pynn
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2017
- Mesaj Privat
pynn
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2017
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
Ce model de compresor ai? Deschide capota in timp ce merge comporesorul si da-mi un filmulet cu fulia lui, te rog. Am avut o problema cu ambreiajul compresorului si toti spuneau ca trebuie inlocuit compresorul(intre 1000-2000 de lei) , dar am rezolvat cu 110 lei alt ambreiaj nou-nout. Tu ai aer conditionat, eu am clima, dar poate ai acelasi model de compresor sau macar pe acelasi principiu.
- salontanul
- *
- 24 mesaje
- din 04 Mai 2017
- Astra 2008
- Bihor
salontanul
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2017
- Mesaj Privat
Din pacate si eu intampin probleme cu functionarea climei. Masina a fost adusa fara freon in instalatie, dar cum saptamana trecuta au dat caldurile am mers si am incarcat cu freon. Toate bune si frumoase pana a doua zi cand vad ca nu nai baga rece. Fiind zilele astea libere, nu am avut unde merge sa vad ce are, dar am observat ca nu mai cupleaza compresorul. Asta a fost si constatarea de azi a mecanicului. Zice ca ar fi vorba de doua posibilitati:
1. Un scurt undeva pe circuitul electric.
2. Magnetul de pe compresor.
Interesat e faptul ca in prima zi a mers perfect. A doua zi gata, nu mai cupla compresorul. E posibil asa ceva, sa se strice peste noapte? Intreb si eu, ca sunt foarte derutat. Cum de a pornit in prima zi, iar a doua zi nu a mai vrut? Ce putea sa se intample intr-un interval atat de scurt? Initial credeam ca a pierdut freonul, dar e ok.
Nici macar nu am facut 10 km cu ea in ziua incarcarii.
Un sfat va rog ce sa mai verific, ceva sigurante, etc.
Multumesc.
1. Un scurt undeva pe circuitul electric.
2. Magnetul de pe compresor.
Interesat e faptul ca in prima zi a mers perfect. A doua zi gata, nu mai cupla compresorul. E posibil asa ceva, sa se strice peste noapte? Intreb si eu, ca sunt foarte derutat. Cum de a pornit in prima zi, iar a doua zi nu a mai vrut? Ce putea sa se intample intr-un interval atat de scurt? Initial credeam ca a pierdut freonul, dar e ok.
Nici macar nu am facut 10 km cu ea in ziua incarcarii.
Un sfat va rog ce sa mai verific, ceva sigurante, etc.
Multumesc.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
posibilitatile sunt urmatoarele:
1. ai pierdut tot freonul peste noapte deci ai undeva o gaura prin care il pierde - trebuia sa fie vazut de cel care ti-a facut umplerea prin vidarea instalatiei - asta daca nu ai incarcat la frigotehnisst cu butelie si cantar de bucatarie sub ea
2. ti s-a ars o siguranta in bord (verifica toate sigurantele din tablourile electrice)
3. a patinat ambreiajul compresorului si din cauza caldurii ti s-a ars siguranta termica ce protejeaza bobina
4. un fir care nu face contact sau legatura ce duce la compresor undeva intrerupta
verifica toate aceste piste si vezi care este ceva cu problema succes
1. ai pierdut tot freonul peste noapte deci ai undeva o gaura prin care il pierde - trebuia sa fie vazut de cel care ti-a facut umplerea prin vidarea instalatiei - asta daca nu ai incarcat la frigotehnisst cu butelie si cantar de bucatarie sub ea
2. ti s-a ars o siguranta in bord (verifica toate sigurantele din tablourile electrice)
3. a patinat ambreiajul compresorului si din cauza caldurii ti s-a ars siguranta termica ce protejeaza bobina
4. un fir care nu face contact sau legatura ce duce la compresor undeva intrerupta
verifica toate aceste piste si vezi care este ceva cu problema succes
- salontanul
- *
- 24 mesaje
- din 04 Mai 2017
- Astra 2008
- Bihor
salontanul
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2017
- Mesaj Privat
Ok, multumesc pt raspuns, dar tocmai ziceam ca am fost azi sa verific daca am scapari si am reumplut instalatia, dar tot nu a pornit compresorul dupa reumplere. Asa ca lipsa freonului cade din ecuatie. Raman in schimb celelalte posibilitati, pe care am sa le iau pe rand zilele urmatoare. Sper sa-i dau de cap.....
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- salontanul
- *
- 24 mesaje
- din 04 Mai 2017
- Astra 2008
- Bihor
salontanul
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2017
- Mesaj Privat
Am rezolvat si eu pana la urma. Nu primea curent prin siguranta de la bobina. Dupa ce a fost dat jos ambreiajul am constatat ca acesta patinase distrugand dintii interiori pe care intra axul. Cu greu am gasit alt ambreiaj nou. In dezmembrari nu il vinde nimeni separat, doar cu compresorul. Abia intr-un service de radiatoare am gasit ca aveau pe stoc piesa.
Acum e racoare in masina 👍
Acum e racoare in masina 👍