tadam
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
La service i-am vazut ca au facut un sunt pe bobina compresorului (cred ca in loc de siguranta sau altceva). Au montat si a mers perfect 2 zile. Apoi in mers a iesit mult fum din motor si am vazut ca fulia compresorului era foarte fierbinte, am turnat 2 litri de apa pe ea si tot sfaraia. Cred ca s-a petrecut ceva cu bobina.
Intrebare: cum identific bobina in cauza pentru a o cumpara ? Masina este de firma si am cheltuit mult din banii mei in ea (radiator Ac, umplere freon, manopere etc), firma neplatind pt confortul angajatilor )
Multumesc.
----
Astra G 1,7 cdti 80 cp
An 2007
Bucuresti
Intrebare: cum identific bobina in cauza pentru a o cumpara ? Masina este de firma si am cheltuit mult din banii mei in ea (radiator Ac, umplere freon, manopere etc), firma neplatind pt confortul angajatilor )
Multumesc.
----
Astra G 1,7 cdti 80 cp
An 2007
Bucuresti
- oopsCam
- **
- 313 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
oopsCam
- Mesaje scrise: 313
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
tadam
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
Intre timp am aflat ce s-a petrecut: compresorul s-a blocat (s-a stricat ceva în el), ambreiajul a patinat (fier pe fier) si s-a încins aproape la rosu, de aici fumul: din cureaua transmisie, vaselina etc. Culmea este cã bobina inca functioneaza, când apas butonul de aer conditionat, bobina cupleaza, deci service-ul a fãcut treaba buna.
Am gãsit pe net multe anunturi de reparatie compresor pret de la 50 lei, unele cu poze al compresorului demontat bucãti. Se vad pistoanele si restul pieselor. Cand suni si le spui ca ai compresorul blocat, toti te pun sã iti iei compresor nou sau anuntã cã reparatia costã între 1000 si 1200 lei. Deci anunturile sunt mincinoase si cu adevãrat ei nu repara compresorul la pretul specificat ci, cel mult bobina ambreiajului electromagnetic.
La Unix auto, cu reducerea maxima, compresorul nou cel mai ieftin costã 710 lei cu cel vechi la schimb. Boi cumpara unul second la 250-300 lei si sper sa tina.
Am gãsit pe net multe anunturi de reparatie compresor pret de la 50 lei, unele cu poze al compresorului demontat bucãti. Se vad pistoanele si restul pieselor. Cand suni si le spui ca ai compresorul blocat, toti te pun sã iti iei compresor nou sau anuntã cã reparatia costã între 1000 si 1200 lei. Deci anunturile sunt mincinoase si cu adevãrat ei nu repara compresorul la pretul specificat ci, cel mult bobina ambreiajului electromagnetic.
La Unix auto, cu reducerea maxima, compresorul nou cel mai ieftin costã 710 lei cu cel vechi la schimb. Boi cumpara unul second la 250-300 lei si sper sa tina.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
ce au facut aia la bobina este o reparatie de mantuiala si puteai sa iei foc din cauza ei... asa ca nu mai trimite si pe altii acolo ca vor avea probleme.
ei au schimbat siguranta termica (daca puneau tot una de genul nu ajungeai la fum si rosu incins) cu o sarma si in acest fel cand s-a blocat compresorul el a patinat in continuare (iti putea rupe si cureaua de accesorii cu ocazia asta). Rolul acelei sigurante este exact de a preintampina acest lucru.
atentie la compresoarele second sa fie din sursa sigura sau cu plata dupa aflarea functionalitatii lui.
ei au schimbat siguranta termica (daca puneau tot una de genul nu ajungeai la fum si rosu incins) cu o sarma si in acest fel cand s-a blocat compresorul el a patinat in continuare (iti putea rupe si cureaua de accesorii cu ocazia asta). Rolul acelei sigurante este exact de a preintampina acest lucru.
atentie la compresoarele second sa fie din sursa sigura sau cu plata dupa aflarea functionalitatii lui.