IAlin90
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2017
- Mesaj Privat
Buna seara, sunt nou pe forum, dar totodata ma confrunt cu niste probleme ,ce nu imi dau pace. Am masina de cativa ani un Opel astra G z16SE 8valve ,classic hatchback, sunt oarecum multumit de ea, si totusi in ultima perioada m-a cam dezamagit.
M-am trezit brusc cu o limitare a puterii de motor ,faimosul "limp mode" sau mod schiopat /safe mode sau cum vreti sa ii mai spuneti . Problema cea mai urata e ca te poti afla in trafic, s-au intr-o depasire si masina decide ca stii... pedala nu prea se accelereaza cum trebuie asa ca decide pentru tine...calea cea buna.
Am pus op-com-ul pe ea , si am mai incercat si cu alt tester delphi ,imi indica probleme la pedala de acceleratie mai exact , senzorul 2. Pana acum nu am avut probleme de acest gen, in testele pe care le-am facut cu op-com-ul am vazut cand apas pedala de acceleratie in dreptul senzorului 2 , am 0 volti.
Sunt pe punctul de a cumpara o pedala noua de acceleratie, dar nu stiu exact daca asta ar fi exact problema .
Mentionez ca am incercat si cu alta clapeta de acceleratie , se comporta la fel. Singura diferenta e ca la rece, nu se manifesta foarte repede. Nu am avut probleme de acest gen,pana acum.
M-am trezit brusc cu o limitare a puterii de motor ,faimosul "limp mode" sau mod schiopat /safe mode sau cum vreti sa ii mai spuneti . Problema cea mai urata e ca te poti afla in trafic, s-au intr-o depasire si masina decide ca stii... pedala nu prea se accelereaza cum trebuie asa ca decide pentru tine...calea cea buna.
Am pus op-com-ul pe ea , si am mai incercat si cu alt tester delphi ,imi indica probleme la pedala de acceleratie mai exact , senzorul 2. Pana acum nu am avut probleme de acest gen, in testele pe care le-am facut cu op-com-ul am vazut cand apas pedala de acceleratie in dreptul senzorului 2 , am 0 volti.
Sunt pe punctul de a cumpara o pedala noua de acceleratie, dar nu stiu exact daca asta ar fi exact problema .
Mentionez ca am incercat si cu alta clapeta de acceleratie , se comporta la fel. Singura diferenta e ca la rece, nu se manifesta foarte repede. Nu am avut probleme de acest gen,pana acum.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
IAlin90
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2017
- Mesaj Privat
Am curatat clapeta de acceleratie (cea veche) , cu solutie de curatat egr, curatat egr, si sonda o2. Am resetat computerul , si sters erorile si pana acum a mers foarte bine(parcurs 100km). Dan ai cumva numarul unui meserias care se ocupa cu asa ceva prin Bucuresti ?
Ma gandesc daca re-apare eroarea sa fiu pregatit, financiar cat poate sa coste reparatia ECU?
Ma gandesc daca re-apare eroarea sa fiu pregatit, financiar cat poate sa coste reparatia ECU?
IAlin90
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2017
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Online
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
IAlin90 a scris: in testele pe care le-am facut cu op-com-ul am vazut cand apas pedala de acceleratie in dreptul senzorului 2 , am 0 volti.
Pe senzorul 2 nu-ti vine plusul din calculator,dar il ai la senzorul 1...,faci un strap(punte) si gata! Un amic merge cu acest artificiu de mai bine de 4 ani...,eu nu zic ca e corect tehnic,dar ce e corect 100%,in ziua de azi...,ma gindesc la cei ce au posibilitati mai reduse,ca la ceilalti nu se pune problema!
IAlin90
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2017
- Mesaj Privat
Cand am incercat sa merg cu acea eroare de cheita, mi-a taiat puterea la motor, si la un moment nu am mai receptionat nici o eroare ,flicareau ledurile in bord,motorul nu se mai oprea .Dupa ce am scos cheia din contact ,nu a mai afisat nici o eroare, a mers lejer.
Am observat alta anomaile, daca opresc masina si am piciorul pe frana, la relanti fara sa scot cheia, motorul sta pornit .Se opreste doar daca iau piciorul de pe frana.
Am observat alta anomaile, daca opresc masina si am piciorul pe frana, la relanti fara sa scot cheia, motorul sta pornit .Se opreste doar daca iau piciorul de pe frana.
IAlin90
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2017
- Mesaj Privat
IAlin90
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2017
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
IAlin90 a scris:
Am observat alta anomaile, daca opresc masina si am piciorul pe frana, la relanti fara sa scot cheia, motorul sta pornit .Se opreste doar daca iau piciorul de pe frana.
Ai o problema cu masa incorecta(imperfecta),la una din lampile de spate,pe circuitul pozitie/STOP frina...,poti verifica ajutat de o alta persoana...! Fenomenul exista doar daca ai pozitiile aprinse...
Am observat alta anomaile, daca opresc masina si am piciorul pe frana, la relanti fara sa scot cheia, motorul sta pornit .Se opreste doar daca iau piciorul de pe frana.
IAlin90
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2017
- Mesaj Privat
Am gasit kit ecu la 600 de lei, si reparatia la unii din cei ce repara ar fi undeva intre 400 si 1000 de lei ,da 1000 de lei http://reparatii-ecu.info/
Nu stiu cat de eficienti si ce aparatura detin .Persoana cu care am discutat mi-a spus ca reparatia ar putea varia intre 150 de euro si 200. Si ca imi recomanda sa imi iau de la dezmembrari mai bine un KIT ECU ,pentru ca de obicei nu tin reparatiile de acest gen. Vreau sa stiu sincer de la cei ce faceti aceste reparatii, se merita sau nu. Si nu vreau raspunsuri cu ocolis , gen cauta pe forum, au mai fost si alti.
Nu stiu cat de eficienti si ce aparatura detin .Persoana cu care am discutat mi-a spus ca reparatia ar putea varia intre 150 de euro si 200. Si ca imi recomanda sa imi iau de la dezmembrari mai bine un KIT ECU ,pentru ca de obicei nu tin reparatiile de acest gen. Vreau sa stiu sincer de la cei ce faceti aceste reparatii, se merita sau nu. Si nu vreau raspunsuri cu ocolis , gen cauta pe forum, au mai fost si alti.
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Online
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Cand ati vorbit cu mine v-am spus ca reparatia costa 360ron cu garantie 6 luni, cum ati ajuns la 1000ron si ca reparatia nu tine?Cat despre problema cu motorul care functioneaza cu pedala de frana apasata ar fi bine sa verificati stopurile,e posibil sa aveti montat un bec cu un singur filament pt pozitie si frana
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pai tine reparatia pe o parte din coduri , pe lambda daca e afumata tot o sa aiba cod.
In plus daca masina are defectiuni poate defecta ECU iremediabil gen alternator, mase, contacte baterie, cablaraie, bobina etc. Gandeste cati ani are si cata rugina pe contacte, meseriasi mioritici etc.
Masina se verifica dupa care se pune ECU reparat.
Varianta cu second la 600lei pare dar nu este ca trebuie facute si altele...inca 250-450lei si garantie zero.
In plus daca masina are defectiuni poate defecta ECU iremediabil gen alternator, mase, contacte baterie, cablaraie, bobina etc. Gandeste cati ani are si cata rugina pe contacte, meseriasi mioritici etc.
Masina se verifica dupa care se pune ECU reparat.
Varianta cu second la 600lei pare dar nu este ca trebuie facute si altele...inca 250-450lei si garantie zero.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
IAlin90
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2017
- Mesaj Privat
Nu prietene nu vreau ca masina sa fie noua , si nu fac rabat de bani cand vine vorba de siguranta mea si a celor din masina. Am spus ca costul reparatiei variaza intre 400 si 1000 de lei,Site-ul prezentat era unul de referinta. M-am gandit poate aveti feedback pozitiv asupra firmei,sau a persoanei fizice. Eu nu am de unde sa stiu sub ce nume activeaza fiecare persoana ce repara ECU, sau alte chestii pe acest forum. Vroiam sa ma re-asigur asupra experientei cu aceste tipuri de reparatii . Domnule Dan Cuciureanu daca pentru matale nu conteaza siguranta in trafic, te inteleg, e ok, dar atat timp cat ti-am cerut o parere de specialist fie te abtii de la comentarii rautacioase, fie imi dai informatia necesara. Au fost persoane care mi-au dat informativ acea suma,in functie de complexitatea lucrarii. Ma deranjeaza acest tip de comentarii cu "Decat asa client mai bine lipsa, vrea si ieftin, garantie pe viata, nici nu se pricepe, masina de lejer 15 ani sa fie ca noua". Nu cred ca am specificat undeva ca vreau ieftin, sau ca vreau garantie pe viata, Vreau garantia ca se foloseste aparatura necesara,ca persoana are experienta ca o validare a muncii sale,si ca putem comunica. Comentariul dumneavoastra a fost unul instigator,sper ca am lamurit pe toata lumea ,ce imi doresc. O sa iau legatura Cristi cu tine, marti, cum am stabilit.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
IAlin90
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2017
- Mesaj Privat