DRadu399
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2017
- Mesaj Privat
Simptome: la pornire merge rau tare si se opreste,parca merge in 2 pistoane si se aprinde triunghiul de derapaj.Dupa un minut reusesc sa o turez la 3-4000 de ture si cind se ridica apa la 80 merge si se stinge si martorul,am pus alt clapet sh si bobina noua si la fel.Va rog mult un sfat!
Cod(uri) eroare:
----
Model: zafira 1.8 125cai
An fabricatie: 2001
Cod motor:
Cod(uri) eroare:
----
Model: zafira 1.8 125cai
An fabricatie: 2001
Cod motor:
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
DRadu399
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2017
- Mesaj Privat
DRadu399
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2017
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
tuning auto- Suspendat
- 2 mesaje
- din 03 Jun 2017
- Vectra 2000 X16XEL
- Dolj
tuning auto- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2017
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
DRadu399 a scris:Multumesc mult ptr.sfat,am facut diagnoza pe tester si nu da nici o eroare.problema e la rece cam 40_45sec.merge rau dupa care merge perfect,dar cateodata se aprinde cheita din bord,dupa oprire o pornesc si nu se mai aprinde,dar apare pe afisaj sa verific nivelul de ulei,dar am ulei la nivel max.
Orice aprindere de martor(verificare motor) inseamna ca o eroare este activa si ramine memorata dupa stingerea martorului...,eroarea memorata poate fi accesata si citita. Apropo de nivel ulei,e posibil sa ai o problema pe circuitul senzorului de nivel ulei(contact imperfect,oxidat,etc.,sau chiar senzor defect)... Referitor la sfatul colegului,de mai sus,niciodata sa nu inlocuiesti nimic pina nu verifici daca acea componenta are conditiile corecte de functionare si daca aceasta este functionala sau nu...