Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut, pe la faptul ca pana acum apa imi ajungea in oras aproape la 100, si in afara statea la 95, azi dupa un drum f surt(cam 10-15Km maxim) cand am oprit masina apa bolborosea,iesea din vasul de expansiune prin capac.
In decembrie am schimbat termostatul si termocupla(95/100), nu cred sa fie probleme cu astea, sper, care-i problema pana la urma?
Plus de asta azi am lasat-o sa mearga pe loc turata la 2500 si de pe la 95 grade a inceput sa iasa abur din partea de jos a radiatorului pe la termocupla pe acolo
Ventilatorul porneste la 100 si raceste pana la 95.
Ce are?
Skip ads

  • ghostrider

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Io cred ca este infundat traseul pe undeva.
Ce-i drept nu ma prea pricep dar undeva, dupa locul prin care-ti curege apa - "partea de jos a radiatorului pe la termocupla pe acolo" -, ai un blocaj.
Nu-i pra bine sa rulezi cu masina in conditiile astea.
rog colegii sa ma corecteze daca am gresit.
Repet nu este o parere avizata.
  • manfred

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca radiatorul este infundat (cred)...daca nu ai un radiatorist care sa ti-l desfunde revino cu un mesaj si-ti dau nr de tel al unuia......numai ca va trebui sa vizitezi Bucurestiul.
Multa Bafta!
  • ilaur2k4

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E posibil sa nu fie termostatul montat bine.
  • keatra`

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1987 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am aceasta problema : imi iese abur din radiator, si in plus merge f mult ventilatorul.
Am atasat si o poza cu temp. apei ; urca greu pana la sageata si ramane constanta. E ok ? Ce temp e in dreptul sagetii ? (eventual daca stiti valorile pt. toate gradatii spuneti`mi si mie, sa stiu pe viitor)

Mersi
  • keatra`

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1987 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu stie nimeni valorile corespunzatoare gradatiilor ? Surprised
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
aproximativ 0 - 60 - 90 - 110 ,deci apa e ok,depinde si de termocupla - la cat deschide
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
johnny25med a scris:
Plus de asta azi am lasat-o sa mearga pe loc turata la 2500 si de pe la 95 grade a inceput sa iasa abur din partea de jos a radiatorului pe la termocupla pe acolo
Ventilatorul porneste la 100 si raceste pana la 95.
Ce are?


trebuie verificat radiatorul neaparat ,daca iese abur pe la termocupla inseamna ca e fisurat,nu?
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat termocupla cu una de 100/95 si acum sta punct la 95, chiar oscileaza putin si sub; am lasat-o pe liber mai mult timp dar n-a crescut decat f putin => cred ce era termocupla de vina
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
aaaaaaaaa, nici aburi nu mai ies
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ma bucur ca ai rezolvat problema
cam scurta durata de viata a termocuplei schimbate...
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
am vazut un caz ciudat . nu ma pricep tehnic , insa va relatez ce am vazut .
avea un prieten de al meu o vectra 95 , ultima editie , cu stopurile schimbate , motor de 1.8 . masina a fost produsa pt piata africii de sud si avea indicatorul la racire care intra pe rosul la 120 de grade .
ce ziceti de asta ? o fi adevarat ?
  • keatra`

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1987 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Pai daca ai spus ca masina a fost proiectata pt conditiile climatice din Africa se poate .. cine stie ce calduri mai sunt pe acolo Laughing
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
sal'tare...
de asemenea si la mine se ridica temperatura intre 98-100, asta doar prin oras, uneori si afara...

am intrebat pe ici pe colo... : "termocupla dusa, pune-o pe direct"

pe direct, adik cand pornesc motoru, merge si ventilatoru, (nu m-am riscat de frica sa nu ard rotoru de la ventilator)

si mi-am tras un fir pana in interior la bord, mi-am pus un intrerupator... cand urca peste 95, dau drumu, manual, la ventilator, si imi coboara la 85-90 atunci opresc ventilatoru, si imi ramane constant...


mentionez ca din 5 zile de umblat prin oras, mi se intampla 1 sau de 2 ori.

Shocked

PS: cand stau bine financiar, imi schimb termocupla. Smile
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
bertone a scris:am vazut un caz ciudat . nu ma pricep tehnic , insa va relatez ce am vazut .
avea un prieten de al meu o vectra 95 , ultima editie , cu stopurile schimbate , motor de 1.8 . masina a fost produsa pt piata africii de sud si avea indicatorul la racire care intra pe rosul la 120 de grade .
ce ziceti de asta ? o fi adevarat ?


pai cred ca e , la mine incepe cu rosu la 110 grade,de ce n-ar incepe pentru africa de sud la 120 Very Happy ? cred ca depinde si de antigel...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR