o sa ingenunchiezi din start motorul asta si-l faci oale si ulcele intr-un timp foarte scurt...
plus ca, sa zicem ca-l aduci la 200-250 cp, iti pui intrebarea daca ambreiajul si cutia de viteze rezista la puterea asta?
eu zic ca trebuie luate in calcul si potentiale probleme la acestea...
plus ca, daca iti cresti puterea, o sa te dai mai tare cu ea. te-ai gandit ca trebuie si sistemul de franare schimbat si pus unul adecvat noii puteri a masinii?
Fa ce a zis colegul mai sus, vinde-o si ia-ti o alta masina care sa se incadreze cu specificatiile din fabrica in cerintele tale de putere si performante
masina respectiva este calibrata (din toate punctele de vedere) sa mearga cum trebuie si nu risti nimic.
acolo merge pentru ca totul e mecanic (delcou mecanic, carburatie, etc).
la masinile moderne unde ai ECU, problema nu mai e atat de simpla.
trebuie sa gasesti in primul rand pe cineva care stie sa calibreze instalatia de evacuare / turbo si sa-ti faca un soft custom ECU pentru motorizarea ta care sa functioneze normal pe echipamentele schimbate / suplimentare.
avand in vedere ca nu foarte multa lume stie sa faca asa ceva, mai degraba stai linistit.
plus ca, avand in vedere ca multi se plang de consum de ulei la motoarele astea pe benzina fara remapari si alte chestii, tu daca-i bagi turbina si evacuare sport o sa ingenunchiezi din start motorul asta si-l faci oale si ulcele intr-un timp foarte scurt...
plus ca, sa zicem ca-l aduci la 200-250 cp, iti pui intrebarea daca ambreiajul si cutia de viteze rezista la puterea asta?
eu zic ca trebuie luate in calcul si potentiale probleme la acestea...
plus ca, daca iti cresti puterea, o sa te dai mai tare cu ea. te-ai gandit ca trebuie si sistemul de franare schimbat si pus unul adecvat noii puteri a masinii?
Fa ce a zis colegul mai sus, vinde-o si ia-ti o alta masina care sa se incadreze cu specificatiile din fabrica in cerintele tale de putere si performante
masina respectiva este calibrata (din toate punctele de vedere) sa mearga cum trebuie si nu risti nimic.
TCat
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2017
- Mesaj Privat
Este adevarat tot ce spuneti si da m-am candit la ambreiaj, cutie si frane asta cred ca e normal sa le iei in calcul. Dar o remapare mar ajuta cu ceva si o evacuare? Eu vreau sa fac aceasta masina nu alta va fi mai costisitor decat daca as vinde si as cumpara alta sunt constient dar na. La ce as putea ajunge din acele doua lucruri de mai sus (cp)?
TCat
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2017
- Mesaj Privat
Si apropo de treaba cu "nu ma pricep" este un adevar dar am facut aceat topic pentru a putea invata ceva de la voi cei care atiti cu ce se mananca care sunt costurile si toate modificarile care trebuiesc facute... nu am spus ca vreau un pret fix si sa imi spuneti 10 piese as vrea sa inteleg care sunt etapele si "cum" se face
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Ar trebui sa urmezi niste cursuri de "Motoare", "Termodinamica","Mecanica fluidelor", ""Organe de masini", "Mecanica", etc, ca macar sa putem sta de vorba in mod constructiv, altfel e ca si cum ai discuta cu un absolvent de primara notiuni de analiza matematica... daca intelegi ce vreau sa spun...adica cu alte cuvinte este ceva foarte vast/stufos (ca volum de informatie si timp)si pretentios, omeneste vorbind, nu cred ca este posibil sa faci asta pe un forum, fie el si dedicat masinilor...
NB
Ma refer strictamente la partea cu conversia aspirat--turbo.
Si cum spunea colegul @jgyprime, mai sus, presupunand ca te-ai apuca de lucru(de conversie, adica), ramane problema unui ECU dedicat noului motor supra-alimentat: de unde-l scoti?
NB
Ma refer strictamente la partea cu conversia aspirat--turbo.
Si cum spunea colegul @jgyprime, mai sus, presupunand ca te-ai apuca de lucru(de conversie, adica), ramane problema unui ECU dedicat noului motor supra-alimentat: de unde-l scoti?
- prooff
- **
- 242 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2005 Z16XE
- Bucuresti
prooff
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
TCat
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2017
- Mesaj Privat