Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • razvanx

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 a12xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ultima oara cand am fost in Bulgaria am vazut o limuzina care spre surprinderea mea era Opel.
Un Opel Diplomat .... Bijuterie!
Dupa ce l-am ocolit vreo 20 min. a venit si proprietarul (un tip la vreo 50 de ani) care a fost f amabil si mi-a spus cate ceva despre masina: an 1967, motor V8 de 4.6.
Din pacate n-am avut aparatu fot sa-i fac niste poze.
in concluzie : o Limuzina si un motor adevarat

Cateva detalii
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
O fi din clasa lui senator , omega ? O fi descendenta lor ? E superb oricum , inante se facea motoare serioase , nu gluma..

defapt o fi din clasa lui senator sau omega ? Executive car sau luxury ?
  • razvanx

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 a12xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Clasa : Full-size luxury car
Aceeiasi cu Senator
  • nightman

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Cam asa ceva ?






  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Era un Diplomat A daca era din 1967 , am vazut si in Romania unul in urma cu ceva vreme...

Seria KAD (Kapitän , Admiral si Diplomat) era situata mai sus decat Senator , era gandita ca si concurenta directa pentru Mercedes S-Klasse avand o motorizare de varf V8 de 5400 de cmc. Au existat si superbe variante coupe si cabrio care s-au fabricat insa in numar mai mic.

Momentul aparitiei seriei Senator/Monza in 1978 a insemnat atat disparitia seriei KAD cat si un pas inapoi ca si dimensiuni si motorizare.Au urmat alti pasi inapoi , in 1993 retragerea din clasa mare premium odata cu scoaterea din productie a modelului Senator B si un ultim pas (sper) in 2003 prin incheierea productiei pentru Omega B , ultimul dinozaur cu tractiune spate si pretentii.
  • alexandruoctavian67

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C2ONE-4X4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2007

  • Mesaj Privat
[quote="bertone"]O fi din clasa lui senator , omega ? O fi descendenta lor ? E superb oricum , inante se facea motoare serioase , nu gluma..

defapt o fi din clasa lui senator sau omega ? Executive car sau luxury ?[/quote]
Aloooo! Descendent inseamna dupa, ceva ce provine din..., urmas. Poate ascendent mon-cher daca e din '67. V-ar trebui si voua niste carcotasi Evil or Very Mad
  • razvanx

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 a12xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2006

  • Mesaj Privat
am gasit pe mobile.de un model Diplomat A
Link

Mobile in afara de faptul ca este un site de vanzari este o adevarata enciclopedie auto
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
[quote="alexandruoctavian67Aloooo! Descendent inseamna dupa, ceva ce provine din..., urmas. Poate ascendent mon-cher daca e din '67. V-ar trebui si voua niste carcotasi Evil or Very Mad[/quote]

Ahhh domnu' .....lumea mai munceste pe aici sa stii ....si mai si greseste ca n-o fi toata lumea perfecta si atenta 100% . Poti sa ma scuzi pentru greseala care am facut-o ?
  • alexandruoctavian67

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C2ONE-4X4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2007

  • Mesaj Privat
[quote="bertone"][quote="alexandruoctavian67Aloooo! Descendent inseamna dupa, ceva ce provine din..., urmas. Poate ascendent mon-cher daca e din '67. V-ar trebui si voua niste carcotasi Evil or Very Mad[/quote]

Ahhh domnu' .....lumea mai munceste pe aici sa stii ....si mai si greseste ca n-o fi toata lumea perfecta si atenta 100% . Poti sa ma scuzi pentru greseala care am facut-o ?[/quote][font=Comic Sans MS] [/font][size=12] [/size]
Normal. Ca doar nu te-ai suparat din atat? Era o remaraca si nu un repros. Pan' la urma, io unu' vreau un scut de Vectra A si atat Sad
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Cateva mentiuni mai am si eu: versiunile V8 erau de fapt small block-uri Chevrolet (adica GM) in general cu carburatoare cvadruplu corp, cel de 4,6 avea 190 CP, cel de 5,4 avea 230 CP; deja erau in urma tehnologic fata de ce facea Mercedes iar o data cu criza petrolului din anii '70 chiar nu au mai avut ce sa caute pe piata...
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
@Ingineru
E corect ceea ce spui tu...GM a stiut de fiecare data sa dea cu batul in balta cand a fost vorba de a face concurenta in mod consecvent.Chiar daca la introducere in anii '60 motoarele V8 de pe seria KAD erau cat de cat actuale faptul ca nu au fost modernizate in anii '70 a adus un mare decalaj fata de produsele similare de la Stuttgart.

Ceea ce e interesant si aproape de neinteles e faptul ca Admiral B si Diplomat B aveau la acea vreme frana spate cu discuri ventilate lucru care la majoritatea celorlalti producatori a aparut la sfarsitul anilor '90 iar la Opel a reaparut abia in 2001.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR