Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • RTD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Simptome: Consum mare de motorina, fum negru la sprinturi accelerari

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra G 2 usi
An fabricatie: 2003
Cod motor: Z17DTL

Z17DTL consum mare de motorina pe autostrada (100km/h mers constant, fara ac, 7-8 litri la sutã), mașina trage super tare, și pornește foarte bine.
Am fãcut un test de retur injectoare cu ce aveam pe acasã, cam astea sunt valorile, injectoarele 1 și 3 scuipa cam mult.
2-4 au valorile egale.
Care sunt defecte ? Cele care da mai mult pe retur ori celelalte care dau mai puțin?
Sunt șanse daca turul de dupã filtrul il alimentez dintr-un bidon de 5 litri plin cu motorina+un aditiv de curãțare injectoare bun sa le curat"repar"? Deoarece nu pare rentabil sa il pun in rezervor aditivul. Este doar o intrebare.
Fumul negru dens doar cand accelerez brusc(plecare de pe loc mai sportiva), dar la mers intins dispare complet fumul.
Rog persoanele incapabile sa se abținã de la comentarii.
1-verde
2-portocaliu
3-violet
4-rosu
*Nici un pahar de shot nu a fost rãnit în urma acestui test(nu aveam seringi)
De asemenea mai aud pareri cum ca motorul ar fi remapat, cum aflu daca este asa?
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Avand in vedere partea cu "persoanele incapabile",
Iti sugerãm sa te adresez unui service capabil. Ca e pe bani...
  • RTD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Nu te supara, dar am mai postat pe unele grupuri/forumuri si am primit numai batai de joc ca nu asa se face un test, ca merg eu prost cu masina, ca nu trebuia sa fac remapare...pe cand eu asa am cumparat masina, de aceea am scris asta, si la genul de persoane ma refeream "incapabile"
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu pot sa-mi imaginez cum de poate sa consume atat decat poate daca :
- debitmetrul masinii spune la ECU ca are mai mult aer decat in realitate iar acesta compenseaza amestecul injectand mai mult carburant.
- diuzele injectoarelor sunt marite in urma uzurii excesive si arcurile din injectoare sunt decalibrate, astfel incat injectoarele inchid mai tarziu decat in mod normal si injecteaza mai multa motorina decat ar trebui la fiecare ciclu de injectie.

Totusi, in ambele cazuri, ar trebui sa ai fum negru pe esapament pana la 2.400rpm cand intra in actiune turbina si produce boost (turbina e cu geometrie fixa, deci nu are cum sa bage mai mult aer pana ajunge la boost). Eu as da jos injectoarele si le-as trimite pe toate la reconditionat.

Motorul stock cu anvelope stock 185/65R15 si caroserie in 3 usi consuma 4% pe autostrada la o viteza constanta de 100km/h. Daca motorul tau e remapat, poate are o harta de injectie conceputa sa traga puternic in detrimentul consumului (unii au scos 125cp din motorul asta, cine stie ce ai tu in ECU acum).
  • RTD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc de pareri. Am mai auzit de chestia cu debitmetrul, cum pot sa il scot din calcul ? Cum pot afla niste valori normale ? Se potriveste debitmetrul de la y17dt ?
Cum pot afla daca este remapat, se poate vedea cu un tech2 sau altceva ?
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Cum a spus foarte bine colegul de mai sus, verifica debitmetrul. sigur inregistreza dublul valorii normale, de aici consum mare si putere pe masura.
  • RTD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Si cum il verific, si care ar fi valorile normale ?
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Cu opcom-ul, ori cu alt program. Valoarea la ralanti este maxim 250 (nu știu acum ce unitate de mãsurã), iar la accelerare se dubleazã.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR