- CRazvan942
- OP
- 2 mesaje
- din 19 Jun 2017
CRazvan942
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua, sper ca nu scriu intr-un topic gresit, insa masinuta imi da bataie de cap
Problema mea este urmatoarea:
Am "capatat" un Opel Astra G 1.6 16v Sport
Masinuta destul de dotata, insa prost intretinuta
Toata iarna nu am avut probleme cu ea, insa de cum a dat caldura am observat niste fenomene care aparent se leaga unele de altele, sau cel putin asa cred eu
- desi apa abia ajunge la 80 grade dupa 10 min de mers, motorul este puternic incins si ventilatorul de racire porneste cam de 2 ori pe minut cate 5 sec la putere maxima
- Acul indicator de Kilometraj cade pe 0 si ramane asa oricata viteza as avea
- Sunetul motorului se schimba...apare acel "mieunat" de parca merg cu spatele, in special in prima si a 2-a treapta de viteza
- Puterea la demaraj este redusa cu 25%, se chinuie acceleratia
-in viteza a 2-a, la o accelerare finuta masina efectiv merge in suturi ( la 25km/h in a 2-a merge in suturi pana pe la vreo 35 km/h )
- cand pornesc masina, imi apare pe ecran mesaj legat de nivelul antigelului , insa este chiar putin peste maxim ( era la M, insa am mai completat eu in ideea ca poate dispare)
- Acum o saptamana dupa mers in trafic pe +30 grade, apa abia ajunsese la 90o cand la semafor( deci la relanti ) mi-a iesit fum (nu mult, dar cat sa il oberv) din stanga, parea ca vine dinspre rolele de distributie/ alternator
( Cineva mi-a sugerat ca poate s-a blocat pompa de apa si a frecat rola pe curea in gol - insa antigelul se vede clar cum este aruncat in vas )
Ceva sugestii? Am de gand sa o o duc si la o diagnoza la un mecanic, insa as vrea o opinie
Ma gandeam ca poate are legatura cu faptul ca i-a fost schimba distributia nu cu mult inainte sa ajunga pe mana mea, si poate nu a fost pusa la punct
Multumesc anticipat pentru ajutor
Problema mea este urmatoarea:
Am "capatat" un Opel Astra G 1.6 16v Sport
Masinuta destul de dotata, insa prost intretinuta
Toata iarna nu am avut probleme cu ea, insa de cum a dat caldura am observat niste fenomene care aparent se leaga unele de altele, sau cel putin asa cred eu
- desi apa abia ajunge la 80 grade dupa 10 min de mers, motorul este puternic incins si ventilatorul de racire porneste cam de 2 ori pe minut cate 5 sec la putere maxima
- Acul indicator de Kilometraj cade pe 0 si ramane asa oricata viteza as avea
- Sunetul motorului se schimba...apare acel "mieunat" de parca merg cu spatele, in special in prima si a 2-a treapta de viteza
- Puterea la demaraj este redusa cu 25%, se chinuie acceleratia
-in viteza a 2-a, la o accelerare finuta masina efectiv merge in suturi ( la 25km/h in a 2-a merge in suturi pana pe la vreo 35 km/h )
- cand pornesc masina, imi apare pe ecran mesaj legat de nivelul antigelului , insa este chiar putin peste maxim ( era la M, insa am mai completat eu in ideea ca poate dispare)
- Acum o saptamana dupa mers in trafic pe +30 grade, apa abia ajunsese la 90o cand la semafor( deci la relanti ) mi-a iesit fum (nu mult, dar cat sa il oberv) din stanga, parea ca vine dinspre rolele de distributie/ alternator
( Cineva mi-a sugerat ca poate s-a blocat pompa de apa si a frecat rola pe curea in gol - insa antigelul se vede clar cum este aruncat in vas )
Ceva sugestii? Am de gand sa o o duc si la o diagnoza la un mecanic, insa as vrea o opinie
Ma gandeam ca poate are legatura cu faptul ca i-a fost schimba distributia nu cu mult inainte sa ajunga pe mana mea, si poate nu a fost pusa la punct
Multumesc anticipat pentru ajutor
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
din ce vad eu asa dupa spusele tale:
- termostat blocat sau cu functionare defectoasa (posibil si pompa de apa sa nu fi fost schimbata odata cu distributia)
- problema la senzorul de rotatie de pe roata stanga fata (posibil sa trebuiasca schimbat rulmentul cu totul in functie de cum ai tu pe masina)
- posibil ceva probleme cu alternatorul (rulmenti) sau rolele intinzatoare
-probabil trebuie sa cureti clapeta de acceleratie si ce mai este pe acolo pe partea de admisie respectiv verificate/schimbate bujiile
- posibil senzorul de nivel antigel stricat/mufa oxidata/contacte intrerupte. Nivelul se stabileste la rece si se pune sa fie pana la nivelul sagetii unde scrie Kalt sau Cold (pune poza sa vedem despre ce M vorbesti tu)
- verifica si compresorul de clima (in special rulmentii si ambreiajul acestuia)
Fa o diagnosticare complea a masinii cu verificarea erorilor si parametrilor de functionare.
Succes.
P.S. pune poze cu vasul de expasiune si eroare care iti apare.
- termostat blocat sau cu functionare defectoasa (posibil si pompa de apa sa nu fi fost schimbata odata cu distributia)
- problema la senzorul de rotatie de pe roata stanga fata (posibil sa trebuiasca schimbat rulmentul cu totul in functie de cum ai tu pe masina)
- posibil ceva probleme cu alternatorul (rulmenti) sau rolele intinzatoare
-probabil trebuie sa cureti clapeta de acceleratie si ce mai este pe acolo pe partea de admisie respectiv verificate/schimbate bujiile
- posibil senzorul de nivel antigel stricat/mufa oxidata/contacte intrerupte. Nivelul se stabileste la rece si se pune sa fie pana la nivelul sagetii unde scrie Kalt sau Cold (pune poza sa vedem despre ce M vorbesti tu)
- verifica si compresorul de clima (in special rulmentii si ambreiajul acestuia)
Fa o diagnosticare complea a masinii cu verificarea erorilor si parametrilor de functionare.
Succes.
P.S. pune poze cu vasul de expasiune si eroare care iti apare.
- CRazvan942
- OP
- 2 mesaje
- din 19 Jun 2017
CRazvan942
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2017
- Mesaj Privat