Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • stalone21

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salutare baieti ! Am si o problema cu vectra . Motor 1.9 Z19DTH , 150 hp, fabricatie 2005.
Am demontat clapeta de acceleratie deoarece motorul nu mai tragea si am gasit-o plina de ulei. Am curatat-o dar a mers bine decat 2 zile. Dupa care iar sa plafonat. Am desfacut-o din nou, iar balta de ulei. Am o intrebare pentru cineva care a intampinat problema asta si ma poate ajuta cu un sfat sigur.
Unde este problema ? La clapeta sau la turbina? Am vorbit cu 2 mecanici si unul mi-a spus ca e clapeta , altul ca de la turbo e problema. Nu vreau sa dau bani pe clapeta si sa fie turbina. Sau invers
  • geo targoviste

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Problema e la clapèta de acceleratie trebuie pusã un semering sau oring la axul de la clapèta.Verifica nivelul de ulei?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,966
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Uita-te la data postarii anuntului!Crezi ca nu a rezolvat-o?
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Sunt și eu curios daca și cum a rezolvat.
Azi am demontat pentru un prieten corpul clapetei la o Zafira B din 2007 (Z19DT arata Op-Com-ul) și am gasit-o plina ochi cu ulei negru.
Simptom: stãtea numai la vreo 1300 rpm, nu se accelera, foarte rar dãdea sã meargã, era cu eroare P1120 și P1122.
Dupã ce am scos din interior tot uleiul și am consumat doua spray-uri de curãțare (pentru interior corp clapeta și capacul cu placa electronicã), la test cu Op-com, clapeta era foarte ezitantã, tremura pânã la a nu se închide deloc.
Am continuat sã inund motorașul in spray de curãțare (pentru carburator, throttle, și egr) și sã îl agit pânã când a ieșit lichidul curat (de 7-8ori). Dupa aceea, le-am suflat bine cu un compresor pânã s-au uscat.
Am asamblat totul la loc.
A plecat ok, a fãcut și câteva ture, totul fara probleme, vedem de mâine.
Acum întrebarea mea: pe unde naiba a intrat arata ulei in corpul clapetei? Prin mufa de control (avea și ea urme de ulei in ea la exterior)?
Mulțumesc.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,912
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
@therealovy77
Ca și dincolo, unde ți-am rãspuns, cam așa se rezolvã buba:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=103746
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR