eu17
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2017
- Mesaj Privat
Teapa la service GES
Astazi am fost conform programarii(o saptamana) la firma specializata pentru aer conditionat ,,GES" amplasata langa IDM - Basarab. Am un Opel Astra 1,7 diesel. Imi curgea apa de la condens in partea dreapta sub torpedou. Se umplea tot covorasul cu apa care curgea din zona de sub usa de acces la filtrul de polen. Nu era o mare problema, decat de desfundat scurgerea. Au urcat masina pe rampa si s-au facut ca desfunda scurgerea dupa ce in prealabil au dat scutul jos. Nu iti dau voie sa stai langa ei ca sa nu vezi ce prostii fac. Au scos masina afara si am verificat daca mai curge in interior apa dar fara sa verific daca curge dedesubt. Am platit si am plecat. Dupa nici doi km ca a inceput sa iasa apa mai tare ca inainte pe covoras. M-am intors bineinteles la service , ,,GES". Seful de acolo s-a uitat sub torpedou si a dat verdictul: lipsesc cleme de la usita de acces la filtru de polen. Am incercat sa-l conving ca nu se poate ca aceasta sa fie cauza ca nu lipseste nici una si oricum acolo nu ar trebui sa fie apa decat daca este plina zona inferioara de sub condensator si ca clemele metalice (sunt 5 montate la usita) nu au rolul decat de a etansa sa nu iasa aerul pe acolo nu apa. Nu si nu. Trebuie o clema suplimentara langa balamaua (de cauciuc) inferioara, el nu o are si ca nu poate sa rezolve defectiunea. Au desfundat scurgerea si asta nu o pot rezolva. Eu tocmai cu aceasta problema ma dusesem la ei. Ei cica sunt profesionisti. Am plecat la un alt service care, pe loc fara programare au bagat masina pe rampa si, fara sa fie nevoie sa dea scutul jos au introdus in scurgere o teava cuplata la aer comprimat. Au pufnit imediat zoaiele acumulate in scurgerea de la condensator. Au demontat torpedoul, au scos filtrul de polen si au verificcat daca intra aerul suflat prin scurgerea de sub masina ajunge in compartimentul unde este amplasat condensatorul verificand astfel ca este desfundata complet scurgerea. Am facut proba pe loc si in mers cu aerul conditionat pornit. Nici o problema. Bineinteles ca am schimbat din nou filtrul de polen, pentru ca cel care-l aveam montat se udase.
Asa ca, daca nu vreti sa dati banii degeaba, sa va enervati si sa pirdeti timpul, evitati carpacii de la firma GES. Nu sunt decat urechisti. Fac practica pe masina ta. Habar nu au meserie. Nu stiu cum au luat atestat pentru service ca habar nu au meserie. Poate prin interventii?
Astazi am fost conform programarii(o saptamana) la firma specializata pentru aer conditionat ,,GES" amplasata langa IDM - Basarab. Am un Opel Astra 1,7 diesel. Imi curgea apa de la condens in partea dreapta sub torpedou. Se umplea tot covorasul cu apa care curgea din zona de sub usa de acces la filtrul de polen. Nu era o mare problema, decat de desfundat scurgerea. Au urcat masina pe rampa si s-au facut ca desfunda scurgerea dupa ce in prealabil au dat scutul jos. Nu iti dau voie sa stai langa ei ca sa nu vezi ce prostii fac. Au scos masina afara si am verificat daca mai curge in interior apa dar fara sa verific daca curge dedesubt. Am platit si am plecat. Dupa nici doi km ca a inceput sa iasa apa mai tare ca inainte pe covoras. M-am intors bineinteles la service , ,,GES". Seful de acolo s-a uitat sub torpedou si a dat verdictul: lipsesc cleme de la usita de acces la filtru de polen. Am incercat sa-l conving ca nu se poate ca aceasta sa fie cauza ca nu lipseste nici una si oricum acolo nu ar trebui sa fie apa decat daca este plina zona inferioara de sub condensator si ca clemele metalice (sunt 5 montate la usita) nu au rolul decat de a etansa sa nu iasa aerul pe acolo nu apa. Nu si nu. Trebuie o clema suplimentara langa balamaua (de cauciuc) inferioara, el nu o are si ca nu poate sa rezolve defectiunea. Au desfundat scurgerea si asta nu o pot rezolva. Eu tocmai cu aceasta problema ma dusesem la ei. Ei cica sunt profesionisti. Am plecat la un alt service care, pe loc fara programare au bagat masina pe rampa si, fara sa fie nevoie sa dea scutul jos au introdus in scurgere o teava cuplata la aer comprimat. Au pufnit imediat zoaiele acumulate in scurgerea de la condensator. Au demontat torpedoul, au scos filtrul de polen si au verificcat daca intra aerul suflat prin scurgerea de sub masina ajunge in compartimentul unde este amplasat condensatorul verificand astfel ca este desfundata complet scurgerea. Am facut proba pe loc si in mers cu aerul conditionat pornit. Nici o problema. Bineinteles ca am schimbat din nou filtrul de polen, pentru ca cel care-l aveam montat se udase.
Asa ca, daca nu vreti sa dati banii degeaba, sa va enervati si sa pirdeti timpul, evitati carpacii de la firma GES. Nu sunt decat urechisti. Fac practica pe masina ta. Habar nu au meserie. Nu stiu cum au luat atestat pentru service ca habar nu au meserie. Poate prin interventii?