Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • mr_x4you

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, acum vreo 10 zile am inlocuit EGR-ul electronic de pe un Opel Zafira A cu altul SH (scoaterea a fost super grea, cel vechi s-a sudat de galeria de admisie, din cauza batailor laterale i-am rupt o ureche, nu conteaza ca nu se mai refoloseste), cel montat de mine a mers frumos, pana cand cumnatul meu a iesit cu masina din oras, i s-a aprins "check engine", cu chiu cu vai a ajuns din Timisoara in Oradea, cand a ajuns in Oradea mi-a spus ca a gasit capacul de pe EGR cazut in compartimentul motor, nu intelegeam cum sa cada, ca avea toate urechiusele intacte. Pana cand mi-a trimis o poza cu secera egr-ului, e intoarsa intr-o pozitie in care nu ar trebui sa se afle. Ar putea fi partea electronica defecta ? Nu am vazut problema asta la nimeni. Teoretic am partea electronica de la cel vechi, as putea incerca inlocuirea, dar trebuie sa aduc cumva masina din Oradea in Timisoara care in momentul asta abia se taraste cu 40 km/h in treapta a 3-a. Orice idee e binevenita. Multumesc.


  • andreigradu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Probabil ca ai rezolvat.
Dar pentru ceilalti colegi, cand ramaneti pe drum cu EGR defect:
1. - scoateti cu o surubelnita, sau un briceag capacul de la EGR, e o piesa ce vine in capul motorasului, in ea este un montaj electronic care contine actionarea si citirea encoderului.... acest capac trebuie sa fie prezent pe mufa ca sa tureze peste 800-1000rpm.
2. - scoateti mufa de la debitmetrul de aer, astfel va folosi harta interna din procesor si va ignora gazele.
3. - va asigurat ca ramane clapeta pe inchis, adica acea furca sa fie verticala, ea are si un arculet care o aduce automat in pozitia inchis. E bine daca blocati cumva clapeta pe inchis, adica sa o legati cu ceva sarma ca sa nu se deschida accidental.
................................
eu asa am mers 1 an cu masina....
O sa se tureze pana la 2500RPM maxim si o sa traga bine pana la turatia aia, si viteza o sa fie cam 100-105 km/h maxim.
.................................
Eu mi-am facut ulterior un blind de aluminiu pe care l-am pus in locul EGR-ului.
Am taiat motorul de pe carcasa EGR
Am facut un stut de teava ca sa leg furtunele ce raceau corpul egr.
Am montat motorul pe montajul de la mufa, astfel am mai castigat 200-250rpm, acum se tureaza pana la 2700RPM aprox.
................................
https://goo.gl/photos/xHAP2EYMFbF8nwfWA
...............................
Cam asa am facut eu si merg si acum asa, sigur puteti sa faceti si voi cand ramaneti pe drum si e musai sa scapati de EGR.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR