- ciochinaionel
- OP
- 1 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Astra 2004 Z17DTH
- Dolj
ciochinaionel
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
sal sunt ionut din craiova si am un opel astra h din 10/2004 1.7 cdti 74kw 101 cp cam de un an si jumate si dupa 6 luni au inceput problemele.Se aprindea masina cu cheia in mijloc si nu mai tragea parca nu mai avea turbo. O data,de doua ori,de trei ori,la un moment dat se oprea si din mers.Am fost la un mecanic in Italia(pt. ca acolo lucram la vremea respectiva) a pus testarul pe ea si a zis ceva de un senzor la pompa de injectie un debimetru din ce am inteles eu.Am dat 300 euro la schimbat si a mers....cam o luna pana am venit in tara si cand am ajuns pe la sloveni sa urc muntii a inceput sa faca aceeasi chestie... se aprindea martoru si nu ma tragea.In special cand o fortam in treapta a patra si a cincea.
Am ajuns asa cu ia in tara am pus-o iar pe tester si mi-a zis mecanicul sa schimb electrovalva la turbo.Am cumparat originala de pierburg am scimbat-o si in ziua urmatoare am plecat in Italia. Bine,frumos a mers perfect i-am dat si 160,180,200 pt ca a zis mecanicul ca de la 160 in sus se vede daca lucreaza electrovalva.A mers vreo 3 saptamani pana i-am dat-o la un prieten sa mearga la roma pt ca el avea benzina si consuma mult.Cum a iesit cu ea in autostrada si a fortat-o putin iar sa aprins martorul si iar nu ma tragea.Acum sunt din ianuarie in tara am schimbat un alt senzor (senzor turatie de pe arbore) tot dupa ce am pus testerul la lt mecanic .A mers 2 zile .Dupa trei patru zile a inceput sa fluiere de zici ca ie salvare si la cald si la rece.Dar nu se mai aprinde nici un bec merge tot la fel scoate putin fum ca si pana acum nu e alb dar vroiam sa o vand si am trecut pe la mai multi mecanici si toti mi-au spus ca e pe moarte turbina dar trage la fel de bine nu scoate fum alb nu mananca gram de ulei... ce poate sa fie ? sper sa nu fie turbina. aaaaa si altceva cum fac sa vad si eu ce coduri de erori apar?
Am ajuns asa cu ia in tara am pus-o iar pe tester si mi-a zis mecanicul sa schimb electrovalva la turbo.Am cumparat originala de pierburg am scimbat-o si in ziua urmatoare am plecat in Italia. Bine,frumos a mers perfect i-am dat si 160,180,200 pt ca a zis mecanicul ca de la 160 in sus se vede daca lucreaza electrovalva.A mers vreo 3 saptamani pana i-am dat-o la un prieten sa mearga la roma pt ca el avea benzina si consuma mult.Cum a iesit cu ea in autostrada si a fortat-o putin iar sa aprins martorul si iar nu ma tragea.Acum sunt din ianuarie in tara am schimbat un alt senzor (senzor turatie de pe arbore) tot dupa ce am pus testerul la lt mecanic .A mers 2 zile .Dupa trei patru zile a inceput sa fluiere de zici ca ie salvare si la cald si la rece.Dar nu se mai aprinde nici un bec merge tot la fel scoate putin fum ca si pana acum nu e alb dar vroiam sa o vand si am trecut pe la mai multi mecanici si toti mi-au spus ca e pe moarte turbina dar trage la fel de bine nu scoate fum alb nu mananca gram de ulei... ce poate sa fie ? sper sa nu fie turbina. aaaaa si altceva cum fac sa vad si eu ce coduri de erori apar?
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Ca sa vezi codurile de eroare apesi frana si acceleratia concomitent dupa care pui contactul pe ultima treapta(ti se aprind martorii in bord). In odometru in locul kilometrilor daca ai coduri de eroare iti vor fi afisate acolo.
Legat de fluieratul turbinei poti sa incerci o curatare a geometriei. Sunt pe forum baieti care au facut lucrul asta. Iti trebuie ceva pricepere si cunostiinte tehnice. Nu este un lucru greu dar....
Stiu ca turbo pe motorizarea ta este MITSUBISHI si nu exista kit de reparatie pentru ea, ci doar se inlocuieste de preferat cu una noua.
Ar fi bine sa nu mai mergi cu ea asa pentru ca risti sa spargi radiatorul de intercooler.
Daca n-ai bain de turbo nou, vezi ca pe canal cum intri dinspre giratoriul de la romanesti pe dreapta e un baiat Costi care dezmembreaza masini de Anglia si are preturi decente.
Bafta
Ca sa vezi codurile de eroare apesi frana si acceleratia concomitent dupa care pui contactul pe ultima treapta(ti se aprind martorii in bord). In odometru in locul kilometrilor daca ai coduri de eroare iti vor fi afisate acolo.
Legat de fluieratul turbinei poti sa incerci o curatare a geometriei. Sunt pe forum baieti care au facut lucrul asta. Iti trebuie ceva pricepere si cunostiinte tehnice. Nu este un lucru greu dar....
Stiu ca turbo pe motorizarea ta este MITSUBISHI si nu exista kit de reparatie pentru ea, ci doar se inlocuieste de preferat cu una noua.
Ar fi bine sa nu mai mergi cu ea asa pentru ca risti sa spargi radiatorul de intercooler.
Daca n-ai bain de turbo nou, vezi ca pe canal cum intri dinspre giratoriul de la romanesti pe dreapta e un baiat Costi care dezmembreaza masini de Anglia si are preturi decente.
Bafta
RRau
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2017
- Mesaj Privat