Ludomir
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
Buna-seara,
Astazi pe autostrada cand plecam spre munte mi-a aparut Oil pressure low, please stop the engine..insa dupa cateva secunde s-a stins mesajul si mi-a aparut martorul de ulei in bord. Bun, am tras pe dreapta, m-am uitat la ulei, am verificat pe joja si totul era bine, insa pana sa imi apara problema cu eroarea, se auzea un zgomot ciudat in timpul mersului, initial am crezut ca e de la drum, insa nu a fost asa. Bun, revin la verificare joja, am verificat ( schimbare de ulei la 20 k , chiar mai devreme 15k, schimbat oring ulei de la baia de ulei) si dupa dau sa pornesc masina si iar apare eroarea, martorul tot aprins si se auzea bataie la motor, ca si cum lovea cineva cu ciocanul. Cineva mi-a spus ca cica trebuie sa schimb motorul , masina are 135k km. Aveti idee ? Diesel , 160 cp , manuala , 2009. Ce pot face acum ? Sincer nu m-a dezamagit masina pana azi, foarte multumit de ea pentru felul cum trage, consum si chiar doresc sa ii rezolv problema.
Please help !
Multumesc !
Astazi pe autostrada cand plecam spre munte mi-a aparut Oil pressure low, please stop the engine..insa dupa cateva secunde s-a stins mesajul si mi-a aparut martorul de ulei in bord. Bun, am tras pe dreapta, m-am uitat la ulei, am verificat pe joja si totul era bine, insa pana sa imi apara problema cu eroarea, se auzea un zgomot ciudat in timpul mersului, initial am crezut ca e de la drum, insa nu a fost asa. Bun, revin la verificare joja, am verificat ( schimbare de ulei la 20 k , chiar mai devreme 15k, schimbat oring ulei de la baia de ulei) si dupa dau sa pornesc masina si iar apare eroarea, martorul tot aprins si se auzea bataie la motor, ca si cum lovea cineva cu ciocanul. Cineva mi-a spus ca cica trebuie sa schimb motorul , masina are 135k km. Aveti idee ? Diesel , 160 cp , manuala , 2009. Ce pot face acum ? Sincer nu m-a dezamagit masina pana azi, foarte multumit de ea pentru felul cum trage, consum si chiar doresc sa ii rezolv problema.
Please help !
Multumesc !
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- Marius Mezei
- *
- 42 mesaje
- din 07 Mai 2016
- Insignia 2009
- Bihor
Marius Mezei
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2016
- Mesaj Privat
Ludomir
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
Zesthor
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salut,
Si eu am o Insignia 2009, A20DTH 160CP, cutie manuala. Si pe mine m-a lasat pe autostrada cu simptome similare cu ale tale.
La tine pare sa fie problema "clasica" cu garnitura sorbului de la pompa de ulei. In cazul asta, din ce am tot citit pe forumuri, par sa fie avariati cuzinetii (si posibil si vilbrochenul) din cauza lipsei ungerii. E ciudat totusi, pentru ca spui ca ai schimbat acea garnitura destul de recent.
La mine a fost alta cauza. La moabra mea a cedat un piston la aproximativ un an si jumatate dupa ce fragmente de clapete din galeria de admisie au cazut in motor. Vilbrochenul si cuzinetii la mine nu au avut probleme. A trebuit in schimb sa reconditionez blocul motor, sa schimb pistoanele si sa reconditionez chiulasa.
Eu am ales calea reconditionarii deoarece varianta cu motor SH nu imi inspira increde (parcurile de dezmembrari nu prea accepta sa desfaca motorul ca sa-i poti verifica conditia) si costurile erau cam tot aceleasi. La motoare SH, daca nu le poti verifica, iti asumi un risc destul de mare din punctul meu de vedere. Motorul are acum aproximativ 3000 km de la reconditionare si merge fara probleme. Nu am observat probleme de putere, consum ridicat de combustibil sau de ulei. Pentru reconditionare am primit un an garantie fara limita de km (factura + certificat de garantie).
Exista mai multe threaduri despre problemele de genul asta de unde mai poti aduna informatii. Cel in care am postat eu detalii despre patania mea si despre costuri este acesta:
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=120
Recomandarea mea este sa mergi la un service in care stii ca poti avea incredere si sa-i pui pe baietii de acolo sa desfaca motorul ca sa vezi despre ce este vorba. In functie de ce avarii a suferit motorul, te vei hotari daca are rost sa il mai repari sau daca sa iti cauti unul SH.
Si eu am o Insignia 2009, A20DTH 160CP, cutie manuala. Si pe mine m-a lasat pe autostrada cu simptome similare cu ale tale.
La tine pare sa fie problema "clasica" cu garnitura sorbului de la pompa de ulei. In cazul asta, din ce am tot citit pe forumuri, par sa fie avariati cuzinetii (si posibil si vilbrochenul) din cauza lipsei ungerii. E ciudat totusi, pentru ca spui ca ai schimbat acea garnitura destul de recent.
La mine a fost alta cauza. La moabra mea a cedat un piston la aproximativ un an si jumatate dupa ce fragmente de clapete din galeria de admisie au cazut in motor. Vilbrochenul si cuzinetii la mine nu au avut probleme. A trebuit in schimb sa reconditionez blocul motor, sa schimb pistoanele si sa reconditionez chiulasa.
Eu am ales calea reconditionarii deoarece varianta cu motor SH nu imi inspira increde (parcurile de dezmembrari nu prea accepta sa desfaca motorul ca sa-i poti verifica conditia) si costurile erau cam tot aceleasi. La motoare SH, daca nu le poti verifica, iti asumi un risc destul de mare din punctul meu de vedere. Motorul are acum aproximativ 3000 km de la reconditionare si merge fara probleme. Nu am observat probleme de putere, consum ridicat de combustibil sau de ulei. Pentru reconditionare am primit un an garantie fara limita de km (factura + certificat de garantie).
Exista mai multe threaduri despre problemele de genul asta de unde mai poti aduna informatii. Cel in care am postat eu detalii despre patania mea si despre costuri este acesta:
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=120
Recomandarea mea este sa mergi la un service in care stii ca poti avea incredere si sa-i pui pe baietii de acolo sa desfaca motorul ca sa vezi despre ce este vorba. In functie de ce avarii a suferit motorul, te vei hotari daca are rost sa il mai repari sau daca sa iti cauti unul SH.