maryus13
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2013
- Mesaj Privat
Salut...am si eu o problema si va rog a am ajuta cine se pricepe sau cine a mai intampinat acest lucru..Am un opel vectra c gts Z 19 DT 120 cp...din 2005 achizitionat acum 3 luni...si de o saptamana a inceput sa imi moara motorul in timpul mersului doar in momentul cand este cald...mai apar niste intreruperi.Tin sa spun ca in momentul cand se incalzeste acul de la turometru oscileaza intre 800-1000 RPM...si am fost la un ing mecanic si mia spus ca ar fii regulatorul de presiune da nu era sigur si mia spus sa revin in momentul cand incepe sa imi porneasca greu..cu pornirea nu stau deloc rau.va rog care aveti idee sa ma ajutati
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Pa-i dupa mine pompa filtru motorina sau bujile (alimentarea si scanteia).
Poti incepe cu filtru motorina (si bujile daca sunt mai vechi de 4 ani.)
Poti verifica si filtru de aer poate nu a fost schimbat de foarte mult timp.
Cand cumperi o masina schimbi toate filtrele aer, motorina, polen (si Distributia numai daca este pe curea.)
Este numai o parere si eu sunt bebe.
Poti incepe cu filtru motorina (si bujile daca sunt mai vechi de 4 ani.)
Poti verifica si filtru de aer poate nu a fost schimbat de foarte mult timp.
Cand cumperi o masina schimbi toate filtrele aer, motorina, polen (si Distributia numai daca este pe curea.)
Este numai o parere si eu sunt bebe.
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
maryus13
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2013
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
maryus13
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2013
- Mesaj Privat
sall..am revenit..am fost azi sh am facut o diagnosticare la masina...sh mia aparut niste erori sh nu stiu cu care sa incep..va rog care ati mai trecut prin aceasta problema sa ma ajutati..si inca ceva am incercat sa pornesc masina dupa 10 km facuti...pornea si in 2-3 sec murea motorul...
Numãrul codurilor: 3
P0100 - Senzor pentru temperatura aerului în admisie - semnal prea mare
(54) - Nu e prezent
P0380 - Sistem preâncãlzire - defect
(0 - Nu e prezent
P0960 - Ventil presiune Rail - tensiune prea micã
(02) - Nu e prezent
Numãrul codurilor: 3
P0100 - Senzor pentru temperatura aerului în admisie - semnal prea mare
(54) - Nu e prezent
P0380 - Sistem preâncãlzire - defect
(0 - Nu e prezent
P0960 - Ventil presiune Rail - tensiune prea micã
(02) - Nu e prezent
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
P0960 trimite la regulatorul de presiune de pe rampa. In esenta regulatorul este responsabil pentru pornirea si oprirea imediata a motorului. De fapt sunt simptome clasice de regulator defect.
P0960 (02) se refera la faptul ca undeva pe traseu apare un scurt (short to ground) . Mai rar pe cablaj si de obicei in solenoid.
In mare cam asta ar fi problema ta, dar cel mai bine ar fi daca ai un regulator de proba se schimba usor , plus ca in modul asta esti 100 % sigur ca nu cumperi regulator degeaba. Oricum daca era vorba de eroare presiune pe rail intrau in ecuatie 2 piese : regulator sau senzor presiune.
P0100 indica probleme pe partea de debitmetru , in cazul asta ar trebui stearsa eroare si urmarite valorile relatate de debitmetru.Simptome debitmetru : nu trage, trage in valuri/suturi , se plafoneaza , fum negru mult,consum ceva mai mare.
P0380 vreo bujie arsa poti sa o lasi asa pana la iarna .
Cam astia ar fi pasii pe care i-as urma eu , bineinteles dupa o verificare riguroasa a parametrilor live cu un simplu op com.
P0960 (02) se refera la faptul ca undeva pe traseu apare un scurt (short to ground) . Mai rar pe cablaj si de obicei in solenoid.
In mare cam asta ar fi problema ta, dar cel mai bine ar fi daca ai un regulator de proba se schimba usor , plus ca in modul asta esti 100 % sigur ca nu cumperi regulator degeaba. Oricum daca era vorba de eroare presiune pe rail intrau in ecuatie 2 piese : regulator sau senzor presiune.
P0100 indica probleme pe partea de debitmetru , in cazul asta ar trebui stearsa eroare si urmarite valorile relatate de debitmetru.Simptome debitmetru : nu trage, trage in valuri/suturi , se plafoneaza , fum negru mult,consum ceva mai mare.
P0380 vreo bujie arsa poti sa o lasi asa pana la iarna .
Cam astia ar fi pasii pe care i-as urma eu , bineinteles dupa o verificare riguroasa a parametrilor live cu un simplu op com.
maryus13
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2013
- Mesaj Privat
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
maryus13 a scris:am uitat sa precizez da filtrele de motorina,ulei,aer,polen kt si schimbul de ulei le-am faqt aqm o luna....la filtrul de particule mam gandit sh yo...da nu am idee ce ii pot face....cred ca singura solutie este sa il scot
1. te rog sa citesti regulamentul
2. te rog sa nu la folosesti limbajul de mirc, chat, mess etc.
3. sfaturi tehnice o sa primesti cand o sa descrii problema cu cat mai multe detalii plus date de la diagnoza.
maryus13
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2013
- Mesaj Privat
Am un opel vectra c gts din 2005..motor Z 19 DT 120 de cai..aproximativ 160 000 km...lam achizitionat acum 3 luni..si de un timp cand motorul este cald oscileaza acul de la turatii,in mers cand incenisesc la semafoare ceva imi moare motorul,daca am fost plecat cu masina 10 min o opresc si o pornesc iar imi moare motorul.e nevoie sa o accelerez ca sa nu mai moara.Si am fost la un tester si mia aparut urmatoarele probleme:
P0100 - Senzor pentru temperatura aerului în admisie - semnal prea mare
(54) - Nu e prezent
P0380 - Sistem preâncãlzire - defect
(0Cool - Nu e prezent
P0960 - Ventil presiune Rail - tensiune prea micã
(02) - Nu e prezent
B2966 - Circuit mâner portierã ºofer deschis / tensiune mare
(05) - Prezent
P0100 - Senzor pentru temperatura aerului în admisie - semnal prea mare
(54) - Nu e prezent
P0380 - Sistem preâncãlzire - defect
(0Cool - Nu e prezent
P0960 - Ventil presiune Rail - tensiune prea micã
(02) - Nu e prezent
B2966 - Circuit mâner portierã ºofer deschis / tensiune mare
(05) - Prezent
- VN01SIG
- **
- 182 mesaje
- din 18 Oct 2012
- Signum 2005 Z19DTH
- Vrancea
VN01SIG
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Vrancea
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2012
- Mesaj Privat
salutare, daca mai esti pe aici , cum ai rezolvat provblema?
am un Signum 2005 cu 1,9dth 150 cp si am aceleasi simptome, in mers da sa se opreasca,si uneori cand vreau sa accelerez brusc de la 1-a, alteori se opreste, invart cheia si o ia...sa fie regulatorul de presiune de pe rampa?
la mine apar urmatoarele erori cand ii pun op-com-ul:
P0400-5A sistem recirculare gaze - detectat flux insuficient
P0960-04 ventil conducta distributie - circuit intrerupt
P0960-02 ventil presiune Rail - tensiune prea mica
P0190-07 presiune rampa - nu este in domeniu
P0002-52 control presiune Rail nu este in domeniu]
B0225-06 circuit motor clapa recirculare - defect
ca si remediu am dat jos si curatat e.g.r.-ul,
acum astept cateva pareri daca stie cineva si a mai avut aceste erori sau probleme, multumesc anticipat.
am un Signum 2005 cu 1,9dth 150 cp si am aceleasi simptome, in mers da sa se opreasca,si uneori cand vreau sa accelerez brusc de la 1-a, alteori se opreste, invart cheia si o ia...sa fie regulatorul de presiune de pe rampa?
la mine apar urmatoarele erori cand ii pun op-com-ul:
P0400-5A sistem recirculare gaze - detectat flux insuficient
P0960-04 ventil conducta distributie - circuit intrerupt
P0960-02 ventil presiune Rail - tensiune prea mica
P0190-07 presiune rampa - nu este in domeniu
P0002-52 control presiune Rail nu este in domeniu]
B0225-06 circuit motor clapa recirculare - defect
ca si remediu am dat jos si curatat e.g.r.-ul,
acum astept cateva pareri daca stie cineva si a mai avut aceste erori sau probleme, multumesc anticipat.