Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • Hunter_-

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Zilele acestea mi s-a rupt cureaua de la alternator+cea de distributie la un opel Vectra a 1.6i c16nz din '92.Le-am schimbat pe am2,le-am pus noi noute.Mecanicul care mi-a schimbat curelele mi-a spus ca imi lipseste la suportul de alternator un tampon ceva,nu mai retin exact.Ideea este ca nu mai sta bine generatorul,si cand si cand imi scartie cureaua,motiv pentru care mi le si rupe in foarte scurt timp,plus ca si pe fulii mecanicul mi-a aratat ca santurile sunt prea adancite,si cureaua sta prea "infundata",ma refer la cea de la alternator.Am mai observat la cureaua de la alternator ca atunci cand ploua sau da de umezeala scartaie foarte tare,dar se opreste dupa un timp.
Problema este ca in mers masina cand si cand ,la intervale de timp neregulate se opreste in mers atunci cand trebuie sa o incetinesc,,dar nu de tot.Se initializeaza bordul se aprind toate becurile,si daca ii dau aceleratie mai puternica o ia din loc si-si revine,dar in suturi.Plus ca si la plecarile de pe loc dardaie,dar nu mereu.
Intrebarea mea ar fi urmatoarea:
-acest simptom este cumva de la aprinderea din delcou care e in forma de semiluna,sau de la generator ca nu sta bine fixat pe pozitie?Nu cumva aprinderea face probleme si trebuie sa ma pregatesc sa o inlocuiesc?
multumesc,
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR