allex817
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2017
- Mesaj Privat
Salut! Situatia sta in felul urmator: pe la 1300 rpm, incepe sa se simta un mic balans al masinii, pe la 1800 rpm balansul se transforma in vibratie (incep sa vibreze portierele si bordul), iar imediat ce trec de 2000 rpm, nu mai exista nici balans nici vibratii. Care ar putea fi cauza?
https://youtube.com/watch?v=ObugqM6MF7E
https://youtube.com/watch?v=ObugqM6MF7E
boaba
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 a17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2011
- Mesaj Privat
boaba
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 a17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2011
- Mesaj Privat
allex817
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2017
- Mesaj Privat
Da, are oscilatii intr-adevar, am curatat mai demult regulatorul de presiune, si au mai disparut oscilatiile.(inainte de curatire erau atat de pronuntate oscilatiile incat aveam impresia ca o sa se opreasca motorul, pe cand acum nu sunt perceptibile din afara masinii) Oscilatiile se manifesta pe orice plaja de turatii, de-asta nu sunt increzator in varianta expusa de tine... Parca ar fi ovalizata sau descentrata o componenta care se invarte. Nu stiu daca poate fi vorba despre volanta sau ceva pe la distributie.
boaba
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 a17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2011
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
allex817
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2017
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
allex817
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2017
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Eu iti recomand:
1. Cu op-com citesti valoarea presiunii de carburant recomandata si reala. Daca diferenta dintre cele doua fluctueaza mai mult de 1 bar regulatorul de presiune este defect.
2. Vibratia de care vorbesti se manifesta in sarcina sau doar ralanti?
3. Verifica injectoarele pe un banc de teste profesional. Este cel mai elocvent test. Un injector sau mai multe pot genera un astfel de comortament: trepidatii, mers sacadat in sarcina(intreruperi), consum marit de carburant.
Bafta
1. Cu op-com citesti valoarea presiunii de carburant recomandata si reala. Daca diferenta dintre cele doua fluctueaza mai mult de 1 bar regulatorul de presiune este defect.
2. Vibratia de care vorbesti se manifesta in sarcina sau doar ralanti?
3. Verifica injectoarele pe un banc de teste profesional. Este cel mai elocvent test. Un injector sau mai multe pot genera un astfel de comortament: trepidatii, mers sacadat in sarcina(intreruperi), consum marit de carburant.
Bafta
boaba
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 a17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2011
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Tiaz a scris:Eu iti recomand:
1. Cu op-com citesti valoarea presiunii de carburant recomandata si reala. Daca diferenta dintre cele doua fluctueaza mai mult de 1 bar regulatorul de presiune este defect.
Cum crezi ca se manifesta presiunea in rampa comuna in conditiile in care unul sau mai multe injectoare au pierderi apreciabile in retur...,chiar daca regulatorul este perfect functional...?!
1. Cu op-com citesti valoarea presiunii de carburant recomandata si reala. Daca diferenta dintre cele doua fluctueaza mai mult de 1 bar regulatorul de presiune este defect.
allex817
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2017
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
big_electro61 a scris:
Tiaz a scris:Eu iti recomand:
1. Cu op-com citesti valoarea presiunii de carburant recomandata si reala. Daca diferenta dintre cele doua fluctueaza mai mult de 1 bar regulatorul de presiune este defect.
Cum crezi ca se manifesta presiunea in rampa comuna in conditiile in care unul sau mai multe injectoare au pierderi apreciabile in retur...,chiar daca regulatorul este perfect functional...?!1. Cu op-com citesti valoarea presiunii de carburant recomandata si reala. Daca diferenta dintre cele doua fluctueaza mai mult de 1 bar regulatorul de presiune este defect.
Poate ma ajuti tu cu un raspuns.
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
allex817 a scris:
Vibratia se manifesta si la relanti si in sarcina.
Tiaz a scris:Eu iti recomand:
2. Vibratia de care vorbesti se manifesta in sarcina sau doar ralanti?
Bafta
2. Vibratia de care vorbesti se manifesta in sarcina sau doar ralanti?
Bafta
Vibratia se manifesta si la relanti si in sarcina.
Parerea mea este ca imjectoarele au probleme.
Cred ca te afli in aceeasi situatie ca si mine.
Injectoarele masinii mele sunt decalibrate pe partea de presiune ralanti si preinjectie.
In total sunt 5 cicluri pe care un injector trebuie sa le respecte.
Inainte de a trage concluzii? cred ca cel mai bine faci in test pe un banc de proba profesional.
Ca si costuri e destul de mare 930 ron montat, demontat, inlocuit saillbe de foc, testat dinamic si static. Ramane la latitudinea ta daca cheltui banii astia, doar ca sa constati o stare de fapt!
Daca insisti si esti ambitios mai poti da bani pe:
1100 ron/ buc injectoarele
400 ron regulatorul
700 ron montat/ demontat + curatare instalatie alimentare.
Cu 5500 ron esti rezolvat.
Bafta
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Injectorul se deschide la comanda electrica datã la un anume timp. Nimic altceva.
Injectoarele denso NU se testeazã dinamic. Nu exista kit de reparație: se reconditioneaza doar la producator.
Testarea poate fi statica: se verifica presiunea de la care pulverizeazã plus timpul de deschidere pe retur. Costa 50 ron/buc.
Demontat/remontat injectoare costa:
-80 rog garnitura culbutori
- 18 lei/saiba de foc
- 2-300 manoperã.
Ca tot facem recomandãri: cauta un tester denso sau ceva care sã poatã vedea timpii pe retur la injectoare(asta mãsoarã la denso, nu cantitate de motorinã/ cursa). Daca stai prost pe retur, demontezi si duci la testare pe banc. Altfel nu merita sa dai banii pe prostii.
Injectoarele denso NU se testeazã dinamic. Nu exista kit de reparație: se reconditioneaza doar la producator.
Testarea poate fi statica: se verifica presiunea de la care pulverizeazã plus timpul de deschidere pe retur. Costa 50 ron/buc.
Demontat/remontat injectoare costa:
-80 rog garnitura culbutori
- 18 lei/saiba de foc
- 2-300 manoperã.
Ca tot facem recomandãri: cauta un tester denso sau ceva care sã poatã vedea timpii pe retur la injectoare(asta mãsoarã la denso, nu cantitate de motorinã/ cursa). Daca stai prost pe retur, demontezi si duci la testare pe banc. Altfel nu merita sa dai banii pe prostii.
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Ai testare dinamica de la Rune?
Intreb pt ca nu au asemenea banc pt testare dinamica denso. Verifica strict doi parametri: presiune deschidere+timp retur.
700 ron e manoperã de inlocuit garnitura chiulasa, nu de demontat/remontat injectoare.
Nu ti-au zis ca si pompa ar trebui necondiționatã? Si cost modicã suma de 2500 ron?
Intreb pt ca nu au asemenea banc pt testare dinamica denso. Verifica strict doi parametri: presiune deschidere+timp retur.
700 ron e manoperã de inlocuit garnitura chiulasa, nu de demontat/remontat injectoare.
Nu ti-au zis ca si pompa ar trebui necondiționatã? Si cost modicã suma de 2500 ron?